GTA: San Andreas

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Jani+01.11.2004, 21.38-->
Opprinnelig skrevet av Seadog@01.11.2004, 21.27
Opprinnelig skrevet av Ronin@01.11.2004, 22.23
<!--QuoteBegin-Seadog
@01.11.2004, 22.21
Hehe, det jeg venter på nå er svar fra noen som vet hvor fly skolen er. :D jeg vil fly!!!
128353​


Du kan fly uten da...
128354​



ja, det kan du sikkert, men.. Jeg finner ikke fly, og det står at jeg ikke kan komme inn på en flyplass fordi jeg har for dårlig flying skill, så ber den meg om å dra på pilot-school :D
128358​
Du kan lett "bryte" deg inn på flyplassen og ta et fly ved å ta en litt høy bil, plassere den foran muren og klatre over. ;)
128368​
[/b]
Det prøvde jeg istad, men det funka ikke... hvilken bil brukte du?

PS: Hvor er den basejump bygningen som jeg så at noen snakket om før i emnet?
 
C

Chaz

Gjest
Gikk nettopp berserk i Las Venturas-politistasjonen. Det var en stor stasjon, og jeg gikk rundt i kontorene. Plutselig fant jeg en hagle med 30 skudd, så var helvete løs. Jeg skøt alle politimenn jeg så, og det var utrolige mange av de der. Til slutt hadde jeg 6 stjerner, så jeg løp ut og hentet meg en tanks.
Kjørte rundt med den og køddet helt til den tok fyr og sprengte.

Til de som lurer på hvor flyskolen er, så er den i ørkenen.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, hva ska man egentlig lære på den flyskolen egentlig, er det sånn lande og lette opplering, eller er det noe helt annet?
 
C

Chaz

Gjest
Letting, landing, kontrollering av flyet mens man flyr, fallskjermhopping, lære å kontrollere helikopter.
 
Y

Yeah

Gjest
Det er det. kjøp deg det, er det mest geniale spillet jeg har vært borti, allereder spilt 25 timer siden fredag.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Altså... gjengkrig meg i ræva. Har vært ute og drepte titalls homogjengmedlemmer nå, men det skjer ikke en dritt. Hvorfor er ting så homo?
 
Y

Yeah

Gjest
Får innimellom "error trying to read gta:san andreas disk" på skjermen. noen andre som får det?
 
Opprinnelig skrevet av Yeah@01.11.2004, 22.45
Får innimellom "error trying to read gta:san andreas disk" på skjermen. noen andre som får det?
128427​
Ikke jeg ihvertfall.

Dette irriterer meg:
- Istedenfor å spise kan du heller bare lagre spillet, for da får du fullt med liv igjen. Dette gjør jo at du ikke trenger å spise i det hele tatt. Eneste er hvis du er midt i et mission.
- Når en gjeng prøver å ta over området ditt kan du bare lagre spillet, for da forsvinner de igjen.
 
Opprinnelig skrevet av Yeah@01.11.2004, 23.45
Får innimellom "error trying to read gta:san andreas disk" på skjermen. noen andre som får det?
128427​
Brukte ikke du opp alle penga på øl, da? :ler:
 

Nabbe

Har fin hatt.
Eh... om du lar være å spise over lengre perioder vil du bli tynnere, og etterhvert miste energi.

Kan noen forklare meg hva jeg gjør galt når jeg prøver å starte gjengkriger? Skal det ikke bare være å dra med seg et par homies og gjøre noen drive-bys i andre gjengers territorier?
 
Du må få gjengkriger som "oppdrag" på telefonen, overtok akkurat Glen field park
 

Nabbe

Har fin hatt.
GAH! Hvorfor kunne ingen si det før? HOMSER!
 
SPOILER HEHE FERT A :p</span>
























Forbanna kjipt at man IKKE kan starte gjengkriger eller rekrutere folk til å sitte med i bilen og drepe folk etter at man han gjort *<span style=\'color:yellow\'>Green Sabre
*.

Det skulle jeg tenkt på før jeg gjorde allle LS-oppdraga.
 
Opprinnelig skrevet av Nabbe@01.11.2004, 22.54
Eh... om du lar være å spise over lengre perioder vil du bli tynnere, og etterhvert miste energi.
128433​
JA! Da er det jo en mening bak det også. :svette:
 
Skal gjøre mission for de to poltifolka, men der jeg skal kaste inn brannbombe, så er det jo en haug med fiender, og med min handgun som er det eneste jeg har, så er det ikke akkurat lett å ta de, noen tips?

:julenissen:
 
Ok, er det mulig å ta med "crewet" på det missionet? For jeg klarte å ta med de så langt som til taco bell, der poltifolka er, men når jeg kom ut, så starta de å skyte på tilfeldig forbipasserende biler og poltifolk.. og ble drept. =/

:julenissen: