GTA: San Andreas

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
#41
Har dissa blitt posta ennå?



(Modder får si ifra hvis det ikke er greit å poste scans.)

Fant også ei liste over sanger:

Pop
Salt'n'Pepa - Push it
Vanilla Ice - Ice Ice Baby
Inner Circle - Bad Boys
KLF - 3am Eternal
Massive Attack - Unfinished Sympathy

Rock
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Jane's Addiction - Been Caught Stealing
Poison - Every rose has it's Thorn
Guns'n'Roses - Sweet Child o' Mine
Smashing Pumpkins - Today

Rap
NWA - Fuck Tha Police / 100 Miles And Runnnin'
Snoop Doggy Dogg - Gin N'Juice / Ain't no Fun
Warren G - Regulate
Fugees - Killing me Softly
Coolio - Gangsta's Paradise
Public Enemy - Rebel without a Pause

Indie
The Stone Roses - Fools Gold
Happy Mondays - Step On
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Radiohead - Creep
 
#43
Sitter å leser preview'en til Play nå.

Har du link til sangene Lodin?

Edit: Leste i teksten to ting jeg likte: ATV og MONSTER TRUCK!!

Edit 2: Hvis man tenker på kontrollen er Vice City/III best på PS2 eller Xbox?
 
#45
Selv har jeg prøvd alle versjonene som finnes av både GTA III og Vice City. Når man er til fots og skal skyte og drepe villt, er det best med mus og tastatur og kontrollsystemet til PC-versjonen.

Men når man kommer til det som spillet består 80% av, altså kjøringa, foretrakk jeg å kjøre på Xbox. Der har du muligheten til å bruke triggerne til gass og brems, noe som gjør det hele litt ekstra morsomt. Så jeg foretrekker egentlig Xbox versjonen over alle de andre. Synd det ikke kommer på Xbox samtidig, men jeg får vel bare plukke det opp når det kommer et halvt år etter eller noe sånt. Vi får se. PS2 versjonen kjøper jeg med en gang, for jeg gidder ikke vente.
 
#46
Opprinnelig skrevet av Lodin@16.07.2004, 17.13
Fant også ei liste over sanger:
Rock
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Jane's Addiction - Been Caught Stealing
Poison - Every rose has it's Thorn
Guns'n'Roses - Sweet Child o' Mine
Smashing Pumpkins - Today

75726​
Likte VELDIG at Nirvana og Guns N' Roses var med, kommer garantert til å høre mye på rock kanalene!!

Ingen som har en link eller liste over sanger som blir å finne i spillet? :usikker:
 
#47
HAHA konge.. guns'n roses, nirvana. passende og perfekt musikk mens jeg holder på å kjøre over noen purker og noen uskyldige her og der osv.

særlig for meg som er en rocke-faen som noen anti rockere kaller det :p
 

Lodin

Der Waaaah
#48
Lista over sanger er foreløpig bare midlertidig, men det skuffer likefult at jeg ikke ser noe Cypress Hill...

Just shake up one more blunt and it'll be alright.
 
#49
Noen som har funnet ut hvem hovedpersonen er i spillet? Altså hvem du spiller. Håper virkelig at det blir en ekte gangster slik som han på forsiden til Play magazine.
 
#51
Carl Johnson ser sånn ut, hvis du lurte.

Men nå hater jeg meg selv. Nå har jeg lest så mye og sett så mye av dette spillet, at jeg sikkert har spoilet en del for meg selv. Det ville ha vært mye morsommere å finne ut alle disse kule detaljene selvt. Tenk å ikke vite noe om spillet når man prøver det for første gang, det eneste man vet at det er GTA ... jaja, det er for sent nå.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#52
Hmmm, dette her ser jo enda bedre ut! Det ser jo ut som det blir fet musikk spillet og det liker jeg! Særlig Nirvana - Smells Like Teen Spirit Og Guns'n'Roses - Sweet Child o' Mine :D
 

Kilik

Lokal moderator
#53
Tviler på at det er en reell liste over sangene i spillet. Jeg så den listen som ren spekulasjon fra OPM UK. Som en ønskeliste fra deres side...
Siden spillet skal utspille seg på tidlig 90-tall, så da er det litt rart med sanger som Fugees's "Killing Me Softly" fra 1996 og Verve's "Bittersweet Symphony" fra 1997...
Som jeg har nevnt tidligere på forumet skal det være nesten 3 ganger så mye musikk denne gangen! (kilde: tysk OP2M)
 
#55
Opprinnelig skrevet av Kilik@17.07.2004, 12.12
Siden spillet skal utspille seg på tidlig 90-tall, så da er det litt rart med sanger som Fugees's "Killing Me Softly" fra 1996 og Verve's "Bittersweet Symphony" fra 1997...
76018​
Det var det jeg tenkte meg. Er det EN spesiell plata utgiver/produsent de bruker musikken fra eller er det flere. Isåfall hvilke?
 

Kilik

Lokal moderator
#56
Jeg tror faktisk de kan velge og vrake i musikk fra alle mulige labels. De har i hvertfall fri adgang i Sony Musics arkiv...

Spillet skal foregå rundt 1994.
Jeg kunne tenkt meg 6 musikk-kanaler som skulle ha omtrent slik struktur:

1.Alternative-kanal. Grungeband som Nirvana. Samt andre alternative amerikanske band på den tiden som Pixies, Weezer, Red Hot Chili Peppers. Også en del britiske som Primal Scream og Stone Roses.

2.Hardrock/metal-kanal. Kanalen for de langhåra. Guns'n Roses, Metallica, Nine Inch Nails etc. samt en del retrostuff som Iron Maiden.

3.Rap-kanal. Er jo selvsagt utfra gangsta-settingen. Selvfølgelig veldig mye westcoast som Dr.Dre, Snoop, NWA og den gjengen der, men også Beastie Boys, Nas og Public Enemy.

4.R&B/soul-kanal. Kort sagt svart popmusikk som Michael Jackson, TLC, Salt'n Pepa, Babyface og Boys II Men. Også litt neo-soul som fra debuten til Mary J Blige. Og Prince selvsagt.

5.Pop-kanal. Altfra Madonna til Vanilla Ice og boybands som NKOTB. Også en del europop som Ace of Base som var ekstremt populært i USA på den tiden.

6.Dance-kanal. Dette var jo tiden da ecstacy og glowsticks hadde sin gullalder, så det må være en slags electronica-kanal. Artister som Tricky, Squarepusher, tidlig St. Etienne, Snap, Underworld, 2 Unlimited, Portishead etc.
 
#57
Ikke glem et par rene snakke kanaler, elsket disse i de forrige spillene.

Så litt på VG.no' topp 40 fra 94 og fant disse som jeg likte og som burde være aktuelle. Også fant jeg noen andre jeg likte:

Aerosmith
Bon Jovi
Bruce Springsteen
Bryan Adams
Iron Maiden
Metallica
Nirvana
Ozzy Osbourne
Pet Shop Boys
Pink Floyd
Prince
REM
Rednex
Roxette
RHCP
Rolling Stones
Sting

MASSE bra fra den tida. Gleder meg noe helt sjukt!!!!
 
#58
Metallica! Iron Miaden! Nirvana! Rolling Stones! R.E.M.! :tommelopp:
Dette er jo noe av den beste musikken eg veit om!

P.S: Noe sier meg at dette blir eit av dei kuleste spela som har blitt laga på lenge! :)
 
#59
Det kan du si Burton!
Spillet har bra grafikk, drit bra musikk (går jeg utifra), lyden er bra, størrelsen, variasjonen, kjøretøyene (ATV og Monster Truck :D ), friheten og jeg må si det en gang til størelsen og variasjonen! Dette blir et must have spill!!!! :totomleropp:
 

Lodin

Der Waaaah
#60
Opprinnelig skrevet av Kilik@17.07.2004, 13.22
6.Dance-kanal. Dette var jo tiden da ecstacy og glowsticks hadde sin gullalder, så det må være en slags electronica-kanal. Artister som Tricky, Squarepusher, tidlig St. Etienne, Snap, Underworld, 2 Unlimited, Portishead etc.
76050​
Your lack of the Prodigy disturbs me.
Dance kanalen er ikke komplett uten litt gammal Prodigy og jeg syns å huske at det første albumet kom ut i 92.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.