GTA: San Andreas

Nå har jeg forhånds bestilt san andreas hos cdon.com.
Er det noen som vet om jeg kommer til å få d på realese datoen????
leste litt lenger bal at d var over 50.000 forhåns bestilinger.
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av The Creature@23.10.2004, 15.13
Hva kan du bekrefte om 2 player ryktene da? Bullshit?

Funker spise systemet greit?
122709​
Har ikke sett noe til 2-player nei.

Spisesystemet fungerer overraskende bra. Det er ikke slik at man må spise hvert 10.minutt og man dør ikke under missions hvis man ikke har spist på noen dager. Rockstar setter som alltid gameplay foran realisme...
 
Det er utrolig flott å høre, men står det ikke bakpå coveret om det er 2 player? Det forutser at du fikk med et bilde av coveret som man ofte får i ISOer.
 
Jeg klarer ikke legge ifra meg spillet :)

Spisesystemet fungerer glimrende, samme med treningen osv. Tar deg ikke evigheter for å bli skikkelig buffed.

Ellers syns jeg det er bra å implementere innbrudd som en del av gameplayet. Og områdene du kan gå på, wheeew.. stort!

Jeg likter godt å sykle, litt fett med masse purk bak deg, helikopter i lufta med lyskaster på deg osv. Siktesystemet har blitt kraftig forbedret, men har fremdeles en bug og to hvis du liker å strafe mens du skyter.

Oppdragene er mer varierte som Kilik nevnte. Masse humor hvis du liker litt ghetto neger humor :)

Nei, tilbake til GTA.. GLED DERE
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Når tror dere jeg får spillet, når jeg har forhåndsbestillt det med cdon? Er det i hele verden releasen er tirsdag, eller bare USA?
Gleder meg bare mer og mer. Fallskjerm og Paradise City?! *sikle* ^_^
 
Fytti granskauen! Gleder meg som fy! Bare noen dager igjen nå...
Tror dere det vil bli solgt ut fort? ( bor i Moss forresten )

:trollmann:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spilte det en times tid akkurat... syklinga er KONGE.
Det samme er traktorne. Ingenting denger å råne rundt i en liten småby på traktor. Kanskje bortsett fra å råne rundt i skauen på crosser, med køntri på radioen. :D
 
Hvor er det man finner sånn flyttebil for å gjøre innbrudd med? Har ikke funnet den enda :mad:. Flyplassen ga meg et par overaskelser etter jeg greide å hoppe over gjerdet (med hjelp av en bil).
 

Kilik

Lokal moderator
Og hvordan får man spilt co-op? Ja, det er visst i spillet likevel. Spong.com hadde faktisk rett for en gangs skyld :)
Fra gtagaming.com:
Some interesting points were revealed in the section about the 2-player option. The 2-player option will be co-operative play as seen in other popular games such as Halo. There will be special 2-player activities in the game, such as on-foot and in-car rampages. However, OPM claims that the screen will not be split during co-operative play.
Rart. Har ikke sett noe til 2-player på menyen i det hele tatt. Er det noe man får unlocket tro?

Ellers sier vel tidspunktet jeg skriver dette, hvor hekta jeg er på spillet. Oppdragene blir bare bedre og bedre. Nye features som stealth og svømming fungerer overraskende godt.



-We can shit on you from such a hight, you'd think God himself had crapped on you.
Frank Tenpenny (Samuel L. Jackson), GTA: San Andreas.
 
C

Chaz

Gjest
Fant en guide for å finne 2 player i går.
Her er det info og bilder som forklarer hvor det er.
«It's true, GTA SA has a 2 player option. With 2 players, you can drive around together or just go around the city and gangbang.You cant play any missions, but it sure is fun. Just remember you heard it first from GTA_Theif.»

Visste ikke at man kunne spille biljard. Så det nettopp på den siden nå.
 
Adriz: jeg tror ikke det skal være noe problem og skaffe GTA SA i moss :p
Bor der selv, det blir neppe utsolgt.

Men fy faen jeg gleder meg!!! ikke lenge nå!
 
Til dere som har spillet;
Kan dere si meg litt om hvorden fallskjermhoppinga fungerer?