[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
Buggz... synes dette så faktisk ut som hva San Andreas hadde sett ut på dagens konsoller. Grafikkstilen inkludert, den virker mye mer "tegneserieaktig" enn GTA IV var, og ikke minst fargerik. Synes også det virket ironisk med den preikinga i bakgrunnen om å trekke seg tilbake og bare være familiefar som fungerte som en sterk kontrast til det som foregikk på skjermen.
 
Tipper dette blir et like stort steg frem som San Andreas var i sin tid. Nå fikk jeg lyst til å blåse støvet av firrern igjen...
 
Har klødd veldig i fingra med å begynne på San Andreas igjen det siste året, men nå slipper jeg efforten. Gleder meg!

Ps: Kjørte vannscooter i Vice City Stories (og fysikken på dem eide, håper de beholder den).
 
Jeg fatter fortsatt ikke hvorfor folk digga San Andreas over Vice City. Den sistnevnte var den beste i serien, og jeg digger at vi er tilbake der igjen :)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg fatter fortsatt ikke hvorfor folk digga San Andreas over Vice City. Den sistnevnte var den beste i serien, og jeg digger at vi er tilbake der igjen :)
Får ikke dette til å stemme. Mitt klare inntrykk er at dette lener seg kraftig på San Andreas, og ikke Vice City. Hva er det som gjør at du mener vi er "tilbake igjen" i Vice City?
 
De har da vitterlig palmer i Los Angeles? og vil man ikke si at treningsanleggene langs stranden også hinter til Los Angeles? Med tanke på at byen er kjent for dem? Også har vi jo Vinewood skiltet, men Nilo bare troller som vanlig.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det er vestkysten, ikke Vice City.
 
Nei jeg troller ikke... Jeg fikk følelsen av Vice City. Kan dere fuckings ikke bare være glad på mine vegner?
 
Sorry, jeg bare trodde referansene til California var såpass åpenlyse:sukk:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Håper det er et minigame der man skal drive sin egen vingård i Napa Valley-kopien, leve et rolig liv i sola og høre på klassisk rock.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Krysser fingra for flere trucker-oppdrag. Lange motorveier og K Rose var definitivt noe av det mest righteous med San Andreas. Må fanklype meg spille den spillen igjen snart.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Men altså, tror dere det kommer flere byer? Bygda er i alle bekreftet, men kan tenkes at den bare omkranser denne ene byen. Nå har jeg lite eller ingen peiling på det tekniske, men klarer de i det hele tatt å presse inn tre svære byer og omland på GTA IV-nivå (eller over) med dagens konsoller?

EDIT: Leser på Kotaku at de skiltene som er i filmen (over motorveien) viser Interstate 5, som skal være den veien som knytter LA til San Francisco. Kan være en pekepinn på størrelsen... står også Los Santos og San Andreas på Heist-bilen
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men altså, tror dere det kommer flere byer? Bygda er i alle bekreftet, men kan tenkes at den bare omkranser denne ene byen. Nå hart jeg lite eller ingen peiling på det tekniske, men klarer de i det hele tatt å presse inn tre svære byer og omland på GTA IV-nivå (eller over) med dagens konsoller?
Med tanke på maskinkraft så kreves det ikke mer av konsollen å modellere tre byer enn en; for å si det sånn så brukes det aller meste av tilgjengelig prosessor- og minnekapasitet til å rendre ett enkelt bilde i GTAIV hvis du står et sted hvor du kan se så langt spillet makter å tegne opp landskapet. Utfordringen med å mekke tre byer ligger først og fremst i å få modellert, teksturert og scripta hele sulamitten, samt å få klemt det inn på et lagringsmedie (eller flere). Det er ikke sånn at spillet holder styr på alt som skjer i hele spillområdet til enhver tid, det holder styr på hvor du befinner deg og bruker bare tid på å tegne opp, animere og oppdatere det som er i umiddelbar nærhet. Derfor det ofte hakker litt når du er et sted hvor det er mye aktivitet, konsollen begynner å slite med å få rendra alt som befinner seg der.
 

Rockstar hørte på mine bønner! Nå må det bare få en bedre PC port enn GTA4 fikk, jeg orker seriøst ikke spille det på datan
 
We are very proud to officially announce that Grand Theft Auto V is in full development.​

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.​

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.​

Så. Kun en by da, tydeligvis. Kommer til å eie uansett, bare jeg får leke meg på lansbygda!​