GTA: San Andreas

#81
Opprinnelig skrevet av GTAERBEST@07.09.2004, 17.02
jeg skjønner ikke så mye engelsk så jeg lurte på hvrfor stakkars austraila?
99480​
Fordi versjonen de får blir forkorta med ett par missions.
Men GTAERBEST, hvorfor Resi på avataren? :p
 

Kilik

Lokal moderator
#82
Opprinnelig skrevet av GTAERBEST@07.09.2004, 20.32
Ontopic:jeg skjønner ikke helt det med att man kan ta over plasser med gjengen din hva mener dei med det?
Kan hus brennes ned?
99574​
Litt uklart, men det er nok at det er forskjellige gjenger som kontrollerer bydelene i spillet. Klarer du og gjengen din og bekjempe en rivaliserende gjeng, tar du over området deres. Dette kan kanskje bety at man får et ekstra hideout og at man ikke lenger får problemer med fientlige folk i det området...

Du kan nok ikke brenne ned hus nei...
 
#83
Opprinnelig skrevet av Ghaz+07.09.2004, 19.38-->
<!--QuoteBegin-GTAERBEST
@07.09.2004, 17.02
jeg skjønner ikke så mye engelsk så jeg lurte på hvrfor stakkars austraila?
99480​
Fordi versjonen de får blir forkorta med ett par missions.
Men GTAERBEST, hvorfor Resi på avataren? :p
99580​
[/b]



fordi jeg ikke fant noen tøffere og gta avatar er ikke der :tommelned:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#84
Hehe. Men det er da ikke bare Austraila som har en streng sensur. bare se på Tyskland, dem har jo også en ganske så streng sensur på ting og tang.

Men jeg er glad så lenge spillet ikke blir moda her i landet, med sensur piss.
 
#85
Skal jeg kjøpe spillet på pc eller ps2?
jeg har lyst og spille det med en gang det kommer til ps2 men jeg må jo ha det til pc og jeg vet jo att grafikken og alt det andre er så mye bedre på pc.
så jeg tror jeg venter så blir det mer spenede når det kommer ut på pc :) .
men har datoen for pc utgivelsen komt ut?
 
#86
Bra det blir bondeland for da får jeg en gradvis overgang fra Harvest Moon som jeg sikkert fremdeles holder på med i oktober.

For siste nytt om SA anbefaler jeg forresten å sjekke www.gtasanandreas.net (håper ikke den er nevnt før).

Gleder meg. :tommelopp:
 
#88
Opprinnelig skrevet av GTAERBEST@07.09.2004, 19.52
Skal jeg kjøpe spillet på pc eller ps2?
jeg har lyst og spille det med en gang det kommer til ps2 men jeg må jo ha det til pc og jeg vet jo att grafikken og alt det andre er så mye bedre på pc.
så jeg tror jeg venter så blir det mer spenede når det kommer ut på pc :) .
men har datoen for pc utgivelsen komt ut?
99601​
Niks. Det har ikke kommet noe dato for hverken Xbox eller PC. Tror Kilik kom med noen spekulasjoner anngående realease for Xbox og PC tidliggere i dette emnet. Les litt. du. :)
 
#90
Opprinnelig skrevet av GTAERBEST@07.09.2004, 20.52
Skal jeg kjøpe spillet på pc eller ps2?
jeg har lyst og spille det med en gang det kommer til ps2 men jeg må jo ha det til pc og jeg vet jo att grafikken og alt det andre er så mye bedre på pc.
så jeg tror jeg venter så blir det mer spenede når det kommer ut på pc :) .
men har datoen for pc utgivelsen komt ut?
99601​
Tror du heller burde vente til du blir gammel nok til å spille det jeg:)

Gled deg heller til GTA: 4


Hvis man kan gravlegge folk blir det jo hvertfall knall:D Kunne gjerne sett for meg også GTA med Red Faction motoren som ødela landskap..
 
#92
Opprinnelig skrevet av The Creature+07.09.2004, 23.58-->
<!--QuoteBegin-GTAERBEST
@07.09.2004, 20.52
Skal jeg kjøpe spillet på pc eller ps2?
jeg har lyst og spille det med en gang det kommer til ps2 men jeg må jo ha det til pc og jeg vet jo att grafikken og alt det andre er så mye bedre på pc.
så jeg tror jeg venter så blir det mer spenede når det kommer ut på pc :) .
men har datoen for pc utgivelsen komt ut?
99601​
Tror du heller burde vente til du blir gammel nok til å spille det jeg:)

Gled deg heller til GTA: 4


Hvis man kan gravlegge folk blir det jo hvertfall knall:D Kunne gjerne sett for meg også GTA med Red Faction motoren som ødela landskap..
99744​
[/b]



ALRDRI hahaha når jeg er gammel nok til og kjøpe gta sa er sikkert gta 5 komt ut :D

og det blir for lenge er ikke noe problem og få tak i spillet da :p


Jeg forstår engelsk jeg men jeg forstår ikke alt som er skrevet ned liksom på gta snakker dei
 

Lodin

Der Waaaah
#93
Hold kjeften på dere jævla hyklere. Som om ikke vi spillte Mortal Kombat når det kom ut til tross for at vi var mindreårige.
Var sjøl bare tretten første gang jeg utførte ryggradsrøsket til Subby (Gammal nå...
).
 
#96
Opprinnelig skrevet av Lodin@08.09.2004, 14.18
Hold kjeften på dere jævla hyklere. Som om ikke vi spillte Mortal Kombat når det kom ut til tross for at vi var mindreårige.
Var sjøl bare tretten første gang jeg utførte ryggradsrøsket til Subby (Gammal nå... 
).
99829​
Kunne kodene til doom 1 når jeg gikk på sfo, kan dem fortsatt.
Begynner å dra på åra nå =D
 
#97
Opprinnelig skrevet av Lodin@08.09.2004, 15.18
Hold kjeften på dere jævla hyklere. Som om ikke vi spillte Mortal Kombat når det kom ut til tross for at vi var mindreårige.
Var sjøl bare tretten første gang jeg utførte ryggradsrøsket til Subby (Gammal nå... 
).
99829​
Vi bærre tulte litt men'!
 
#98
Opprinnelig skrevet av Lodin@08.09.2004, 14.18
Hold kjeften på dere jævla hyklere. Som om ikke vi spillte Mortal Kombat når det kom ut til tross for at vi var mindreårige.
Var sjøl bare tretten første gang jeg utførte ryggradsrøsket til Subby (Gammal nå... 
).
99829​

Ser det ut som om jeg bryr meg?

:ler:


det er ikke ditt problem hva jeg spiller :kos: