GTA: San Andreas

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå er jeg blitt livredd for at mat greiene blir altfor mye og at man må spise flere ganger om dagen, som alle vet: En dag er 24 min...
 
Opprinnelig skrevet av Kilik@25.07.2004, 11.13
Gamespot har nå en Food Preview ute: http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/preview_6103350.html

Mat/trenings-gameplayet høres litt bedre ut nå, men fortsatt den featuren jeg stilller meg mest tvilsomt til med hele GTA: SA. Jo, spillet blir mer komplekst og realistisk, men jeg føler det ikke helt passer inn i selve GTA-universet som alltid har satt gameplay foran realisme. Men Rockstar skal ha for originalitet og innovasjon. Kan ikke komme på noe annet spill i actionsjangeren som lar deg ha kontroll over vekta til hovedpersonen...



Gamespot vil forøvrig ha oppe en ny preview-artikkel av spillet hver lørdag fram til lanseringen i oktober...
78514​


no shirt, no service
 
sorry for dobbel postingen





Biggi-Up for fat Albert
 
GTA III og Vice City har et døgn som skal være 24 min. Hvis SA blir veldig realistisk så må du spise ca. 2 ganger om dagen altså, hvert 12. min. Dette blir vel litt mye?!

Må du sove i SA?!
 
San Andreas er et action spill, ikke et sims spill. Matspisinga skal ikke være realistisk, men et artig tillskudd for å gi spilleren kontroll over utseende til fyren. Mener jeg leste et sted at det holdt å spise hver 2-3 dag, men dette bestemmer du i stor grad selv vil jeg si. Jeg synes det høres kult ut jeg. Masse greier å eksprimentere med.
 
Man sover jo faktisk i både GTA 3 og i Vice City også. Når man lagrer spillet, går klokken noen timer fremover (husker ikke hvor mange). Altså sover man da.
 
Gleder meg noe helt sinnsykt til dette spillet.

Det er ikke akkurat settingen jeg hadde ønsket meg, med det er det samme så lenge det er GTA. Som andre her, så er jeg også redd for at det spise-opplegget blir for "slitsomt".

GLEDER MEG.....GLEDER MEG.....GLEDER MEG.....GLEDER MEG.....GLEDER MEG.....
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, dette spillet her blir bare så fett! Men jeg er spent på en ting og det er om dette spillet her også kommer til og få noen kjente skuespillere som gir stemmer til spillet, sånn som i GTA:VC. For det var jo bare fett :)
 
Har dere lest preview'en til gamespot? Nesten bare om mat greiene jo!

Jeg er spent på Monster Trucken, om den "føles" ekte ut. Det samme gjedler ATV'en!
 
Opprinnelig skrevet av Lt Snake@26.07.2004, 01.07
Har dere lest preview'en til gamespot? Nesten bare om mat greiene jo!

Jeg er spent på Monster Trucken, om den "føles" ekte ut. Det samme gjedler ATV'en!
78951​

Kom det som en stor overraskelse for deg, det står jo klart og tydelig at artikkelen handler om matsystemet. ;)
 
Jeg liker det ikke!!!

SA er et SÅ stort spill med SÅ mye ting å velge mellom og gjøre også skriver de en 2-sider lang artikkel om mat systemet. Uff.

Men jeg driter i det bare bil kjøringa er rå, noe den kommer til å være med tanke på III og VC!
 
Opprinnelig skrevet av Lt Snake@26.07.2004, 01.25
Jeg liker det ikke!!!

SA er et SÅ stort spill med SÅ mye ting å velge mellom og gjøre også skriver de en 2-sider lang artikkel om mat systemet. Uff.

Men jeg driter i det bare bil kjøringa er rå, noe den kommer til å være med tanke på III og VC!
78963​

De kommer sikkert til å komme med mange artikler når utgivelsesdatoen begynner å nærme seg, dette var vel bare en slags smakebit på hva som vil komme mener jeg jeg har lest. :)
 
Joda, overreagerer nok bitte litt.
Bare synd jeg ikke har PS2. (Men mange kamerater har det.)

edit: Finnes det en nettside som er musikkens svar på imdb?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.