Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
IGN AU ga spillet 9.8, må si jeg begynner å bli litt skeptisk...
 
D

Doctor Downs

Gjest
Min dispatch estimate fra Amazon står på 9.-15. mai, så det er vel egentlig ingen tvil om hva jeg gjør når klokka slår tolv i natt. Asda, aqui voy!
 
Ettersom de har droppet det feteste elementet innen GTA noensinne, sykkelen, kommer jeg til å boikotte hele dritten.. Og hvorfor skal vi ikke få lov til å gjenskape 9.11 med fine fly i LC? GAWD!

Eller ikke. Skal såklart ha det til 360 på release - tjohei!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da ble det 360 utgave på meg! Det er ikke no bra, asså...
 
Jeg står utfor Gamezone 23.59 i kveld, det er sikkert og visst.
Best mitt eksemplar er reservert Agahnimz ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Argh. Var innom Spejsvørld og Elkjip etter skolen i dag men fikk vite at de ikke kunne selge det ettersom det medførte bot på 50.000 spenn. Forslag om at de kunne få pengene mine i dag men først slå inn spillet på kassa i morra ble ikke godt mottatt. Konklusjon: Spilldistributører må stikke til hælvete eller så må jeg få meg en bestekompis som jobber i spillsjappe. :(
 
sitter på jobb på euronics nå, har ennå ikke fått gta... regner med å stikke bort til arrimann og snike til meg en der :D

så får jeg en kopi fra absoluttspill i morgen og. den går til brodern. multiplayer i natt, anyone?

:mbounce:
 
D

Deleted member 91

Gjest
For min del plukker jeg det opp på vei hjem fra skolen imorgen, så jeg er sikkert med på noe multiplayer utover dagen - etter noen timer av enspillerdelen, såklart. Kazonk.
 

oma

Village Drunk
Fikk heldigvis bestilt en kopi på dvdgalleriet (eller playcom som det heter nå) - takk gud, tenkte jeg skulle bare stille meg først i køen om noen timer ca 2 - bare håper det ikke er noen der da. Jeg vil ha min kopi så fort som mulig!
 
D

Doctor Downs

Gjest
Fy faen, jeg tror nesten jeg må kontakte nettverksansvarlige og be dem se til helvete å la meg spille Live her nå. Hater når hele SG spiller et nytt stort spill online og jeg kommer diltene flere måneder etter :(
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Doctor Downs, hvor i helsike er det du har plassert deg? Jeg sitter i en militærleir og får spilt live, mann.
 

Lodin

Der Waaaah
Noen som har bestilt fra USA? Ikke særlig lurt for det er regionkoda. :dry:

Sånn ellers fikk jeg det ikke i dag så mesteparten av dagen har gått med til soving og surmuling. Vurderer å sette på Vice City nå bare for å holde de verste nevrosene unna.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Da er vi to. :/ Var farlig nærme å plukke opp Vice City Stories for niognitti spenn på Platekompaniet like før helgen, men jeg veit jeg bare hadde gått lei etter tyve minutter uansett så det var like greit jeg sto over. Dreper tiden med litt Sopranos nå, håper på å sovne tidlig, og så daffe gjennom skoledagen imorra.
 
En kamerat lånte Vice City av meg i dag, og så på at han spillte det i dag... og, ble litt nevrotisk. Spesielt etter jeg så gametrailers-reviewen. Alle jeg henger med på Ås stikker hjem i denne uken, for vi har fri hele uken.

Så, jeg kan enten kjøpe ps3/360 og gta i morgen og spille for meg selv hele uken, (evt med dere om nettet av en eller annen grunn funker med sånt), eller stikke hjem og spare penger og henge med venner hjemme. Oh, what to do...
 
Sant... men litt av poenget med å dra hjem, var at fristelsen ville bli mindre. Eksamenstidene kommer krypene, og penger er penger. Men, Vice City er jo ca favorittspillet mitt, så det frister å gi seg hen til fristelsen. Ja.
 
Da ringte eb games idag, de hadde fått inn hele 2stk Special Editions til ps3.

Heldigvis fikk jeg den ene til og hente imorra.

Yey, mini bag!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Tre timer og førtitre minutter igjen nå dere. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da passer deg seg å nevne at jeg for en liten stund siden for første gang fikk en achievement for å get lucky etter en date =)