[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
Det jeg lurer på er hvor stort dette blir, antall folk i en verden osv. Det er jo ikke så veldig moro når det står en sniper på hvert tak og dreper deg hvert 2. minutt.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Det var ingenting feil med GTA IV. Ingenting!
GTA:SA var derimot altfor stort og ufokusert, vi trenger et mindre mer kompakt omraade og mindre fluff osv.

Kontroversiel mening: GTA SA var det kjipeste GTA-spillet. Det kan ha en sammenheng med at jeg egentlig var lei av spillet før jeg fikk prøvd det. Jeg hadde jo tross alt bokstavelig talt spillt ihjel 3ern og Vice City.

(HYSJ! Ikke nevn de slitsomme vennene som ringte deg støtt og stadig. De har vi glemt)
 
Mindre enn 1 mnd igjen til jeg røsker plasten av GTA coveret og rager over at jeg må installere spillet først fordi ventetiden er for jævlig. På en måte synd at man må vente lenger på GTA Online, men samtidig så får jeg i det minste fullført story og lært meg bittelitt områdene. Hvilken versjon er det folket her skal ha ? Xbox 360 eller PS3 ?
 
Blir X360 her også, PS3 brukes kun til eksklusive titler her i gården. Men det snur med PS4!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ruller det på xbox 360, liker kontrollen bedre til tredjepersonspangpanger og førstepersonspangpanger. Ser overraskende mye fram til det her
 
Blir vel mest sannsynlig det siste spillet jeg kjøper til Xbox 360. Har sagt opp Xbox Live Gold (evt bare slutta å betale det) og har stort sett pensjonert kassa allerede siden det virker som den er i ferd med å eksplodere hver gang jeg skal spille.
 
Vanskelig valg egentlig, men vurderer 360 pga ein kompis som ruller samme maskin, men den henger seg av og til, tviler på at det blir ny når den ryker.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har ikke PS3-en heeeeer. Får ikke spilt dette før juuuuul. :(
 
En dag skal jeg sette meg ned å lage en videomontage med alle høydepunktene mine fra Xbox 360-æraen. Som da jeg knuste Yetipants i Halo 3. Og knuste alle i Halo Reach. Og den gangen Nicholas kalte meg nerd på XBL. Og den gangen jeg forsøkte å spille Deadly Premonition. Blant annet.
 
Veit ikke, ass. De sa videoen, den som kom etter den med Queens Radio Gaga, var fra PS3-versjonen. Har runda GTA IV og Red Dead Redemption på 360, og det var helt greit. Krasja et par ganger begge to. Runda imidlertid GTA 3 t.o.m. San Andreas på PS2, så det er kanskje på tide at GTA5 kommer hjæm til Sony for et siste PlayStation-bæng. Kryssburk1 kommer jo ikke før neste år, så 360'en får beholde plassen under/inni TV-sjenken inntil videre.

*edit: 360 har nada som ligner på Last of Us, og kanskje R* endelig har knekket cell-processor-koden. Hvem veit. Den trailern så grisepen ut. Og ingen screentear. Nesten ikke til å tro.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
360, siden det er den eneste konsollen jeg har. Ikke at PS3-versjonen av GTA 4 var mye å skryte av da, på 360 slapp man ihvertfall vaselininnsmurt kameralinse.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Bosituasjonen min er litt shabby for øyeblikket, og forblir det fram til neste år. Bor nær sentrum da, så i verste fall kan jeg kanskje bare leke GTA i gatene.

Nå får jeg snuten på døra, sant?