[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40

Trench_Rat

Sommerbildene våre


Atter et collage. Gleder meg til å skyte rottweilere i snuten. Gleder meg derimot ikke til å bruke Gimpstagram på min iFruit.


gleder meg til å laste ned podcasten til Lazlow og lese bloggen hans på min iFruit
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Bare kontrollen og skytingen er tight. Den har vært krisedårlig i de andre GTA-spilla, men de har i det minste fått det til i RDR og Max Payne, så får håpe de copy-paster over.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg blir nok ikke å spille dette (Rockstar er nå så tomme for ideer at de gjenbruker hovedpersonene som igjen var henta fra Scarface) men håper på spillernes vegne at kontrollene er forbedret fra 4. Jeg synes at kontrollene og handlinga på bilene i Sleeping Dogs var veldig bra.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Helt enig angående Sleeping Dogs, selv om jeg håper bilkjøringen er litt mindre arcadete og heseblesende i GTAV. Håper de finner en gyllen middelvei.
 

Lodin

Der Waaaah
Fordi Rockstar lever i sin egen verden og er overbevist om at bajset deres ikke stinker etter 3. Det eneste jeg kommer på at de har lånt er muligheten til å denge biler i Vice City etter Mafia. De trenger virkelig å låne slåssinga fra Sleepy Dogs og beholde skytanga fra RDR.
 
Fordi Rockstar lever i sin egen verden og er overbevist om at bajset deres ikke stinker etter 3. Det eneste jeg kommer på at de har lånt er muligheten til å denge biler i Vice City etter Mafia. De trenger virkelig å låne slåssinga fra Sleepy Dogs og beholde skytanga fra RDR.
Fort noen, photoshop John Marston med en skytanga.
 

Kilik

Lokal moderator
Virker som de vil appelere til alle typer GTA-fans.

Michael-traileren minner om Scarface/Vice City, selvsagt nå iblandet moderne Sopranos-referanser. Franklin er for de som vil ha mer afroamerikansk gangbanger-moro. Trevor er badass-en som bringer mer action og galskap inn i spillet.

Minner om en slags "best of" av de tidligere spillene, på godt og vondt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Driver og går igjennom RDR om dagen (snart ferdig med mehico), og kommer fortsatt ikke over hvor mye detaljer som er pressa inn i dette. Så lenge Rockstar tar med seg noe av det de lærte når de lagde IV Episodes, og samtidig har kvalitetsnivået til RDR så blir dette definitivt GOTY for min del. Kanskje til og med game of the generation.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Fra Polygon

PROMISES

Throughout the nearly two-hour appointment, we heard about plenty of features that Grand Theft Auto 5 will include, but weren't shown:
More Customization

Players will be able to add tattoos and change the hairstyles of their characters. Weapons can be customized with different attachments. Vehicles can be improved for better handling and overall performance.
Improvements to the Combat

The feel of targeting, firing and entering cover has been completely reworked and should feel closer to that of Max Payne 3.
Citizens on Patrol

If pedestrians see you commit a crime, they'll whip out a cell phone and call the cops or take pictures with their camera phone.
Other Activities

In addition to yoga, skydiving and scuba diving, players will also be able participate in the following activities, according to reps: golf, tennis triathlons, bike races, picking up hitchhikers, base jumping and ATM robberies

Skyting tilsvarende Max Payne 3? Count me in.