GTA: San Andreas

Jeg har fortsatt litt gangsta stil egentlig, tank top og fete bukser, med mohawk :)
og er skikkelig Vedde-løp /Gamble-gal

Gleder meg til i morgen, da skal jeg spille mer, men nå erre senge-tid :D :zzz:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Nabbe@29.10.2004, 18.12
Neocon: Kjøpte det på Bravo i Drammen... hm... etter 18:00 en gang. Var flere spill igjen på Spaceworld, men jævlene tok 649 spenn for det.
126794​
Blæh. Det er jo over veilende pris. Det hadde jeg klaget på, hvis jeg var deg. Man kan ikke selge et spill for hvor mye man vil, bare fordi de andre butikkene er utsolgt.
 
Kjøp det på elkjøp, de har som regel flere igjen, og koster kun 479,-

Kommer meg ikke til neste øy, hvor mange missions må jeg gjøre?


:trollmann:
 
Vel har sitti hele helga og gama nå og er storfornøyd. Det er likevel noen småting som bugger meg litt.. Hidden packages. Ja jeg veit, nå er det tags, men belønningen uteblir (har 26 tags). Det virker også som at det ikke går å rane sjapper lenger :grine: Det var jo en easy way å få noe cash på i VC så det var litt kjipt. Rampage missions :blunk: Hvor er de?? Det var jo noe av det mest underholdene i tidligere spill og så har de fjerna de nå, buhuu. Kjipt.. Vel ellers er det jo ganske mange unique jumps da og det er jo bra, bilfeelingen er blitt bedre og siktemoden er også forbedret, storyen virker mer fullført og selve byen er helt konge :konge:

Ellers har jeg noen få skjell og ingen hestesko!!! Jeg har seriøst løpt MYE rundt i gatene, oppå hus, bakgater, stranda osv osv uten å finne en hestesko enda så de er tydeligvis ganske bra gjemt ja. Har til gode å finne dildoen, men har finni en blomsterbukett som dama skal få ved første anledning.

Er alle tagsa i den første byen forresten? Anyone?
 
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon+31.10.2004, 22.34-->
<!--QuoteBegin-Nabbe
@31.10.2004, 19.56
Helt sant. Det stygge språket kommer til å sette arr på sjelen din.
127720​
Pøh! Jeg er også 12 år, men min sjel har ikke fått noen arr! De stygge orda er ikke så farlige. Det er bare ord! Volden er verre..... >_<

Revan: Få en eldre person du kjenner til å kjøpe det for deg. ^_^
127775​
[/b]
Jeg kan jo stikke til kvadrat her i Stavanger, og få Jani til å møte meg der.. :plystre:
 

Nabbe

Har fin hatt.
Draugen Demon: Åhå. Det sier du nå. Men snart ar du blitt et lite monster som flyr rundt og sier "nigga" og "motherfucker" til alle du møter. Barn er lett pårvirkelige, vettu. Og, en ting leder til en annen... det er ikke lenge før du skyter ned uskyldige på gata.

Turbo Alex, plan_nine og Husmannen:
Ja... Det kosta faktisk 649,- spenn, og det var sikkert derfor de hadde over ti spill igjen i butikken.
Om jeg hadde klaget, Husmann, så ville de kanskje vært utsolgt på Bravo innen jeg rakk bort, og det tok jeg ikke sjansen på. Ellers jeg ganske så flink til å klage, både hjemme og ute.

Maddon: Vel, du kan ikke rane sjapper lenger, men du kan lette drepe alle inne i en butikk uten å få problemer med purken. Blir en del spenn når det er fem - seks personer der.

Apropos dildo... isbilen er tøff.

Musa: Gah. Jeg svømte over i går til en uhyggelig overraskelse. Fire faens stjerner. Greit nok, tenkte jeg, og svømte tilbake til den lovlige byen i tro om at stjernene da gikk bort ... neeeida. Så, jeg tok meg en tur i en by jeg ikke husker navnet på engang (var for opptatt med å holde meg i live). Kjørte litt i ørkenen før jeg døde. Selvfølgelig hadde jeg nettopp anskaffet meg sniper rifle, avsagd hagle og motorsag ... *grine*
Motorsaga var forresten litt skuffende. Hadde håpet på en snikdrepe-animasjon på den, sånn som med kniven. Hagla derimot var kos. Eksploderende hoder er digg.
 

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Evil@31.10.2004, 15.01
1: Traktorer er geniale! Når man hopper i traktorer kan man "kidnappe" andre biler fordi at hengerfestet bak kan senkes og heves. Det anbefales på det sterkeste å vente til man er full før man prøver å kidnappe en semi trailer!
(grunnet en ganske morsom reaksjon).
127600​
Har du tenkt på hva som skjer hvis du hekter en traktor med en traktor? =D

Opprinnelig skrevet av Coma2020+31.10.2004, 16.21-->
Ikke sats ett lite mikrosekund på det engang, det vil ikke skje  ^_^
127622​
[/b]
Akkurat som når 3 og Vice aldri skulle det? Dukker nok opp om noen år skal du se.

<!--QuoteBegin-Neocon
@01.11.2004, 00.09
Yes, nå har jeg kommet til San Fierro. Jeg begynte å spille klokken 16:00 og helt til nå.

Satan for et svært spill
127870​
Man blir ganske avhengig ja. Satt faen meg i over 11 timer i går hvis man ser bort fra spising og doturer.

Noen andre som la merke til komentarene til han karen som sitter å spiller under det første stealth missionet? "You suck ass Tannor!"
 
Opprinnelig skrevet av maddon@01.11.2004, 11.20
Ellers har jeg noen få skjell og ingen hestesko!!! Jeg har seriøst løpt MYE rundt i gatene, oppå hus, bakgater, stranda osv osv uten å finne en hestesko enda så de er tydeligvis ganske bra gjemt ja. Har til gode å finne dildoen, men har finni en blomsterbukett som dama skal få ved første anledning.

Er alle tagsa i den første byen forresten? Anyone?
127965​
Tags = Los Santos
Photo greiene = San Fierro (har ikke funnet en eneste enda)
Hestesko = Las Venturas
Østers = I vannet over hele staten.

Man får respekt av tags. Photo og østersene aner jeg ikke hva man får når man finner dem og hestesko får man luck stat av (+20 pr. hestesko du finner), som hjelper deg i gambling.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Da er det jo et lite poeng i å finne de tingene ... Dessuten er det bra at f.eks. tags er begrenset til bare en bydel, siden det hadde vært veldig vanskelig å tråle tre bydeler for å finne alle 100. Men jeg synes fortsatt de kunne delt opp belønningen i litt høyere grad, i stedet for å gi oss alt på en gang når vi har funnet alle. De fleste andre tingene man skal gjøre er jo svært motiverende lagt opp med tanke på at man oppnår noe ganske fort, men må bruke tid på å oppnå alt ... Jeg har problemer med å forstå hvorfor de skjulte tingene skal være annerledes.

Opprinnelig skrevet av Nabbe
Ellers jeg ganske så flink til å klage, både hjemme og ute.
Det er bra. Jeg opplever ofte at butikker og firmaer tar en råsjanse og regner med at ikke kunden følger med. Hvis de f.eks. glemmer å opplyse om at sen betaling vil medføre purregebyr på en giro du mottar, har de ikke lov til å kreve purregebyr hvis du ikke betaler. Prøver de seg likevel? Ja. Trøsten er at de gir seg ganske lett hvis man sier fra om det.
 
Har kommet til San Andreas jeg. Skal kjøpe meg noen hipper klær nå.
Genialt spill.


:svette:
Er litt distre :flau:
Mener selvsagt San fierro eller hva den het...
 
Bestillte fra TBCgames... Har enda ikke fått spillet. Sååååå hva har jeg lært av dette ,jo: Ikke forhåndsbetill spill ,og isåfall ikke fra sider som ikke gir lagerinfo eller som ikke svarer på E-mail.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin+01.11.2004, 15.18-->
Opprinnelig skrevet av Coma2020@31.10.2004, 16.21
Ikke sats ett lite mikrosekund på det engang, det vil ikke skje  ^_^
127622​
Akkurat som når 3 og Vice aldri skulle det? Dukker nok opp om noen år skal du se.

[/b]
Huff da Lodin, har du lest litt for raskt igjen nå da :D
Jeg pratet selvfølgelig om den grafiske oppdateringen And1Playa så vitterlig ønsket seg til X-Box's lansering av GTA:SA

<!--QuoteBegin-Duck!(one)Playah

Gleder meg til det kommer til Xbox selv om det er en god stund til. Er ganske sikker på at grafikken på GTA til Xbox vil bli bedre enn Playstation sin.
^_^ JEG HAR FREMDELES IKKE SPILT DETTE SPILLET! ^_^

Jeg erklærer herved meg selv fri fra alle kliniske spillegalskaper!
 
Opprinnelig skrevet av Vipex@01.11.2004, 18.40
Bestillte fra TBCgames... Har enda ikke fått spillet. Sååååå hva har jeg lært av dette ,jo: Ikke forhåndsbetill spill ,og isåfall ikke fra sider som ikke gir lagerinfo eller som ikke svarer på E-mail.
128239​
Kjøp spillet fra ei lokal sjappe, og send spillet du får i postkassa i retur.
Gamesmix presterte å sende meg GT3 ett halvt år forsinket, noe som er en av grunnene til at jeg opprettholder kontaktene mine innenfor butikkverdenen her i... byen :confused:
 
Opprinnelig skrevet av Coma2020+01.11.2004, 18.46-->
<!--QuoteBegin-Vipex
@01.11.2004, 18.40
Bestillte fra TBCgames... Har enda ikke fått spillet. Sååååå hva har jeg lært av dette ,jo: Ikke forhåndsbetill spill ,og isåfall ikke fra sider som ikke gir lagerinfo eller som ikke svarer på E-mail.
128239​
Kjøp spillet fra ei lokal sjappe, og send spillet du får i postkassa i retur.
Gamesmix presterte å sende meg GT3 ett halvt år forsinket, noe som er en av grunnene til at jeg opprettholder kontaktene mine innenfor butikkverdenen her i... byen :confused:
128244​
[/b]
Jepp..... Surt at samme dagen som jeg regnet med å få det i postkassen fikk en ekkel person i klassen min kjøpt spillet i den lokale butikken som ALDRI bruker å ha nye spill.... mens jeg har enda ikke fått spillet eller svar på mailen jeg sendte :svette:. Drar vel til byen i morgen å kjøper spillet så selger jeg spillet jeg får. Om ikke sender det i retur ,men det koster vistnok 200kr