GTA: San Andreas

Jeg er bare 16.. forgive me father when i play this game, i dont know what i am doing. :p

kan huske når jeg var en liten unge så tørte jeg ikke se på brodern spille ''DuckTales'' når han var inne i de pyramidene :ler:
 
Opprinnelig skrevet av GTAERBEST+08.09.2004, 19.29-->
<!--QuoteBegin-MattMan
@08.09.2004, 18.24
Vel, egentlig.
Du spør så ufattelig teite spørsmål, og dette er fordi du spiller GTA serien.

:)
99937​







i like måte :rulleøyne:
99940​
[/b]
Hæ? MattMan har da aldri stilt überteite spørsmål som sier seg selv?
 
Off-Topic:
Husker det var et Duck-Tales spill hvor man var i en pyramide, og plutselig dukker en mumie opp. Det var skummelt ja :p
 
http://cybershack.com/news_article.asp?id=1412

Fires are a serious and perennial problem in the real California. In San Andreas also, since the state can be so dry, fires can quickly spread out of control. Any bit of flame can easily flare up and cover a large area in almost no time. CJ can, and will, intentionally or incidentally, start fires from time to time, throwing Molotov cocktails or detonating a car. As your damaged car explodes, the fire can quickly spread to other nearby cars and objects. Buildings can go up just as rapidly as dry kindling out in the forests. When the fire is raging right in your line of escape you'll be thankful that the San Andreas Fire Department are usually on the scene pretty quickly, but there are times when they fail to show up. Luckily CJ himself can now use fire extinguishers to fight fires, and clear his path, or maybe he just wants to save that innocent old woman trapped on her porch by a wall of flame? When disaster strikes, CJ can be ready with a fire extinguisher.

Betyr det at Byggninger også kan ta fyr?
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim+08.09.2004, 19.45-->
Opprinnelig skrevet av GTAERBEST@08.09.2004, 19.29
<!--QuoteBegin-MattMan
@08.09.2004, 18.24
Vel, egentlig.
Du spør så ufattelig teite spørsmål, og dette er fordi du spiller GTA serien.

:)
99937​









i like måte :rulleøyne:
99940​
Hæ? MattMan har da aldri stilt überteite spørsmål som sier seg selv?






99964​
[/b]



Nei vell. "dere har rett som vanligt"
"jeg har alltid feil"
"spill er alt"
:kos: :kos:
 
Hei!



Jeg er ny på forumet faktisk første svaret eller emnet mitt! :)



Ser dere snakker om Gta:Sa her!
Masse info jeg skal lese etterpå.
Dette spillet ser jeg veldigt frem til skal kjøpe det med en gang det kommer ut!

En ting jeg lurer på som ikke har med Gta og gjøre hva er signatur? :usikker:



Christopher.
 
Hehe velkommet til Forumet, håper du oppfører deg ellers får du anmerkning som GTAERBEST nesten fikk hehe.

Bare hold deg vanlig vis innenfor topic og følg regler så går det så bare ser du :)

Og signatur er det som står under posten din.

som f eks min

''Rpg for life'' eller no greier :p
 

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Seadog@08.09.2004, 20.46
Buildings can go up just as rapidly as dry kindling out in the forests. When the fire is raging right in your line of escape you'll be thankful that the San Andreas Fire Department are usually on the scene pretty quickly, but there are times when they fail to show up.  Luckily CJ himself can now use fire extinguishers to fight fires, and clear his path, or maybe he just wants to save that innocent old woman trapped on her porch by a wall of flame?  When disaster strikes, CJ can be ready with a fire extinguisher. 

Betyr det at Byggninger også kan ta fyr?
99967​
Ser slik ut ja. Mulig det er kun trebygninger, men uansett meget interessant. Spent på hvordan spredning av brann kan inkorporeres med resten av gameplayet og storyen...

40 dager til det er ute i butikken i dag :) Altså bør spillet være så godt som ferdig nå og klar til trykking om noen dager...

 
hehe.

Gleder meg til å se hvordan Brannen kan spre seg jeg å, har en følelse på at jeg kommer til å nyte dette meget interesante spillet :tommelopp: