GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av Lodin+01.11.2004, 15.18-->
<!--QuoteBegin-Evil
@31.10.2004, 15.01
1: Traktorer er geniale! Når man hopper i traktorer kan man "kidnappe" andre biler fordi at hengerfestet bak kan senkes og heves. Det anbefales på det sterkeste å vente til man er full før man prøver å kidnappe en semi trailer!
(grunnet en ganske morsom reaksjon).
127600​
Har du tenkt på hva som skjer hvis du hekter en traktor med en traktor? =D [/b]
Hei lodin det var faktisk Alda som viste meg det trikset, har ikke testa traktor med traktor, men vi var inne på tanken med traktor, traktor bil, vi var derimot litt berusa så det ble ikke noe av. Vi lo oss derimot skakk av traktor - semitrailer movet.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, da har jeg kommet meg litt videre i spillet også, men jeg er fortsatt i Los Santos da, siden jeg ikke klarer den faen's dansingen til han Og Loc fyren. Hater dansing :p Siden de tastene reagerer så seint. Også sliter jeg en del med og finne andre våpen en pistolen, som de fleste har på seg.
 
SPOLIER





Har endelig fått fly-lappen nå... Etter det var oppdraga Wierd.. The truth er wierd... kanskje ikke så rart når man er hippie.

Jetpakken er noe av det mer komiske jeg har vært borti, fyren er jo helt mongo der han svever.... På tide å innta Las Venturas for fullt.:D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Nabbe@01.11.2004, 12.40
Draugen Demon: Åhå. Det sier du nå. Men snart ar du blitt et lite monster som flyr rundt og sier "nigga" og "motherfucker" til alle du møter. Barn er lett pårvirkelige, vettu. Og, en ting leder til en annen... det er ikke lenge før du skyter ned uskyldige på gata.

127990​
It's Drauden Demon, not Draugen Demon, mothafucka! I'm gonna cap y'ass fo' shou'! Opps, du hadde rett. >_<

Revan: Hvis du du lover mamma og pappa at du ikke flyr rundt og slakter folk, kanskje de lar deg kjøpe det! :))
 
Y

Yeah

Gjest
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon+01.11.2004, 19.59-->
>_< <!--QuoteBegin-Nabbe
@01.11.2004, 12.40
Draugen Demon: Åhå. Det sier du nå. Men snart ar du blitt et lite monster som flyr rundt og sier "nigga" og "motherfucker" til alle du møter. Barn er lett pårvirkelige, vettu. Og, en ting leder til en annen... det er ikke lenge før du skyter ned uskyldige på gata.

127990​
It's Drauden Demon, not Draugen Demon, mothafucka! I'm gonna cap y'ass fo' shou'! Opps, du hadde rett. >_<

Revan: Hvis du du lover mamma og pappa at du ikke flyr rundt og slakter folk, kanskje de lar deg kjøpe det! :))
128300​
[/b]

Eller bare kjøpe det å ikke si noe til mamma og pappa. ;)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Yeah+01.11.2004, 20.05-->
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@01.11.2004, 19.59
>_< <!--QuoteBegin-Nabbe
@01.11.2004, 12.40
Draugen Demon: Åhå. Det sier du nå. Men snart ar du blitt et lite monster som flyr rundt og sier "nigga" og "motherfucker" til alle du møter. Barn er lett pårvirkelige, vettu. Og, en ting leder til en annen... det er ikke lenge før du skyter ned uskyldige på gata.

127990​

It's Drauden Demon, not Draugen Demon, mothafucka! I'm gonna cap y'ass fo' shou'! Opps, du hadde rett. >_<

Revan: Hvis du du lover mamma og pappa at du ikke flyr rundt og slakter folk, kanskje de lar deg kjøpe det! :))
128300​

Eller bare kjøpe det å ikke si noe til mamma og pappa. ;)
128303​
[/b]
Hvis folka ba disken ikke ser at gutten er 12 år, ja. :p
 
Y

Yeah

Gjest
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon+01.11.2004, 20.06-->
Opprinnelig skrevet av Yeah@01.11.2004, 20.05
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@01.11.2004, 19.59
>_< <!--QuoteBegin-Nabbe
@01.11.2004, 12.40
Draugen Demon: Åhå. Det sier du nå. Men snart ar du blitt et lite monster som flyr rundt og sier "nigga" og "motherfucker" til alle du møter. Barn er lett pårvirkelige, vettu. Og, en ting leder til en annen... det er ikke lenge før du skyter ned uskyldige på gata.

127990​

It's Drauden Demon, not Draugen Demon, mothafucka! I'm gonna cap y'ass fo' shou'! Opps, du hadde rett.

Revan: Hvis du du lover mamma og pappa at du ikke flyr rundt og slakter folk, kanskje de lar deg kjøpe det! :))
128300​



Eller bare kjøpe det å ikke si noe til mamma og pappa. ;)
128303​
Hvis folka ba disken ikke ser at gutten er 12 år, ja. :p
128306​
[/b]

www.cdon.com :rulleøyne:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@01.11.2004, 19.17
Hehe, da har jeg kommet meg litt videre i spillet også, men jeg er fortsatt i Los Santos da, siden jeg ikke klarer den faen's dansingen til han Og Loc fyren. Hater dansing :p Siden de tastene reagerer så seint. Også sliter jeg en del med og finne andre våpen en pistolen, som de fleste har på seg.
128265​
Gå bak huset til CJ, hopp over muren og gå ned under den broen som er litt til høyre for deg (hvis du står med ryggen mot CJs hus. Der finner du en Uzi. Løp tilbake til huset, lagre spillet, og gjenta til du har nok ammo.

Fra der du står når du har funnet Uzien, snu deg, løp rett fram forbi CJs hus og mot den neste broren du kommer til. På venstre side, helt oppunder broen, finner du body armour. Jeg løper alltid dit for å få full beskyttelse når jeg er i nærheten av CJs hus, og passer på å spise 7 måltider hvis den røde helsemåleren begynner å synke. Da får man litt mer fett å tære på også, slik at løpingen ikke går utover musklene.

Under broen du går forbi når du går ut fra området som CJs og Ryders hus ligger i er det brass knuckles på venstre side. Kjekt å ha hvis man må slå ned noen.

Det gjelder også å bruke de våpnene du får mye, slik at du blir flinkere til å håndtere dem og det går lettere å skyte ned fiender under oppdrag.

:tommelopp:
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg får prøve og finne de greiene der da :p Selv har jeg blitt gansek god på pistolen hehe. Jeg fant foresten en sånn dere Ak47 i stad også, men seff så ble jeg drept av snuten og mistet dermed alt jeg hadde. Siden jeg hadde 4 stjerner med snut etter meg. Og det er vanskelig og finne sånne spray an paints greier. Siden byen er jo innmari stor hehe.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@01.11.2004, 22.23
Hmm, jeg får prøve og finne de greiene der da :p Selv har jeg blitt gansek god på pistolen hehe. Jeg fant foresten en sånn dere Ak47 i stad også, men seff så ble jeg drept av snuten og mistet dermed alt jeg hadde. Siden jeg hadde 4 stjerner med snut etter meg. Og det er vanskelig og finne sånne spray an paints greier. Siden byen er jo innmari stor hehe.
128355​
Hvor fant du AK47?
 
Opprinnelig skrevet av Ronin+01.11.2004, 22.23-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@01.11.2004, 22.21
Hehe, det jeg venter på nå er svar fra noen som vet hvor fly skolen er. :D jeg vil fly!!!
128353​
Du kan fly uten da...
128354​
[/b]

ja, det kan du sikkert, men.. Jeg finner ikke fly, og det står at jeg ikke kan komme inn på en flyplass fordi jeg har for dårlig flying skill, så ber den meg om å dra på pilot-school :D
 
Opprinnelig skrevet av Seadog+01.11.2004, 21.27-->
Opprinnelig skrevet av Ronin@01.11.2004, 22.23
<!--QuoteBegin-Seadog
@01.11.2004, 22.21
Hehe, det jeg venter på nå er svar fra noen som vet hvor fly skolen er. :D jeg vil fly!!!
128353​


Du kan fly uten da...
128354​

ja, det kan du sikkert, men.. Jeg finner ikke fly, og det står at jeg ikke kan komme inn på en flyplass fordi jeg har for dårlig flying skill, så ber den meg om å dra på pilot-school :D
128358​
[/b]
Du kan lett "bryte" deg inn på flyplassen og ta et fly ved å ta en litt høy bil, plassere den foran muren og klatre over. ;)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Ronin+01.11.2004, 21.24-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@01.11.2004, 22.23
Hmm, jeg får prøve og finne de greiene der da :p Selv har jeg blitt gansek god på pistolen hehe. Jeg fant foresten en sånn dere Ak47 i stad også, men seff så ble jeg drept av snuten og mistet dermed alt jeg hadde. Siden jeg hadde 4 stjerner med snut etter meg. Og det er vanskelig og finne sånne spray an paints greier. Siden byen er jo innmari stor hehe.
128355​
Hvor fant du AK47?
128356​
[/b]

Den AK 47'en fant jeg i en stor filmpark, bak ett av filmstudioene der. Bare og lete litt. Er det noen som har vært innom strippe cluben i Los Santos foresten? :p