GTA: San Andreas

Idag fikk jeg endelig spillet. Men så skjedde det utrolige - Jeg satte spillet i disc trayen til PS2en, trykte på reset knappen, og så da jeg trykte på TVen kom det et stort smell fra den og den gikk heller ikke på igjen. Heldigvis kunne jeg spille på søsteren min sitt TV, så nå er det i orden.
Til nå har jeg blitt mest imponert over den vakre landsbygda.
 

Endre

Ødela forumet
Opprinnelig skrevet av Lodin@30.10.2004, 11.24
Jeg gjør det stikk motsatte. Kan ikke spille SA uten den grønne hoodien min.

Noen som har sett noen "kjendiser" ennå a? Traff Will Smith i nærheten av Vinewood, han har på seg den samme fæle flat-topen og støgge svarte og gule skjorta han brukte i Fresh Prince.
Trur desuten han hvite frisøren skal være Vanilla Ice.  :p

Forresten noen som vet hvor man kan finne en quad (firehjuls motorsykkel) på den første "øya"?
127030​
Jeg synes jeg ser Kurt Cobain titt og ofte, med grønn frakk og langt uflidd hår. Men når han snakker høres han ut som en skotte. Er det bare jeg som har sett han? :flau:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Coma2020+29.10.2004, 23.16-->
Opprinnelig skrevet av plan_9@29.10.2004, 20.28
<!--QuoteBegin-Coma2020
@29.10.2004, 20.18
Høres faktisk som om dette spillet er like komplett som det GTA2 var, og det er ikke en dårlig ting!
Har irritert meg litt over demofølelsen som GTA3 har, og demo-light versjonen GTA-Vice.
126857​

Vil du kanskje utdype noe såpass mildt provoserende?

Utdype? Hva er det egentlig å utdype? Føltes virkelig GTA3 ut som ett fullverdig produkt for deg?
For all del, jeg koste meg lenge med spillet jeg, men jeg klarte å innse at spillet egentlig ikke skulle vært kommet ut i den stand det var (med mindre det var for å finansiere Vice City). GTA3 åpnet opp en "ny" verden, greit nok det. Men det var masse som var ufullendt i det spillet, og den berømte Dojoen er ett supert eksempel på det.[/b]
Jeg er enig. De tre siste spillene avdekker noe jeg visste fra før (og selvsagt idiotien i at begge de to første utgavene vakte avsky og politianmeldelser her i Norge, selv om det voldelige aspektet var uforandret), nemlig at spillutviklere utgir nye idéer før de er ferdige for å holde hjulene i gang. Det hadde holdt lenge med GTA: SA og GTA 2. San Andreas er spillet Rockstar burde utgitt som GTA 3 (eller ideelt sett som GTA 2), men jeg må jo berømme det geniale markedsøknomiske påfunnet. Tenk hvor mye penger Rockstar og andre har tjent på hva som i realiteten er to spill! Worms-serien er et tilsvarende eksempel. Hvorfor ble både Worms, Worms 2 og Worms Armageddon utgitt?

Jeg synes også San Andreas-hylekoret er litt tankeløst. San Andreas er virkelig ikke Guds gave til menneskeheten, spesielt ikke grafisk sett, men en fordømt underholdende spillopplevelse. Jeg har spilt spillet mindre enn jeg hadde trodd så langt, og irritert meg nesten til døde over noen stygge feil jeg allerede har oppdaget. Vel, det siste var en liten overdrivelse.
 

Endre

Ødela forumet
Opprinnelig skrevet av Houseman@30.10.2004, 16.34
Jeg synes også San Andreas-hylekoret er litt tankeløst. San Andreas er virkelig ikke Guds gave til menneskeheten, spesielt ikke grafisk sett, men en fordømt underholdende spillopplevelse. Jeg har spilt spillet mindre enn jeg hadde trodd så langt, og irritert meg nesten til døde over noen stygge feil jeg allerede har oppdaget. Vel, det siste var en liten overdrivelse.
127183​
Er vel ingen som har sagt at det er spesielt bra, grafisk? Og hva er det egentlig som irriterer deg sånn?
 

Novastrum

Feminist-elitist
Det lurer jeg også på. Siktesystemet er fortsatt litt hore iblandt, men jeg tilgir når spillet er så og si perfekt i sin helhet.
 
Jeg er nå just ferdig med brettet Dobermann (der jeg tar over et territorie, og gjør det mitt eget).. og jeg kribler etter å komme over til neste by. Hvor langt er jeg fra å nå til San Fierro?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av ILiuz+30.10.2004, 16.11-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@30.10.2004, 16.34
Jeg synes også San Andreas-hylekoret er litt tankeløst. San Andreas er virkelig ikke Guds gave til menneskeheten, spesielt ikke grafisk sett, men en fordømt underholdende spillopplevelse. Jeg har spilt spillet mindre enn jeg hadde trodd så langt, og irritert meg nesten til døde over noen stygge feil jeg allerede har oppdaget. Vel, det siste var en liten overdrivelse.
127183​
Er vel ingen som har sagt at det er spesielt bra, grafisk? Og hva er det egentlig som irriterer deg sånn?
127195​
[/b]
Jeg liker å sykle fredelig rundt i byen om natten eller å frese rundt på motorsykkel, men gleden blir i stor grad ødelagt av at man tar igjen de lavt oppløste bakgrunnsbildene i horisonten bare man kjører fort nok. SA er litt i overkant stygt å se på til tider, synes jeg, selv om det ikke er noen nyhet at spillet baserer seg på grafikkmotoren til GTA3. Skulle man falle ned i et vann mens man sitter i en bil, er det dessuten ørlite vondt å se på det som foregår fram til fyren flyter opp til overflaten og dør. Synd at estetiske feil er så tydelige, synes jeg. Jeg trodde bl.a. glitches var historie, men ... nei.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Eh. Man drukner ikke selv om man kjører bilen ut i vannet. Et enkelt trykk på trekant, og du svømmer til overflaten.
 
er det meninga at man skal ta over hele byen før man kommer seg videre?
 
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak+30.10.2004, 11.38-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@30.10.2004, 10.43
Jeg greier ikke spille med grønn hood genser og slikt jeg, fortrekker tight Tank top i svart, og blue jeans, skikkelig muscle brifer :D og må jo bare vise mine TAATOOS :D har sirka 4 stk tror jeg :)
127042​
Hehe, jeg gjør det samme. Men jeg går i bar overkropp for å briefe med musklene. :D
127061​
[/b]
Eh..jeg snakket om hettegenser IRL i sofaen min, jeg. Men hvis dere fakrisk skaffer dere IRL tattiser og ekte muskler er dere mere fan enn meg :)
 
Vel... den eneste buggen jeg har sett så langt i spillet er faktisk at folk på stranda går nedi stranda... (eller står de der?). Uansett.. de er begravd til livet.

Noen som har samla 10 stk kamskjell ?
Finnes det ingen bonuser slik som i gta iii mtp kokain posene, og statuene i gta VC ?
 
Jeg bare lurte på om når du har trent deg opp på forskjelige ting kan tinga gå nedover igjen hvis du foreksempel ikke trene på en stund?
ER spillet lett eller vanskeligt?
Hvor stor del av byen kan man gå inn i huser?
kan man drepe dyr har hørt at det skulle vere hunder og sånt på spillet?
Og hvordan virker spaden liksom?
Hvis du dreper en person hva skjer med han da?
Er det noe forskjell på når du har sex med horene?
Hvor mange landsbyer er det?
Nå har jeg spurt litt hehe gleder meg så sykt mye til dette spillet kommer til pc.
 
Opprinnelig skrevet av Evil@30.10.2004, 14.59
Jeg blir skutt etter så mange steder i byen at jeg tør nesten ikke se noen steder  :usikker:
127151​
Bruk masse tid i begynnelsen på å ta tilbake nabolaget. Start masse gjengkriger. Du tjener endel penger på det, du får masse våpen og nabolaget blir ditt. Lettere å gjennomføre et story-mission hvis du cruiser rundt og nabolaget har ryggen din dekka. Pluss det er nesten vitalt for våpenskills. Har oppgradert meg selv på en masse våpen. AK47'en blir helvetes effektiv når stats er på fullt.