[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
#82
Tsk... blir interessant å spille med en karakter med samme navn som sønnen min da. Men han er ikke degos.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#83
Vet dere hva jeg vil ha i GTA5? Faens Kill Frenzy/Rampage. Det var dypt savnet i San Andreas.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#84
GOURANGA!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#85
Livestream på IGN om fem timer, og da skal det vises en trailer.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#88
Dette blir å eie.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#90
Traileren eide, nå er det bare å begynne å håpe at hele San Andreas er med. Vi vet jo allerede at det er fjell og landsbygd med...

Mange som hevder at det er Ray Liotta sin stemme vi hører i traileren og spekulerer i at man spiller en eldre Tommy Vercetti. FAENIHELVETEDETHADDEVÆRTÅEIE
 

Kilik

Lokal moderator
#94
Veldig forutsigbart utfra ryktene, men hadde håpet på en sydligere setting igjen. San Andreas er det beste spillet i serien når det gjelder map design og muligheter, så det lover bra. Grafikken er omtrent som forventet.

Men må si jeg er litt skuffa over at det igjen er nåtid. Synes virkelig 80's og 90's-koloritten til VC og SA er GTA på sitt beste og skiller de ut fra mengden. Bare tenk hva de kunne gjort med California på 60/70-tallet...
 

Lodin

Der Waaaah
#95
Yaaay, rehabilitert familiefar som bare vil leve et rolig liv, men blir tvunget tilbake til sin kriminelle fortid. :rolleyes:
Men men, blir å eie.
 
#96
Flott at GTA ikke ser ut til å følge Saint's Row, og holder det noenlunde down-to-earth. Saint's Row er artige saker, men det er absolutt ikke en videreføring av GTA fra tidligere... GTA har aldri vært så til de grader over-the-topp.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#97
Slenger meg hardt i vogna, for dette blir virkelig, virkelig å eie.
 
#98
Har ikke sett ferdig traileren enda, måtte bare pause for å si fyyyyyyyy faaaaaen, dette kommer til å eie noe jævlig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#99
GTA har aldri vært så til de grader over-the-topp.
GTA har heller aldri vært så under toppen som GTAIV heller, og etter den traileren å dømme ser de heller ut til å fortsette serious-business-linja fra 4 heller enn den geniale miksen av subtil og tydelig satire de tidligere spillene kan skryte av. Jeg humret litt av noen av radiosendingene, men foruten det og noen reklameplakater var det litt for streit. Imho. Jeg føler et sted mellom Saint's Row og GTAIV kan være den gylne middelvei, ellers mister satiredelen av serien gnisten.