GTA: San Andreas

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kilik

Lokal moderator
#61
Ja, tragisk av meg å glemme Prodigy. Selvsagt skal de med...


"Dan Houser [co-founder of Rockstar Games] says that he cannot find any way to complete the game in less than 150 hours" (PSM Italia).

Regner med han mener for å få 100% (altså med alle side-missions, packages etc.). Hvis det er kun story'en han mener blir San Andreas et fordømt langt spill...
 
#62
Kan umulig være kun historie oppdrag, leste et sted at historie oppdragene tok 3 ganger så lang tid å fullføre enn Vice City, det er mye men ikke 150 timer :)
Denne sida her er forresten meget bra:
http://fivestar.thegfcc.com/list.htm
Har vel alle screenshotsa til nå (mange er fjernet på gtagaming o.l. sider). Har også all info som er utgitt i en fin oversiktelig side.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#63
Har begynt å spille Vice City på nytt nå. På Xbox denne gangen (mye bedre enn PS2-versjonen), og har nå kommet et stykke lenger enn jeg noen gang gadd å komme på PS2. Har 56% complete, og har tatt det som er av oppdrag for å få "assett complete" på Vercetti Estate, Icecream factory, Print Works, Kaufman Cabs, Malibu Club og Film Studio.

Får ikke flere oppdrag/arbeidsgivere! Hva gjør jeg?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#65
Kom meg videre og har klart main gamet nå. Eneste jeg trengte å gjøre for å komme videre var og sette meg ned i sofaen med en cola og $500 på en privat stripper i bula mi :D

Men nytt problem... Har kjørt rundt i hele Vice City og finner ikke igjen noen Virgo-biler. Er det no' bestemt område man kan finne flere av disse? Har lett etter en i en og en halv time nå, og det er lenge å lete etter en enkel bil.
 
#66
Husker jeg slet med å finne alle bilene jeg også. De dritt-bilene som man aldri gidder å ta, vet jeg ikke navnet på. Jeg brukte i alle fall garasjen til "North Point Mall" flittig, og fant mange av de dårlige bilene der.
 
#67
Haha, de bilene til Bj er dritt å finne.

Når man f.eks leter etter en Rancher, er det mange Esperantoer og sånt, men ingen Rancher.
 
#68
Trikset er å bruke biler som "ligner" eller ligger i samme kategori som den bilen du skal finne. Hvis du er ute etter en porsche så kjører du ikke rundt i en cadillac, prøv å finne kanskje en superbike eller noe slikt.
 
#70
hey cohone your on our turf man, dette gleder jeg meg til
 

Kilik

Lokal moderator
#71
Nå er i hvertfall tre sanger offisielt bekreftet av Deathrow Records med klassisk Dr.Dre og Snoop Doggy Dog:

We have three songs from our catalog appearing on the upcoming Rockstar Games release "Grand Theft Auto: San Andreas". The songs that will be playing while you jack cars, recruit gang members, and make drug deals are "Let Me Ride", "Nuthin' But A G Thang", and "Gin & Juice".

Ikke spesielt overraskende. Hadde faktisk blitt veldig overrasket hvis de ikke tok med noe fra Deathrow med tanke på settingen.


Now let the Chevrolet slide
As I dip a nigga trip to the south side, yeah
Rollin in my six - fo' with all the bitches sayin
Swing down, sweet chariot stop and, let me ride
Hell yeah
 
#72
4 nye bilder fra et tysk blad og litt mer info:
New Information
-- There are three cities and twelve small towns, such as Angel Pine and Dillamore.
-- Players will once again find themselves equipped with a camera for some missions.
ScreenFun Magazine

12 små steder? Undervurderte litt av hvor stort det vil være utenfor byene :confused:



 

Kilik

Lokal moderator
#74
Hele 12 landsbyer ja. Tenkte kanskje landsbygda ble vel øde og kjedelig, men dette lover bra. Husk at bare byen Los Santos er like stor som hele Vice City-map'en. Det sier vel det meste om hvor store forholdene er...
 
#75
Håper bare ikke dette med at spille er stort og slikt, ødelegger gameplayet,slik at det blir mye slow downs og ekstremt mye loading. :(
 
#76
Håper at sjøl om dei lager ein gedigen by så vil det likevel blir veldig realistisk opbygd! Altså at det blir masse hus osv. og ikkje bare noe småtteri her og der.

Men det blir sikkert bra! Eg gleder meg i alle fall veldig mye! Ekstremt mye faktisk! Ja, faktisk noe heilt utruleg! UFATTELEG MYE JA! :)
 
#80
Synes spillet virker drit rått! Coveret er helt perfekt! Skikkelig åttitals stil :D Gleder meg til det kommer.I oktober ikke sant?

EDIT:Silentbob virker litt "sær" :cool2:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.