GTA: San Andreas

Nabbe

Har fin hatt.
Bare en uke igjen... Faen, Kilik, legg fra deg pirat-GTA og vent!

...

*vil ha nå*
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
*surmule*

Jeg synes fortsatt man bør holde seg for god til piratkopier. Det er vi som sitter igjen med regningen for det spillutviklerne taper på piratkopier, og ved å laste ned, støtter man fenomenet. VG slutter ikke å lage avis hvis jeg ikke kjøper det, men jeg markerer likevel min protest ved å ikke kjøpe produktet.
 

Kilik

Lokal moderator
Jeg skal selvfølgelig kjøpe spillet uansett. Men når man vet at man kan få spillet i løpet av noen timers nedlasting, så var det meget fristende da dette har vært mitt most-wanted spill i lang tid nå.
 
M

maffakka

Gjest
Opprinnelig skrevet av Houseman@22.10.2004, 04.21
*surmule*

Jeg synes fortsatt man bør holde seg for god til piratkopier. Det er vi som sitter igjen med regningen for det spillutviklerne taper på piratkopier, og ved å laste ned, støtter man fenomenet. VG slutter ikke å lage avis hvis jeg ikke kjøper det, men jeg markerer likevel min protest ved å ikke kjøpe produktet.
122075​

Hva har du imot vg?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel, hvis man er glad i Se & Hør-light som kommer ut hver eneste dag...
 
Det kan nok bli en del som laster spillet ned. Etter hva jeg har hørt så ligger det rundt 50.000 forhåndsbestillinger av spillet i norge. Og leverandøren(e) klarer å levere ca 25%. Det vil si at det blir MANGE som ikke får spillet Fredag 29.10. Tror det blir kaos. Jeg skal ikke si at disse tallene er riktige, men at det blir for lite er det INGEN tvil om...
 
Ikkje at eg har tenkt på å laste ned GTA, men må eg ha chippa PS2 for å spele eit nedlasta spel ? (Ja, eg er totalt n00b når det kjem til slikt)
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Mario@22.10.2004, 14.05
Det vil si at det blir MANGE som ikke får spillet Fredag 29.10. Tror det blir kaos. Jeg skal ikke si at disse tallene er riktige, men at det blir for lite er det INGEN tvil om...
122210​
Du mener det blir umulig å oppdrive spillet i Norge neste fredag hvis man ikke har forhåndsbestilt? Da er jeg i hvertfall fornøyd med at jeg lastet det ned. Orker ikke tanken på at "alle" spiller det utenom jeg...

Forresten, så kan man spille et TV-spill i første hideout; hjemmet til CJ. Et Asteroids-lignende spill med highscore og hele pakka. Som tatt ut fra Atari 2600. Håper det er mer av slikt videre i spillet. Slikt gir meg litt Shenmue-følelse...
 
C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Mario@22.10.2004, 14.05
Det kan nok bli en del som laster spillet ned. Etter hva jeg har hørt så ligger det rundt 50.000 forhåndsbestillinger av spillet i norge. Og leverandøren(e) klarer å levere ca 25%. Det vil si at det blir MANGE som ikke får spillet Fredag 29.10. Tror det blir kaos. Jeg skal ikke si at disse tallene er riktige, men at det blir for lite er det INGEN tvil om...
122210​
Glad for at jeg forhåndsbestilte i mai.
 
Er uening med kilik angående grafikken, jeg legger nesten aldri merke til pop-ups i San Andreas, i Vice så plagde det meg veldig. (Sikker på at kopien din er brent bra nok?).
Spillet er enormt stort, jeg satt pal foran tv'en mange timer i går og aner ikke opp ned på Los Santos.. og har så vidt bevegd meg utenfor til landsbygda som er like stor :). Jeg må si at det ikke skuffet det grann.
Finnes mange mini-games rundt omkring også, spille på arkader,basket, ddr-lignene danse greier.

EDIT: Houseman, jeg har lasta ned ja, men forhåndsbestillte det i Juni og kommer fortsatt til å kjøpe det.
 
Er det noen andre som tror dette blir release of two to the motherfuckin double o- to the motherfucking four?

Er ikke sikker, men virker sånn.
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Vanished@22.10.2004, 15.14
Er uening med kilik angående grafikken, jeg legger nesten aldri merke til pop-ups i San Andreas, i Vice så plagde det meg veldig. (Sikker på at kopien  din er brent bra nok?).
Ja, du sier noe der. Brente spill loader litt lenger enn originale hos meg. Som jeg har forstått streamer den fra disken konstant, så da kan det være det blir litt mer pop-ups enn det skal være av den grunn. Men ellers er jeg vant til Xbox-versjonen av Vice City som jeg hører har langt bedre draw-in enn PS2-versjonen.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Lite trolig at det er noe vits i legge inn en forhåndsbestilling. Ihvertfall ikke i mindre byer. Ringte akkurat rundt til et par spillsjapper i byen (Sandefjord) for å forhåndsbestille det, men det er ingen som tar imot forhåndsbestilling på det, fordi de påstår at de får så mange kopier at det skulle holde.
 
Opprinnelig skrevet av Mario@22.10.2004, 13.05
Det kan nok bli en del som laster spillet ned. Etter hva jeg har hørt så ligger det rundt 50.000 forhåndsbestillinger av spillet i norge. Og leverandøren(e) klarer å levere ca 25%. Det vil si at det blir MANGE som ikke får spillet Fredag 29.10. Tror det blir kaos. Jeg skal ikke si at disse tallene er riktige, men at det blir for lite er det INGEN tvil om...
122210​
En jeg kjenner jobber som daglig leder på spaceworld. Når jeg spurte om han gadd å holde av et spill til meg sa han at de fikk inn så mange av san andreas at det ikke var nødvendig. De skal etter planen ikke bli utsolgt før etter et par dager. Men hysteriaen rundt Vice city var da like stor og da kjøpte jeg meg gamet etter tre dager, måtte innom like mange spillsjapper før jeg fant det da, men der jeg var hadde de igjen over 100 x så jeg tipper de aller fleste fanatikerne får seg spillet ihvertfall.
 
Jeg har forhåndsbestilt fra CDON.com. Av den enkle grunn at jeg er 3 år under aldersgrensen, og at foreldrene mine ikke er happy på å kjøpe 18-årsgrenser til meg. :rulleøyne:
 

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av maffakka+22.10.2004, 10.23-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@22.10.2004, 04.21
*surmule*

Jeg synes fortsatt man bør holde seg for god til piratkopier. Det er vi som sitter igjen med regningen for det spillutviklerne taper på piratkopier, og ved å laste ned, støtter man fenomenet. VG slutter ikke å lage avis hvis jeg ikke kjøper det, men jeg markerer likevel min protest ved å ikke kjøpe produktet.
122075​
Hva har du imot vg?
122181​
[/b]
VG er dette landets aller største drittavis. Det er ingen særskilt gode aviser i dette landet, men VG tar faktisk kaka med sine irrelevante, populistiske og ikke minst demografibyggende drittjournalistikk. Det verste jeg vet.