[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?

• Totalt antall stemmer
    40

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kroppen min er klar.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
We'll be flying planes in GTA V. In response to a question about the omission of planes from GTA IV, Rockstar said: "... we simply could not make an environment big enough for planes to work properly. Fear not, they are returning in what is our biggest open world game to date."

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er ordentlig overraska over at det der ser ut som GTAIV med annen lysdesign og en annen by (nei). Men ja, satser på at det blir ålreit. Og at PC-versjonen ikke kommer ut tre år etter konsoll denne gangenhahahaaaaa. :(

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Den kunne man jo uansett slå av.

Lodin

Der Waaaah
It begins. Sida til den fake utgaven av scientologikirka fra SA er blitt oppdatert med bla. en twatterkonto. Blir nok mye viral framover.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
...folk sier "ivee"?

:penga:

Lodin

Der Waaaah
Er vel derfor de har mekka logoen sånn?

Så nå sier folk GTA V 5. Og det var en fin bakgrunn på det bildet.

demake

Seksuelt godteri
Gleder meg mest til at kidsa slutter å spørre etter GTA iiiiiveee. Nå blir det vel GTA veeee de neste åra. Forandring fryder.
Dette. Fy faen. Det var en av tingene som var mest aids med å jobbe på gamestop. Kundene! De kundene :penga:

Shinra85

Spillegals effort emo
Dette. Fy faen. Det var en av tingene som var mest aids med å jobbe på gamestop. Kundene! De kundene :penga:
De ekisterer ennå. Men er ca 8 år

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Om jeg en vakker dag gjør comeback er det tilbake til "NO GAME FOR YOU" ved sånne kommentarer.