GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av The Creature@01.11.2004, 20.32
The truth er wierd... kanskje ikke så rart når man er hippie.
The Truth var herlig!

"JFK lives in Scotland with Janis Joplin." :D
 

Halky

Veteran bruker ;)
ja pokker også, kan man ikke få med seg homies, i bilen sin, før man får det som oppdrag? Siden jeg har fått oppdradert den en del ganger, så nå tror jeg at jeg kan ha med meg 4 stk i bilen :p Men så lenge det ikke går, så ser jeg ikke helt vitsen med og få oppgradert den så fort.
 
Noen som har funnet ut hvordan man sveiper inn grande cash på hester, eller? Leste om en fyr som hadde fått inn 56 mill bare på hester. :p
 
Er ikke så vanskelig, jeg startet med 10.000$ og endte med 1 million $ ,da var jeg fornøyd, jeg skal spare penger til et par luksus boliger i Las Venturas :D

bare satse på den hesten som har størst ??/1 eller no greier :)
 
Du lagrer spillet også better du alle penga på en hest, taper du så loader du opp igjen, vinner du så saver du og better alle pengene en gang til... den måten taper du ikke noe på!
 
Opprinnelig skrevet av Montana@01.11.2004, 23.38
Du lagrer spillet også better du alle penga på en hest, taper du så loader du opp igjen, vinner du så saver du og better alle pengene en gang til... den måten taper du ikke noe på!
128476​
Men da må du jo kjøre over til den jævla spillebula hele tida, og det er ganske kjedelig. :p
 

Nabbe

Har fin hatt.
Men det er juks. Da kan du like greit bruke koder...
 
Noen som har funnet noen "spøkelsesbiler" ?

Jeg fant en Glendale på en eng. Den sto helt alene. Hele bilen var herpa. Sjåfør? Nei. Motor gikk? Ja.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Det var vel kanskje det jeg tenkte på, jah.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Nabbe@01.11.2004, 22.54
Eh... om du lar være å spise over lengre perioder vil du bli tynnere, og etterhvert miste energi.
128433​
Som sagt tidligere i denne tråden... Hvis fettmåleren når bunnen, begynner du å tære på musklene dine når du løper. Det koster energi å bevege seg, og denne energien får man i form av å spise. Er det ikke noe fett igjen, begynner man etter hvert å miste muskelmasse. Jeg passer på å spise 7 måltider med jevne mellomrom (det meste man kan spise uten å kaste opp, tror jeg), slik at jeg ikke kaster bort den tiden jeg har brukt på å bygge kropp i helsestudioet.

Og ... man kan ikke dø under et mission av matmangel. Hvis man bare roter rundt får man vel først beskjed om at man begynner å bli sulten og at det er på tide å spise noe. Hvis du driter i advarslene, kan du kanskje dø av det etter hvert.

Don Corleone: Et tips er å loade den forrige lagringen hvis du blir tatt av politiet eller dør. Da mister du ikke våpen hele tiden. ;)
 
Y

Yeah

Gjest
Kaste opp? det må jeg prøve.

EDIT: prøvde det. spiste 10 Cluckin huge meal og ble bare feit.
 
Sykkele er det ultimate transport middel vist man har full skill på den, kan sykle grisefort og hoppe over det meste av hindringer
 
Nei, man må ha nok respect først. Man får det veldig kjapt når man starter å ta over territorier. Men det er først etter visse missions som det går ann.
 

Lodin

Der Waaaah
For de som vil ha mer liv er sykebilmissionet et møst. Tidligere har jeg aldri giddi å gjenomføre dem i noe GTA spill, men denne gangen fant jeg et utmerket sted å gjøre dem på. Hvis man tar en sykebil i landsbyen Montgomery er det minimale avstander man må kjøre. Etterhvert må man også dra til noen av de nærliggende småbyene, men de er likevel nærme nok til at det ikke tar lang tid. Kjørte gjenom det på null tid.
 
Flere som har lagt merke til dobbeldekker flyet som dukker opp ved villaen til Madd Dogg
 
men jeg har hørt at PS2'en slitter med å kjøre GTA: San Andreas...

Stemmer det..?