Sånn ellers så har jeg også vært en tur på Hamar og skaffa meg mitt forhåndsbestilte eksemplar i dag. Har bare spilt halvannen time nå, men... Vel, ja. Det er definitivt Grand Theft Auto IV, dette her. Med det mener jeg at jeg har spilt nøyaktig det samme som jeg har gjort nå tre ganger før. Samma det, GTA har aldri vært spesielt kanonmoro i starten. Vi får se hvordan det blir etterhvert.
Må si at Rockstar har vært gode på å mekke reklamer og skrot til radiostasjonene og greier (pluss TV-kanaler, jepp). Likte spesielt reklamen for Whiz Wireless: "Can you see my junk now? ... Good."
PS: Respec for navnet på reggae-radiostasjonen, forresten. Den og Radio Vladivostok er de eneste jeg hører på.
Må si at Rockstar har vært gode på å mekke reklamer og skrot til radiostasjonene og greier (pluss TV-kanaler, jepp). Likte spesielt reklamen for Whiz Wireless: "Can you see my junk now? ... Good."

PS: Respec for navnet på reggae-radiostasjonen, forresten. Den og Radio Vladivostok er de eneste jeg hører på.