[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
Har en følelse at det blir utsatt i siste liten, men om ikke dukker nok ikke onlinen opp før utpå dagen når folka hos MS og Sony gidder å trykke på knappen sin.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Rockstar har tydeligvis ikke sett for seg at noen ville finne på å fly til et oppdrag... for... jeg gjorde det, og da skjedde dette.

 
Fra Rockstar si bløg.
Access to Grand Theft Auto Online is free with your copy of Grand Theft Auto V. On October 1st there will be a small downloadable Title Update released on PlayStation Network and Xbox LIVE. Upon installation of that Title Update, direct access to begin GTA Online will be unlocked in your GTAV game menu. You will be able to jump right into GTA Online via the 4th (bottom) slot in your GTAV character wheel. We’ve received many questions asking for a specific confirmation of what exact time GTA Online will be available but of course this is contingent on both Title Updates becoming available on each console’s network. As a general timeframe, we do expect the Title Update to become available on PSN and Xbox LIVE starting around 7AM ET tomorrow morning, and your best bet is to stay tuned throughout the day here at the Rockstar Newswire and by following us on Twitter and Facebook where we will be keeping everyone updated.
Så det blir rundt 13.00 for oss på berget om ikke tidsregninga mi er helt gnøh.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Noen som vil online på PS3 i ettermiddag/kveld? La oss sette opp en tid å gangstre det opp!
 
Måten man mekker karakter på er ganske knotete, men og veldig GTA. Så får man en ganske fet intro hvor man møter en kjent kis fra storymoden som skal vise en taua. Så får man sin første bil og skal race andre spillere. Da kræsja 360en såklart. :ras:
Når jeg restarta var saven til multiplayeren korrupt så jeg måtte mekke kisen på nytt. En veldig god start dette.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Ja, brukte hvertfall 10 forsøk før jeg kom inn character-editoren på PS3 og etter det ble jeg bare slengt tilbake til singleplayer non-stop. Får håpe den værste pågangen har gitt seg etter en dag eller to.
 
Lol, denne gangen spawna ikke markeren for å starte racet så jeg kunne gå rundt i verden. Når jeg restarta greiene var fyr nummer to også herpa. Som ekstra bonus hoppa jeg over i story moden og da var det ikke mulig å bytte fra Michael lenger. Hva med å bare kalle dette en beta allerede?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Føler meg skikkelig teit som kansellerte Xbox Live for ei uke siden nå, ja. Nei.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Lol, denne gangen spawna ikke markeren for å starte racet så jeg kunne gå rundt i verden. Når jeg restarta greiene var fyr nummer to også herpa. Som ekstra bonus hoppa jeg over i story moden og da var det ikke mulig å bytte fra Michael lenger. Hva med å bare kalle dette en beta allerede?
Det skal vel sies at Rockstar faktisk har advart om at ting ikke er helt på stell ennå? Eller tar jeg feil nå?
 
Du tar ikkje feil, nei. Blir nok å gjere meg ferdig med story før eg begir meg inn på dette. No dice her heller, 360 klarer ikkje komme forbi "launching session" etter eg skal starte det første løpet. Glad eg har masse SP igjen!
 
Jeg blir alltid imponert over at folk blir sure fordi et onlinespill har problemer i løpet av de første timene/dagene etter lansering. Det vil da virkelig aldri skje at noen kjører i gang en såpass massiv infrastruktur at den skal tåle "day one" hamring av servere.
 
Problemet oppstår når MS skal kjøre neste Halo eller no og det er avhengig av servere fra dag en, og så er SPen er no ræl sånn som Diablo 3 og Sim City. Grunnen til at de ikke betaler for så mange servere de vet at de kommer til å trenge ved launch er fordi pågangen bare er størst i starten mens firmaene som leier ut serverene har lange avtaler man må inngå. Utgivere må gå sammen og kreve at serverhoster tilbyr større datamengde ved launch av store prosjekter. Eller de kan bare drite i det siden vi kjøper spilla deres uansett.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Tja. Kom meg inn uten noe særlig stress. Har fortsatt masse av enspillerdelen da, så... ja. Vi får se da, om jeg gjør det før jeg hiver meg på dette her for fullt.

edit: ... snakket for tidlig. ser ikke ut som dette løpet kommer til å starte. blæh. *fortsette å spille alene til dette fungerer som det skal*

edit: Men jeg klarte ikke å la være å prøve én gang til, og da gikk det. Fikk fullført løpet, men nå ser det ut til at det har stoppet opp igjen.
 
Protips for utseende i multiplayeren. Hvor mye søvn man stiller inn avgjør hvor herpa de ser ut. 4 timer = crackhead. Strength og Stamina avgjør muskler og høyde.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Faren min er John Marston. Yeeeeah.

Og nå kom jeg forbi første løpet.

... meg mot Lamar. That's it.

Meh.

Men det fungerer jo ...

... og mens jeg skrev det skjedde dette:


Satt på pause for å få lastet opp, og da jeg gikk inn i spillet gjorde spillet sitt beste på å komme i orden igjen. Nå fikk jeg den scena på nytt. Baby steps, eh.