GTA: San Andreas

Lodin

Der Waaaah
Jeg bare lurte på om når du har trent deg opp på forskjelige ting kan tinga gå nedover igjen hvis du foreksempel ikke trene på en stund?
Så vidt jeg vet bare musklene og fettet som ikke er permanente.

ER spillet lett eller vanskeligt?
Kommer helt ann på hvem som spiller og hvilket mission det er. Noen sliter feks. sinnsykt med et DDR-aktig oppdrag, men jeg kjørte gjenom det på første forsøk.
Det er ikke noe vanskeligere enn 3 eller Vice ihvertfall.

Hvor stor del av byen kan man gå inn i huser?
Litt fler huser enn Vice, men fortsatt veldig lite. Kun mission spesifikke bygninger og diverse butikker man kan gå inn i.

kan man drepe dyr har hørt at det skulle vere hunder og sånt på spillet?
Bare fugler og fisker så vidt jeg vet. Tror ikke man kan drepe dem.

Og hvordan virker spaden liksom?
Har ikke greid å grave med den ennå. Mulig den bare funker på noen missions.

Hvis du dreper en person hva skjer med han da?
Det samme som i de forrige spilla. Han ligger på bakken og penger spretter ut av liket. Ingen ragdoll.

Er det noe forskjell på når du har sex med horene?
Kameraet vrir seg litt så du ikke kan se inn i bilen. De sitter fortsatt bare der uten å gjøre noe.

Hvor mange landsbyer er det?
Ikke sikker men det ser ut som det er 7 stykker på kartet.
 
Gjenkriger med de rivaliserende gjengene? Bare å drepe dem så blir nabolaget mitt? Eller missforstår jeg nå?

Uansett... jeg trodde (dum nok som jeg er) at hvis man tagger på all grafittien til en rivaliserende gjeng i ett bestemt område så fikk man automagisk det området. :blunk:

Jaja, får ta med meg noen venner fylle en bil og skyte løs på de andre dogs`ene. :kul:

Edit : Og jo hvor har man seg med horer? Jeg fikk tak i noen syd øst, men uansett hvor i allyene jeg kjørte ble det ikke noe action på meg. Får man liv av dette fortsatt?
 
haha, landsbydga er veldig pen og koslig. liker og sykkle og crosse med en moped ute i villmarken.
Jeg har spilt snart 15 timer, og har Story'n har fortsatt ikke drevet meg til neste stor by. fantastisk :D

Det er DRIIT kult og ta over andre områder med en drive-by teknikk og gjengkriger :D

dette spillet er jeg veldig fornøyd med :D:D
 
noen som har møtt på karen til venstre


 
karen til venstre?
Jeg har kommet dit der jeg kan ta over områder. Sliter litt med et mission nå, men jeg klarer det. :eek:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg fikk tak i spillet igår, så da var jeg for opptatt til å være på SG i det hele tatt. Men idag har jeg tatt en liten pause fra PS2 og tatt en tur innom SG City!

Jeg har hatt 5-6 dager hvor jeg har trenet, spist, kjøpt klær og tjent penger på styling og Street Fighting! Så nå er jeg den skumleste ''gangstah mothafucka'' som du kan finne! Jeg har Muscle på topp, og hadde fullt på Fat og nå er all det blitt til rene muskler. Stamina er nok ikke halvfullt enda, men det kommer! På oppdrag har jeg blitt ferdig med Sweet (tror jeg) og holder på med våpen stjelingen til Ryder! Jeg har ikke giddet å gjort noe hos han Big Smoke, men han sin tid kommer! :p

Er det en ting jeg liker så er det å rane hus! Men ille nok, har jeg bare ranet et hus (og det var på oppdraget)!
Må man ha den spesielle Van'en for å rane hus, eller kan man ha en normal van?
Og vet noen hvilken hus man kan bøffe?
 
ARG.. jeg har gjort alt av missions bortsett fra Cesars lowrider-konkuranser,, nå er det disse jeg har igjen.. Noen som har noen tips?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Er det noen som vet om det går an å gjenoppta gjengkrigene senere i spillet, eller må man gjøre det når man har sjansen? Er i San Fierro nå, og alt jeg kan si er at dere bør grue dere til en viss "Zero" gir dere oppdrag. >_<
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Hvordan starter jeg gjengkriger og tar over territorier? Ser dere prater om det, men jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Opprinnelig skrevet av CockMcBalls@30.10.2004, 21.53
Du gjør det i forbindelse med en mission, så du finner nok ut av det. ;)
127341​
Jeg ser at lodin sa at man burde gjøre mye av det i begynnelsen av spillet. Jeg har klart 11.23%, det burde vel være litt lenger enn begynnelsen av spillet?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Alucard@30.10.2004, 20.43
ARG..  jeg har gjort alt av missions bortsett fra Cesars lowrider-konkuranser,, nå er det disse jeg har igjen.. Noen som har noen tips?
127338​
Ja, han har jeg også egentlig på kontakt listen, bare ikke giddet å gjort det enda! >_<
Hva er det du ikke klarer? Er det ikke bare street race med en fiksa low-rider da? Jeg er ikke en mester til å kjøre bil på disse spillene, men de race'ene pleier jo å vær lekende lette!
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@29.10.2004, 20.38
For de som har problemer med å overleve fant jeg en uzi og en skuddsikker vest i akvedukten rett øst for huset til C.J. ligger langs de vestre brofestene. Har hjulpet meg kraftig ut fra en og annen krise.
126883​
Dude, jeg finner det ikke. Kan du være litt mer spesifikk?
 
C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av CockMcBalls@30.10.2004, 21.45
Er i San Fierro nå, og alt jeg kan si er at dere bør grue dere til en viss "Zero" gir dere oppdrag.  >_<
127339​
Jeg syntes hans oppdrag gikk ganske greit egentlig. Hadde nok flaks, for det ene var vrient, men jeg klarte det på andre forsøk. Har lest på andre fora at andre sliter veldig med det ene oppdraget til Zero også.

SPOILER LENGER NED












Jeg har kommet til Las Venturas, og vært på Area 69 og fått jet packen. Morsomt å bruke den, og den er tilgjengelig på flyplassen man kjøper etter du har gjort alle oppdragene der. (Man får også flysertfikat der)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg har spillt litt mere på det i dag :p Og jeg har funnet ett betting sted i Los Santos :p Som jeg har veddet litt på hester og vunnet noe heh. Nå har jo tatoos over hele kroppen også. Jeg har også spilt litt basket, som jeg tror det er en 2 player del i, men den prøvd jeg ikke, spilte bare for meg selv jeg heh. Men jeg tror det ska gå an og spille litt 2 player der.

Edit: jeg har også tatt sånne små oppdrag/jobber, som og kjøre en pimp bil, og plukke og horer og kjøre dem til diverse kunder osv, tjener en del på det ;)
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@30.10.2004, 22.54
Hmm, jeg har spillt litt mere på det i dag :p Og jeg har funnet ett betting sted i Los Santos :p Som jeg har veddet litt på hester og vunnet noe heh. Nå har jo tatoos over hele kroppen også. Jeg har også spilt litt basket, som jeg tror det er en 2 player del i, men den prøvd jeg ikke, spilte bare for meg selv jeg heh. Men jeg tror det ska gå an og spille litt 2 player der.

Edit: jeg har også tatt sånne små oppdrag/jobber, som og kjøre en pimp bil, og plukke og horer og kjøre dem til diverse kunder osv, tjener en del på det ;)
127379​

Hvorfor ikke bare drepe dem etterpå får masse penger da vel.. ;)