GTA: San Andreas

C

Chaz

Gjest
Har nettopp åpnet San Fierro, og har vært en tur på Mount Chiliad. Tok en stund og kjøre opp, men det gikk fort ned. (Fallskjerm på toppen)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Fikk spillet i dag, og jer er veldig imponert. Rett å slett størrelsen på dette spillet, med tanke på at det er ps2 er meget imponerende. Meget stort pluss til rockstar for å virkelig fått fram "ghetto nigga" følelsen.
Ellers så har jeg vært litt ut i villmarka med ATV og traktor og cruisa litt rundt med veikantvasker bilen. :p

rett å slett ett fantastisk spill!
 
Jeg skjønte heller ikke hvor bilene man må bruke for å kjøre nattraid i privathus er hen.

Uansett bra spill, men jeg irriterer meg over at jeg ikke kan løpe bakover når jeg "locker" på en fyr. Da snur jo CJ seg. Jeg hadde nok kommet lengre om jeg kunne locke og løpe bakover tenker jeg.
Det er btw mulig å gamble like ved hood`en.
Da det er en bar med biljardbor der. Det er også mulighet for 2 player biljard.
Stedet er mellom huset til CJ og klesbutikken du må kjøpe de grønne "hood" klærne i.
Utenom dette har jeg funnet 2 stjerner. Tagga 13 steder, funnet brannslukningsaperater (2 stk). Uzi, Sniper rifle (ganske langt nord).
Er topptrent og har ca halv (hva heter det igjen?) meter på løpe utholdenhet.
Ingen tatooer (enda).
Afro med helskjegg.
Bar overkropp.
Ikke noe driving skills i hverken bil eller mc. (er dette fordi jeg kjører dårlig, eller er det for tilig i spillet til å få noe stats i driving?).
Hver gang jeg får "statspling" på driving så er fortsatt ALT grått, og ikke noe hvitt. (bug?).

Uansett... back to the game.
 
hvordan åpner du 2-player modusen egentlig?
 

Endre

Ødela forumet
Den er ikke så langt unna nabolaget ditt i Los Santos (veldig vanskelig å forklare, www.gta2playerleak.tk hadde beskrivelse før, men den er ... borte nå). Eller så kan du spille 2-player etter å ha vært på
date med dama et par ganger, såvidt jeg husker.

Nå har jeg kommet til countrysiden i Las Venturas, men har fortsatt noen oppdrag igjen i San Fierro også, virker det som.

Tror bilforretningen til CJ i San Fierro nesten er oppe og går, og nå må jeg spare opp litt penger for å kjøpe en forlatt flystripe i Las Venturas. Kanskje man skal prøve å fikse opp den også? Noen som vet?
 
Det er en ting jeg virkelig må applaudere i GTA:SA - og det er voiceactingen. Den er noe av det beste jeg har hørt i et spill. Noe som piffer opp den noe utgåtte grafikken i mellomsekvense til de grader. Og alt ghetto preiket er utrolig morsomt å høre på.

Og jeg liker virkelig at de har lagt til stats som respect, muscle, stamina, fat osv. Det gir mye mer dybde enn i de forrige GTA spillene. Man får i SA et mye tettere forhold til karakteren sin.

A'ight foo?
 
Bra at det ikke er kun grafikk og lyd som styrer populariteten da! Har egentlig ikke spilt no særlig GTA siden 3, og var kanskje litt overrasket over at det ikke hadde skjedd mer teknikkmessig, og i mine verste FPSår ville jeg kanskje kastet kontrolleren veggimellom pga "bugs", men nå er jeg mer åpen for "sandbox/freeform" stilen og har lettere for å tilgi.
Når du var ung (og jobbet i platebutikk) på 90-tallet er hele styling/musikk/manual med platecover sinnsykt fristende :) men de som laget spillet har også gjort sitt for å bygge rollefigur. Ganske sikker på at jeg drømte at jeg sa "Helll, yeahhh!" i en situasjon det ikke passet å være gangsta en drøm i natt :) [note to self: slutte å spille i hettegenser]
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg gjør det stikk motsatte. Kan ikke spille SA uten den grønne hoodien min.

Noen som har sett noen "kjendiser" ennå a? Traff Will Smith i nærheten av Vinewood, han har på seg den samme fæle flat-topen og støgge svarte og gule skjorta han brukte i Fresh Prince.
Trur desuten han hvite frisøren skal være Vanilla Ice. :p

Forresten noen som vet hvor man kan finne en quad (firehjuls motorsykkel) på den første "øya"?
 
Jeg greier ikke spille med grønn hood genser og slikt jeg, fortrekker tight Tank top i svart, og blue jeans, skikkelig muscle brifer :D og må jo bare vise mine TAATOOS :D har sirka 4 stk tror jeg :)
 
Jaaaaa, det kom i dag! :totomleropp:
Trodde aldri jeg fikk det to dager etter at CDON sendte det, det har tatt nesten en uke før :kul:
 

Nabbe

Har fin hatt.
Blonde mohawk 4 life yo. Jeg er ikke kommet veldig langt ennå. Spilt i rundt fire timer, mye av det brukt på å se seg rundt. Dere... når åpner Ammu Nation?
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Nabbe@30.10.2004, 13.30
Blonde mohawk 4 life yo. Jeg er ikke kommet veldig langt ennå. Spilt i rundt fire timer, mye av det brukt på å se seg rundt. Dere... når åpner Ammu Nation?
127070​
Hvis jeg ikke husker feil, må man spille rundt 10 storyoppdrag for å få tilgang til Ammu Nation.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Hm. Homo... :(

I neste GTA vil jeg ha muligheten til å voldta. Betale for sex? Håh!
 
jeg pleier vanligvis og drepe horene mine jeg da etter jeg har fått min tilfredstillelse :)
jeg har ikke åpnet Ammu nation enda, jeg har gjort ganske mange oppdrag =.O
har blondt hår jeg , det er litt fett på en ghetto nigga, ya see what i mean fool?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Men lxm... man betaler fortsatt, og det er ikke aight i min book, nigga. Jeg vil tvangspenetrere lurvefitte, og jeg vil at spillet skal belønne meg for det.

Forresten, er det bare meg, eller er "wrong side of the tracks" et skikkelig bæsjeoppdrag?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av CockMcBalls@29.10.2004, 09.24
Da var spillet innkjøpt, ses om 6 måneder.
126578​
Jeg tror ikke det vil vare fullt så lenge. Levetiden er nok en anelse overdrevet. Jeg kommer nok til til å nøye meg med å gjøre oppdragene, gjøre de nye tingene som å trene opp CJ til å bli seriøst biff og kjøpe mange klær til ham, men tviler på at jeg kommer til å gjøre f.eks. taxioppdrag og kjøre rundt i politibil. Å lete etter skjulte ting er nok også uaktuelt, siden Rockstar North har gjort en stor feil ved å ikke belønne underveis (som ved hver 10. ting du finner).

Men holder det noen uker med spilling hver dag, er jeg fornøyd likevel.
 
Ja hva er det for noe tull?
Jeg har tagga 13 steder men har ikke fått noe stuff i leiligheten min.
Hva skjer om man finner 10 kamskjell? Ikke noe da heller?