GTA: San Andreas bilder!

Kilik

Lokal moderator
fra US PSM:

- On the game map Los Santos is only a tiny bit in the lower right corner.
- Dual wield multiple gun types.

- More mini games.
- Vehicles get rusty and dirty as time goes by.
- Carl's customizations include: Hairstyle, Physique, Weight, Driveing Skills, Clothes, Possessions, Weapon Skills, Chracter, Relationships, Gang.
- For the first time in a series the game will adjust its diffculty if the player becomes stuck. Rockstar assures that that the adjustments will be minimal and almost invisible to the players, so the missions won't become a breeze.
- At least once every couple of days your characer has to eat. If you skip meals he will be come weak, and if you feed him too much he gets slow and then gets fat. There is a wide selection of places to eat... so what you eat counts as well. Strength will effect his punches, but bulk up at the gym too much and he will loose speed...
- San Andreas has its own version of Hollywood called Vinewood.
-About 16,000 unique objects and buildings will be included.
-The average pedestrian will have six times the amount of dialog as compared to Vice City.
-Not only are desert and mountains confirmed to be in the countryside, but also rivers.

Høres bra ut det her, men fortsatt litt tvilsom til de stamina-greiene. At man er nødt å balansere mat og trening hele tiden kan fort bli kjedelig. Men ellers svært positiv til at man kan forandre/oppgradere Carl på ulike måter. Begynner å ligne på et RPG dette...

At biler ruster og blir skitne etterhvert betyr vel langt bedre minne denne gangen. Altså er trolig ikke biler plutselig borte bare du går inn/ut av en bygning...

Rockstar mangler nyskapning. De fleste sitter innerst inne og venter på GTA med multiplayerstøtte. Istedetfor bruker Rockstar samme spillemotor på TRE nesten like spill. Vice city og GTA3 var kliss like allefall. Det kalles å suge markedet tørt for penger. Jeg kjøper ikke et jævla GTA-spill før de finner på noe mer nyskapende enn hit and run-missions.
Men dette er knapt noe nytt. Valve ga jo ut Half-Life, oposing force og blueshift som retailspill. Og folk kjøpte det som gale.

sims i gta stil hadde jo vært konge..

Hadde sims innebært at man kunne dra rundt i byne på denne måten hadde vært mye bedre, men man må liksom gjøre alt for mye med simene for at de skal overleve...

Dette blir bare fetere og fetere:D

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Heldigvis er ikke 50 Cent med....
Tror ikke det hadde gått så veldig bra. Bedre at de bruker en fyr med litt mer skuespiller erfaring eller noe sånt. En som kan snakke...

Ok, det her ble fryktelig dårlig formulert. ;)

Opprinnelig skrevet av Madsy@22.06.2004, 15.44
Rockstar mangler nyskapning. De fleste sitter innerst inne og venter på GTA med multiplayerstøtte. Istedetfor bruker Rockstar samme spillemotor på TRE nesten like spill. Vice city og GTA3 var kliss like allefall. Det kalles å suge markedet tørt for penger. Jeg kjøper ikke et jævla GTA-spill før de finner på noe mer nyskapende enn hit and run-missions.
Jeg er uenig. Grafikken kan ikke gjøres stort bedre på PS2 når vi snakker om et spill av en sånn størrelse. Jeg er heller overrasket over at Rockstar faktisk putter inn såpass mange nye ting i hvert nytt spill i "GTA3-trilogien". Tenk deg forskjellene mellom GTA1 og GTA2 - de var minimale. GTA3 var en revolusjon, og så kom Vice City. Der var det en del nyheter, mer enn det var mellom GTA1 og GTA2, men likevel kalte de det ikke GTA4. San Andreas tilfører mye nytt, men de kaller ikke dét GTA4, heller.
Det er mulig at dette innlegget ble veldig rotete, men essensen i det hele var i hvert fall at jeg ikke syns at Rockstar "suger markedet tørt for penger" med disse spillene. Kanskje hadde jeg vært enig med deg hvis de hadde kalt Vice City og San Andreas for GTA4 og GTA5, men det gjorde de ikke. Er det forresten bare jeg som blir like skuffa hver gang jeg spiller GTA3 og kommer på at det ikke er motorsykler der?

Greit, Rockstar melker GTA til vår fordel!!! Er det noe å klage på? Ingen tvinger folk til å spille det... eller kjøpe det for den saks skyld... Jeg er ikke lei av GTA 3, jeg er bare lei av å gjøre ting jeg ahr gjort mange ganger omigjen... Derfor venter jeg på å få oppleve noe som ikke er helt likt, jeg bryr meg mye om historie i spill...
Noe Rockstar er utrolig flinke til....

Men dette blir som å vente på den neste episoden av sopranos... hva skjer videre? Vi trenger en ny historie!! Gjett hva Rockstar gjorde imellomtiden mens vi ventet på GTA4... Jo de laget Vice city, slik at vi kunne had et gøy med det i et par uker/måneder.....

Hva gjør de etter det?

Jo, de lager en ny episode som heter San Andreas, der faktisk hovedpersonen har lært å gjøre dagligdagse ting..... Kan ikke si at jeg klager?

Denne posten er fucked les den og prøv å skjønn den.... den funker ikke helt, men prøv!

Kilik

Lokal moderator
Litt slapt at de fortsatt kjører på med Renderware-motoren som mildt sagt ser utdatert ut nå, men de har i det minste lovet ragdoll-fysikk og en rekke grafiske forbedringer. Dette spillet vil inneholde tre byer og være fem ganger så stort som hele Vice City. I tillegg til alle forbedringene og nyhetene som allerede er nevnt i dette emnet. Nei, hvis man skal klage på nyskapning så heller se på FIFA 2005, Tiger Woods 2005 etc. som vil ha minimale forskjeller fra fjorårets versjoner...

Den virkelig utfordringen til Rockstar er å finne en balanse mellom nyskapning så folk ikke går lei og samtidig beholde det geniale fundamentet i gameplayet som har gjort at GTA har blitt verdens mest solgte spillserie i nyere tid...

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen+26.06.2004, 01.24-->
<!--QuoteBegin-Madsy
@22.06.2004, 15.44
Jeg er uenig. Grafikken kan ikke gjøres stort bedre på PS2 når vi snakker om et spill av en sånn størrelse. Jeg er heller overrasket over at Rockstar faktisk putter inn såpass mange nye ting i hvert nytt spill i "GTA3-trilogien". Tenk deg forskjellene mellom GTA1 og GTA2 - de var minimale. GTA3 var en revolusjon, og så kom Vice City. Der var det en del nyheter, mer enn det var mellom GTA1 og GTA2, men likevel kalte de det ikke GTA4. San Andreas tilfører mye nytt, men de kaller ikke dét GTA4, heller.
Det er mulig at dette innlegget ble veldig rotete, men essensen i det hele var i hvert fall at jeg ikke syns at Rockstar "suger markedet tørt for penger" med disse spillene. Kanskje hadde jeg vært enig med deg hvis de hadde kalt Vice City og San Andreas for GTA4 og GTA5, men det gjorde de ikke. Er det forresten bare jeg som blir like skuffa hver gang jeg spiller GTA3 og kommer på at det ikke er motorsykler der? [/b]
Gjør det noen forskjell? Spillene er fullpris, fullverdige spill. Som er helt identiske. Eller identiske nok til at du blir lei det nye dersom du er lei det gamle. Jeg kaller mangel på innovasjon og utnyttelse av et varemerke slår meg som melking. Men det er ikke mer melking enn Megaman, Street Fighter, Metal Gear og lignende, så det er egentlig ikke noe å klage over. Enten liker man GTA, eller så liker man det ikke.

Jeg er lei, enkelt og greit.

D

Doctor Downs

Gjest
Liker ikke helt dette med spising og trening, og hvis det plutselig skal bli oppimot 50 % ørken og fjell så... Jeg mener, GTA er et byspill.

C

Chaz

Gjest
Jeg liker heller ikke dette konseptet med spising og trening for å bli raskere, sterkere osv. Jeg hadde ingen problemer å styre en bra allround-karakter

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Madsy@22.06.2004, 13.44
Valve ga jo ut Half-Life, oposing force og blueshift som retailspill. Og folk kjøpte det som gale.
Vennligst ikke sammenlign Blueshift og Opposing Force. Opposing Force hadde jeg like mye gøy med som det originale Half-Life. OF er sågodt som ett fullverdig spill og det kostet ikke full pris når det kom. Det kostet 299,-. Underpriset spør du meg.
Blueshift derimot, er en skam for Half-Life.

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Madsy@22.06.2004, 15.44
Vice city og GTA3 var kliss like allefall.
Vel, ved første øyekast kan det kanskje virke sånn, men Vice City hadde faktisk en god del forbedringer:

-motorsykler
-fly og helikoptre
-kunne kjøpe eiendommer, ga spilleren mer følelse av fremgang
-mer avanserte, varierte og underholdende missions. svært få standard hit-and-run missions.
-langt bedre radiostasjoner som passet perfekt inn i settingen

Og dette var langt mer forbedringer enn jeg hadde ventet tatt i betraktning at Vice City kom ut bare 12 måneder etter GTA III. Hvis San Andreas har like store forbedringer fra VC, som VC hadde fra GTA III så blir jeg fornøyd...

Kilik

Lokal moderator
Ifølge tyske Official PS2 Magazine er antall lisensierte sanger tredoblet! Med tanke på at Vice City hadde ca. 100 lisensierte sanger (inkludert 7 radiostasjoner) så kan vi vente hele 300 lisensierte sanger i San Andreas. Her snakker vi 20 timer musikk! Ikke rart de får fyllt opp en dual-layer DVD nei...

Dessverre melder samme blad at spillet lagger kraftig for tiden. Nede i 5-10 fps med mye trafikk. Litt urovekkende med tanke på at spillet bare har noen måneder igjen i utvikling for å rekke releasedatoen. Jeg vil heller ha noen måneder utsettelse enn at de slipper et spill med kraftig lag og bugs (les: Driver 3)...

Masse sanger!! Whhee! Men på xbox så blir det vel coustom soundtracl!?
Uansett: WHEEE!!

Håper inderlig at de utsetter spillet en liten stund istedetfor å gi ut et halv ferdig spill...

Jæveltango

Pepperoni Playboy
300 sanger er jo rett å slett glimrende.
Vil jo si at det går veldig lang tid før du høre den samme sangen igjen, slik at du slipper å bli lei av dem med engang. :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Novastrum+27.06.2004, 01.42-->
<!--QuoteBegin-Madsy
@22.06.2004, 13.44
Valve ga jo ut Half-Life, oposing force og blueshift som retailspill. Og folk kjøpte det som gale.
Vennligst ikke sammenlign Blueshift og Opposing Force. Opposing Force hadde jeg like mye gøy med som det originale Half-Life. OF er sågodt som ett fullverdig spill og det kostet ikke full pris når det kom. Det kostet 299,-. Underpriset spør du meg.
Blueshift derimot, er en skam for Half-Life. [/b]
God dag mann økseskaft. Du lager en ny diskusjon over en ting jeg aldri har sagt/gjort. Jeg har aldri satt Oposing-force opp mot blue-shift kvalitetsmessig.
Jeg sa de var i sammen trilogi; basert på sammen motor, og solgt som retailspill.

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Ronin@01.07.2004, 14.27
300 sanger er jo rett å slett glimrende.
Vil jo si at det går veldig lang tid før du høre den samme sangen igjen, slik at du slipper å bli lei av dem med engang.  :tommelopp:
Joda det kan bli bra det, bare det ikke er hele 300 sanger som består kun av Rap og Hip Hop musikk! Sånn som musikken var i True Crime, siden den ble jeg fort lei du. Siden den type musikk ikke er noe for meg heh :p Men jeg håper det kommer mye bra musikk der da :)