Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95
D

Doctor Downs

Gjest
Akkurat den tror jeg ikke jeg vil ha spoila, men takk til Ronin for the good stuff.

Oppdaga at jeg forhåndsbestillte for seint fra Amazon til å få spillet ved første utsendelse, men forhåpentligvis får de inn ny stock 1. mai. Er så deilig når jeg en sjelden gang virkelig gleder meg til et nytt spill kommer. Altfor sjeldent for tida.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
For å kommentere filmene litt, så ser det rett og slett veldig bra ut. Begynner å bli litt mye superlativer ute og går, men faen, det virker som spillet fortjener det. Fysikken er sånn ca. utrolig mye bedre, og skytingen er, som Cockmcballs påpekte på bomba, en smule lik Gears of Wars. men tror jeg vil prøve skytingen selv før jeg priser den, med tanke på hva rockstar har gjort før når det gjelder den delen av spillene...


Elers, så er wiki-artikkelen om soundtracket oppdatert, med mye nytt. Tror mange vil like mye av det, og hate en del av det. Alt jeg sier er: Panic At the Disco ^^
 
Nå har jeg fått testet littebitt, før jeg måtte løpe avgårde på jobb.

Spillet er vakkert, og har så mange detaljer att jeg blir blåst vekk.
Kontrollen er helt ny og tar litt tid og venne seg til.
Fysikken er realistisk på en måte som ingen andre spill har vist så langt.



Kjapp story:

Jeg klarte og havne i slosskamp med en bikerdud som hadde pistol på seg, etter han var sparket ihjel bestemte jeg meg for og teste denne pistolen på en fyr som gikk og snakka i telefonen sin.

To kjappe kuler(med det coole nye siktesystemet) rett i ryggen og telefonen føk vekk mens han ramlet til bakken.
Da jeg gikk bort så jeg att han fortsatt pustet og klynket, en kjapp kule til i hodet med fin bloodsplatter utover fortauet gjorde meg glad.

Etter det bestemte jeg meg for og videre prøve og skjønne den nye kontrollen fullt, så jeg tok cover til fronten på en bil som stod og ventet på grønt lys.
Det som var så utrolig kult var att igjennom frontruta kunne jeg da se duden inne i bilen bære seg og kalle meg idiot.
Det var jo ikke noe hyggelig så jeg testet blindfire rett inn frontruta og det ble fine små bloodsplatters rett på vinduene med sikkert ganske ekte kulehull.

Ett par andre kule småsaker:

Politiet spawner ikke rett forand deg lenger, de bruker tid på og komme til deg uansett om du stikker fra de eller bare står og venter.
Og som alltid, stjæl poltibil og få hagle.
Dette damer og herrer er det beste spillet jeg har spilt på en veldig lang tid.



Og til en sak nevnt tidligere, jeg har ikke sett noe installering på 360 versionen.
 
Usikker på om jeg skal kjøpe meg det til PS3 eller 360... Vil jo komme ekstra episoder til 360, men har hørt at det skal komme i Q4 2009? Og innen den tid vil det vel være mange billige brukteversjoner ute å gå. Er nok fare for at det havner på PS3
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg aner ikke hvem du har hørt det fra, men alle og mora deres sier vi kan forvente episodene denne høsten. Rockstar har visstnok begynt å jobbe på dem allerede, så det er nok ikke så fryktelig usannsynlig.

Ellers har jeg ennå tilgode å høre et argument *for* å kjøpe PS3-versjonen, annet enn at folk sårt har lyst på noe å spille på støvmagneten sin. Jaja.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Tja, gratis nett-tjeneste, maskina bråker ikke, maskinen henger seg ikke midt i en chase osv. Den gode gamle visa.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Joda, men jeg mente mest for folk som Demonickon. Utifra CoD4 i siggen hans sjanser jeg på at han allerede har et abonnoment på Live, og da er det bare støy- og henging-argumentene igjen, som varierer fra maskin til maskin.
 
Tr00, hadde jeg hatt en Doombox 063 som fungerte knirkefritt hadde jeg nok også kjøpt det på den konsollen, litt også pågrunn av at vi er to stykker her i huset som begge sitter å venter på at spillet skal komme i hus og da hadde det vært kjekt med to versjoner og to konsoller.
 

Lodin

Der Waaaah
Sist jeg sjekka pleier multiplatformspill å kjøre verre på PS3 med hederlige unntak av det siste Burnoutet, no?
Forøvrig er det ikke installering på 360 utgaven alikevel, frivillig eller annet. Internetsene har løyet nok en gang.