[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Nå har Trevor sin bil blitt tilbakestilt også! ARrrrrrg. Michael sin vet jeg ikke noe om for den har jo
drittsønnen stikki av med
 
Gjennomførte det siste heistet nå. Jeg håper de kommer med flere heists i fremtiden, for det er desidert den morsomste delen av GTA 5 for min del.
Ellers har jeg lagt merke til oppdateringer fra Social Club som har dukket opp nede i hjørnet. F.eks kom det opp "Nabbemann has fumbled a heist", "EXTMIKE has responded to an emergency", eller kanskje favoritten der det dukket opp at lillebroren min hadde daua 50 ganger. Blir vel mer av disse når online blir aktivert.
 
Ja gutta. Jeg må si dette spillen suger. Så nå avventer jeg til spillet kommer til PC engang i Mai? Mulig det er Fony som fucka opp, men fuck it.

- Spillet er umulig å spille hvis du kjører kjappe biler og hvis du faktisk er flink til å kjøre. Alt begynner å lagge, frameraten dropper til minus 120 fps.
- Mange mission er ikke mulig å reloade, spillet bare henger seg
- Skytinga er helt på trynet.
- Spillet har rett og slett så jævlig mange buggs at det ikke er mulig.
- Rock* jeg håper dere alle brenner i helvete og Last Of Us er 1000x bedre. Jeg har faktisk lyst på en refund.

Vurderer å lage en vid om alle problemene, hvis jeg gidder.
 
Du får vente på ps4-versjonen, da. Hadde vore bedre med stabil 60fps, men den er akseptabel slik den ligger no, heldigvis.

Lag video av alt du hater spelet for, vær så snill! Elsker det spelet sjølv, men hallelujakoret blir nesten for mykje for meg. Trenger motpoler, rasjonelle som irrasjonelle.
 
Flushe cachen og alt det der, som du selv tipsa meg om tidligere i tråden, Nilo. Hjalp litt. Er dog enig at framerate er særdeles ugrei, selv om bildet kanskje ser ørlite skarpere ut på PS3.

Ellers, sprang tredje (av i alt tre?) Tritathlon i går. Tok faen meg en halvtime, og jeg brukte Trevor med halvgæli stamina. Holdt på å drukne ved gjentatte anledninger under svømminga (svømte over den største innsjøen), og kræsja med sykkeln et par ganger (sykla helt fra Trevor og inn og rundt hele Los Santos), men klarte å løpe meg opp på en andre-tredje plass (bare oppoverbakke). Så, tre meter fra mållinja snubler for hælvete den gærne kuken, og jeg havna på sjette istedet. Føkk dette spillet ass.
 

Terje

mostly harmless
Tok den der med Michael tidligere. Virka som en helt umulig greie, men
så rykka stamina-baren min opp til hundre underveis og plutselig har Michael uendelig stamina. Ikke at det løpet ble plankekjøring av den grunn, enkelte av motstanderne er helt syke under syklinga som er den desidert største etappen. Og så må man klare å sitte og mashe X i en halvtime da. Men jeg kom da på første med en liten margin.

Ikke prøv den der før du har nådd hundre i stamina med noen. Var langtfra så lett som de andre selv med evig stamina.
 
Kom meg forresten på toppen av Mt. Chiliad i går og fant dette...



Noe som gjorde at jeg falt ned i kaninhullet og begynte å lese om det såkalte – igjen, SPOILER folkens! – «alien endgamet». Noen som har forvikla seg inn i denne galskapen?
 

Terje

mostly harmless
Joa, så jeg kjøpte den der u-båt greia og har utforska havbunnen en god del og funnet alt det atomavfallet (tok laaaaang tid). Lite å se på var det og, men snubla nå over et par flyvrak, og..

..en jævla UFO:

2013-09-29 13.28.10.jpg


Ikke så lett å se på grunn av dårlig sikt i vannet og bilde av tv-skjerm, men når du kjører rundt den er det ikke tvil om hva det er. Du finner den her omtrent 300 fot nede:

2013-09-29 19.00.05.jpg
 
Sist redigert:

Terje

mostly harmless
Regna også med at jeg ikke var først til mølla. Synes bare det var kult å snuble over den på egen hånd. Har ikke fullført storyen enda så har ikke begynt å lese meg opp på hva som finnes rundt omkring og hvor det er hen, og vil ikke gjøre det enda heller. Og nå reiser jeg snart avgårde så da er det stopp fram til torsdag igjen. :(