GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av MoFo2@22.10.2004, 14.25
Ja.

MoFo2
122229​
Svaret der er nok nei.. Jeg har Swap magic, mye enklere og funker utrolig bra..

Eneste man behøver å gjøre med PS2 er å ta vekk den lille plata med ps tegnet på spilleren, så har man en fin liten disc som man setter inn, så venter man til at det kommer insert disc and press x, så har man en kjekke liten plate som man stikker inn i spilleren og drar den ut for å sette inn en ny cd og presser den inn i gjen, klar for gaming..

På denne måten får du fortsatt garantien din.. Og dette brukes SELVFØLGELIG bare til privat backup og NTSC spill XD
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shadar+22.10.2004, 15.46-->
Opprinnelig skrevet av maffakka@22.10.2004, 10.23
<!--QuoteBegin-Houseman
@22.10.2004, 04.21
*surmule*

Jeg synes fortsatt man bør holde seg for god til piratkopier. Det er vi som sitter igjen med regningen for det spillutviklerne taper på piratkopier, og ved å laste ned, støtter man fenomenet. VG slutter ikke å lage avis hvis jeg ikke kjøper det, men jeg markerer likevel min protest ved å ikke kjøpe produktet.
122075​

Hva har du imot vg?
122181​
VG er dette landets aller største drittavis. Det er ingen særskilt gode aviser i dette landet, men VG tar faktisk kaka med sine irrelevante, populistiske og ikke minst demografibyggende drittjournalistikk. Det verste jeg vet.
122335​
[/b]
Et sitat jeg ikke har drømt, men som faktisk stod i publikasjonen: «Norge skal Slåvenia!» Skjønner dere? Mongoavis! :mad:

Jeg kan dessuten nevne Helan og Halvan-serien eller hva de kaller det, hvor en journalist og en fotograf skulle gå opp og ned i vekt eller hva det var. Det verste er at jeg kjenner den ene journalisten litt, siden han jobbet i Sarpsborg Arbeiderblad samtidig med moi. Han har jo gjort karriere, fra lokalavis til landsdekkende, men ... likevel ikke, da. :(

Sarpsborg I DAG er forresten enda dårligere, men den finnes heldivis ikke lenger. Det var Norges desidert verste og mest useriøse gratisavis. De kom bl.a. på en sisteplass i forbindelse med en kåring av den beste gratisavisen i Norge. Ja, jeg kjenner noen folk som jobber i gratisaviser, også.
 
Opprinnelig skrevet av Revan@22.10.2004, 21.45
Eh.. Snakker vi om GTA: SA eller gratisaviser her?
122504​
Skulle ønske vi kunne snakke mer om Halo2 i stedet.. :(

Uansett, ja. VG er en ukritisk møkkblekke, og jeg leser det nesten aldri.
 
Opprinnelig skrevet av Scarface@22.10.2004, 22.00
Vil du prate om Halo 2, stikker du til en annen tråd.
122511​
:D

Det hadde vært gøy å kjøpe en flunkende ny Pstwo og en kopi av GTA San Andreas, men dårlig med flow, siden jeg ikke klarer å tyne penger ut av lånekassen. Hvordan er det med kjøretøy i SA? Har vi sett noe til de?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Revan@22.10.2004, 20.45
Eh.. Snakker vi om GTA: SA eller gratisaviser her?
122504​
En liten digresjon, bare. :p

Den siste delen av ventetiden føles litt lenger når man vet at spillet er tilgjengelig i piratversjon, synes jeg.
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Seadog@22.10.2004, 17.07
For dere som har Spilt GTA SA, kan dere avsløre om det er Ragdoll fysikk eller ikke?
122345​
Nei. Simple dødsanimasjoner som før. Har egentlig ikke merket noen forskjell fra Vice City. Når det gjelder det tekniske, så ikke forvent dere så mye mer enn Vice City. Det er tross alt 4-5 år gamle PS2 vi snakker om her. Men ellers er det meste forbedret. Kontroll- og siktesystemet er SÅ mye bedre nå (kan bl.a. sikte med høyre analog og skyte med L1). I tillegg mange originale missions, mini-games og andre gameplayfinesser. Skal ikke spoile noe, men utrolig hvor mye genialt Rockstar har funnet på...
 
Jeg gleder meg noe sinnsykt til dette spillet. Har faktisk tjent masse penger på San Andreas. 2000+. Folk forhåndsbestiller San Andreas gjennom min side og jeg får penger :)

Litt reklame: Siden min :D
 
M

maffakka

Gjest
Tviler sterkt, da hadde de sikkert kommet ut med det offesielt.
er jo idiotisk at spillet bare kommer til butikken en dag før uten st noen får vite det
 
Det er ikke bare én dag tidligere, det er hele... uhm... 4? Det skal komme 29. her i Europa, ikke 26. Det kan jo være sant.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Tothegame har ihvertfall satt datoen til 25 oktober i USA, altså en dag tidligere enn planlagt. Men datoen for Europa er fortsatt den 29.
 

Kilik

Lokal moderator
Første anmeldelse:

Official US PlayStation Magazine

"If you're expecting Vice City, only set in the 90's and with some RPG bits, you are wrong. If you believe they can't possibly push it as much as they have before, that it can't really be that good, you are wrong. San Andreas is shocking, not necessarily because of its typically contentious subject matter...but because of the sheer scale of the experience."
.
.
.
"All that remains is to tackle the question we posed at the beginning of this review: Is it really the best game ever made? Quite possibly, yes. Some of you may not like it. Some of you might be quite cynical about the hype surrounding the game. I'm sure some of you will think that I'm being sensational and overstatin its quality, simply because we have the exclusive and we're obliged to do so. This is not the case. Before I played it, I was thinking that perhaps this story would be more interesting if we were able to say, "Grand Theft Auto loses its cool, San Andreas is actually crap," but the truth is it's spectacular -- it sets the bar so high that it leaves a lot of games in the dust."


BASE JUMPING
Learn to parachute at the flight school (it's like playing Pilotwings) and then grab a parachute pack and have some fun. Take a plane up over a city, land on top of a skyscraper, leap off the edge of it, and parachute down to the street.

IMPORT/EXPORT
Remember the car-smuggling business in Grand Theft Auto 2 on PS1? No? Go back and pick up a copy from the used bin in EB Games -- you'll probably find it for $5. You can relive the smuggling experience by purchasing a car dealership in San Fierro.

NOOKIE
Hooking up with the ladies is an important part of the game, and your sexiness will dictate how successful you are. The dates themselves are often very amusing, with romantically lit scenes of you wooing the ladies while cheesy music plays.

TRIATHLON
The game has running, swimming, and biking gameplay mechanics, so what better way to take advantage of them than to include a full-on triathlon for you to enter? You'll need to hit the gym and crank up those stamina stats if you want to win.

Score: 5.0/5



Jeg har spilt 8 timer selv og kan bekrefte at spillet er utrolig mye dypere, variert og komplekst enn de tidligere spillene. Et ord som er beskrivende for spillet: Muligheter.
Men perfekt er det ikke.

EDIT: Tror ikke soundtracket postet noen sider tilbake er helt korrekt. I går hørte jeg Grandmaster Flash - The Message på radioen og den står ikke på lista.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Høres veldig bra ut alt dette her.

Mister man "skillpoints" av å være på sykehus eller i fengsel?

Gleder meg mer nå etter å ha lest alt det nye. :)
 

Kilik

Lokal moderator
Nei, tror ikke det. Jeg loader uansett når jeg blir busted/wasted.
 
Hva kan du bekrefte om 2 player ryktene da? Bullshit?

Funker spise systemet greit?