GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av Alucard@31.10.2004, 17.56
har dere forresten funnet den skyskraperen du kan gå inn i San Fierro og hoppe basjump fra toppen? Det er gøy..
127654​
Nain... irriternde at jeg ikke har flytta rompa mi over til den byen enda (dvs låst den opp)
 
CHAZ!!! da :p
Da har jeg nokk litt over halve storyn igjen, da er jeg fornøyd ja, jeg trodde jeg spilte mye i helga?, helt vilt.. du har vel døyna uten og legge deg du :D

Men jaja, jeg hakke funnet noe annet enn Tags jeg, hva er det andre dere snakker om som dere skal finne?
 
C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Seadog@31.10.2004, 18.19
Da har jeg nokk litt over halve storyn igjen, da er jeg fornøyd ja, jeg trodde jeg spilte mye i helga?, helt vilt.. du har vel døyna uten og legge deg du :D
127673​
På stats stod det at jeg hadde spilt i 25 timer etter jeg var ferdig med storyen. Spilte dag og natt både fredag og lørdag, samt litt på dagen i dag.
 
Opprinnelig skrevet av Alucard@31.10.2004, 18.56
har dere forresten funnet den skyskraperen du kan gå inn i San Fierro og hoppe basjump fra toppen? Det er gøy..
127654​
Du mener vel i Los Santos?
Den runde bygningen i downtown.


↓ Ok, men det er en i Los Santos óg (det vet du sikkert).
 
Den er rett over gymmen. Når du står ved gymmen er det bare til å krysse veien, og der står vanen.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Revan, vennen, du må ikke la ditt unge sinn forstyrres av fæle spill som GTA: SA. Tro meg, du vil vente noen år før du i utsetter deg selv for så mye gangsta-prat.
 
Opprinnelig skrevet av Nabbe@31.10.2004, 20.42
Revan, vennen, du må ikke la ditt unge sinn forstyrres av fæle spill som GTA: SA. Tro meg, du vil vente noen år før du i utsetter deg selv for så mye gangsta-prat.
127714​
Yeah, right.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Helt sant. Det stygge språket kommer til å sette arr på sjelen din.
 
Den har faktisk satt arr på sjelen min. Jeg er 24 år, ikke lett påvirkelig, men jo jeg tenker mye i GTA SA slang når jeg går på gata. :blunk:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Nabbe@31.10.2004, 19.56
Helt sant. Det stygge språket kommer til å sette arr på sjelen din.
127720​
Pøh! Jeg er også 12 år, men min sjel har ikke fått noen arr! De stygge orda er ikke så farlige. Det er bare ord! Volden er verre..... >_<

Revan: Få en eldre person du kjenner til å kjøpe det for deg. ^_^
 
Opprinnelig skrevet av Nabbe@29.10.2004, 18.12
Neocon: Kjøpte det på Bravo i Drammen... hm... etter 18:00 en gang. Var flere spill igjen på Spaceworld, men jævlene tok 649 spenn for det.
126794​

HVA!!!

tokk de så jævlig mye for GTA:SA på spaceworld i drammen..???
 
Opprinnelig skrevet av TurboAlex+31.10.2004, 21.34-->
<!--QuoteBegin-Nabbe
@29.10.2004, 18.12
Neocon: Kjøpte det på Bravo i Drammen... hm... etter 18:00 en gang. Var flere spill igjen på Spaceworld, men jævlene tok 649 spenn for det.
126794​

HVA!!!

tokk de så jævlig mye for GTA:SA på spaceworld i drammen..???
127776​
[/b]
Ja det lurte jeg og på, betalte kun 549 for det på Spaceworld Kvadrat. I fjor betalte jeg derimot 649 for Vice City. :p (eller var det året før?)
 
Hvor mange av dere hittil har lagt fra dere Gettho-gangster stilen da?

Jeg har gått i fra bar overkropp til en stylish ola jakke og fra cammo bukser til beige khakis. har kvitta meg med cuba blingen og kjøpt meg en snasen marihuana bling også tilsutt et par fete briller..

Er fortsatt beef og har skiftet fra cesar-sveis til afro med helskjegg, har selvfølgelig gullklokke:D

Alt det nye kan dere finne hos Zip i San Fierro! Løp og kjøp!
 

Halky

Veteran bruker ;)
Vel jeg går enda i bar overkropp, og i en blå jeans eller noe. Har en sort klokke på meg også, pluss noen svarte sko go ett par solbriller. Men jeg har også kjøpt meg en Rockstar jakke, som jeg har brukt litt. Den kostet 200 :p Tror jeg har en slags type army cutt, til hår sveis. Også har jeg da seff tatoos over hele kroppen.