GTA: San Andreas

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#61
Opprinnelig skrevet av Lodin@06.09.2004, 14.34
Endelig kan min livslange drøm om å begrave daue horer ute i ørkenen bli virkelighet!
98908​
Assa, som om du ikke har oppnådd den drømmen for lenge siden likevel?

Men, Dons kloke ord oppsummerer min mening ganske greit. Spillet kommer til å bli "the shit".
 
#63
Virker som om det ikke bare er jeg som gleder seg som en UNGE!!!! til dette spillet.
Det kommer til å slå ann så det holder.
kan ikke vente lenger :p

Rockstar har liksom, lagt sammen all slags mulig bra spill in i ett `:D
GTA med litt RPG tendenser og alt mulig... dette kommer virkelig til å bli et spill jeg setter i heders hyllen :tommelopp:
 
#65
(kan jeg poste nå? :p)

bare for å få en ting klart, og jeg vet ikke, så det er et seriøst spørsmål:

må man være neger?
 
#68
Når det kommer til PC (hvis det kommer) kan man nok skifte skin på fyren, slik som tidligere.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#69
Men vist man skifter hudfarge på fyren så blir det bare teit. Alle det andre er jo ghetto negere av hardeste slag, så springer du som hvit rundt om kring der.
Ikke akkurat passende til spillet...
 
#70
Opprinnelig skrevet av GTAERBEST@07.09.2004, 15.37
Jeg ser at det er 150 hovedmissions..
men hvor mange andre missions er det?
edit:RPG er?
99369​
RPG = Role Playing Game, som Morrowind, Neverwinter Nights, FF-serien osv. (Røffly sedd)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#73
Opprinnelig skrevet av Bane-of-light@07.09.2004, 16.48
Nytt GTA:SA Bilde  :tommelopp:  :ler:


99423​
Tror ikke Kerry får noen purple hearts for det der, nei. :ler:
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Ramler stadig inn nytt.
The Complete Arsenal
Knuckle Duster(brass nucles)
Katana
Colt .45(this has asilenser)
Uzi 9mm (twin-handed)
Ingram Mac 10
Tec 9
AK-47
M-16 Assault Rifle
12 Gauge Shotgun
Chrome Shotgun
Rocket Launcher
Men vi vet jo at det allerede er fler våpen.

Reports that the Australian version on Grand Theft Auto: San Andreas will be an edited version release.With new sub missions such as Home Invasion & Drug Use cut from the Aussie release.With other versions edited (GTA3 & GTA Vice City) the Australian censors are going to check other features that are not suited for Australian gaming standards.
We will announce further news on this issue.
Stakkars Australia. :usikker:
 

Lodin

Der Waaaah
#79
De har et helt villt sensur system i Australia. Finnes masse filmer som enten er klippa i stykker eller er rent ut ulovlige.
Samme gjelder for spill. I både GTA 3 og VC kan du ikke lenger "bruke" horer og Manhunt er så vidt jeg vet fortsatt forbudt å selge.
 
#80
Offtopic
: Det er det teiteste jeg har hørt!
Herregud da det er jo bare et spill!
Spill er for gøy!Jeg hadde ikke klart og bodd der vist dei voldelige spilla ble klipt bort eller hva det var..

Ontopic:jeg skjønner ikke helt det med att man kan ta over plasser med gjengen din hva mener dei med det?
Kan hus brennes ned?



EDIT: skriveleif og to