GTA: San Andreas

har akkurat begynnt å fordype meg i dette spillet på pc.
spillte det litt på ps2 rundt juletider, men siden kontrollene ikke helt falt i smak droppet jeg det.
er noen få ting jeg lurer på.

har funnet en tatoveringssjappe og lurte på om jeg sener i spillet kan får andre typer tatts?
vet at senere så kan jeg få forskjllige klær og frisyrer, men gjelder det òg tatoveringer?
 
takker og bukker ^_^

noe annet...
noen som har et kart over hele byen? eller delstaten blir det vel :p
helst et kart med oversikt over alle "legend"

vil ha et på PCen liksom :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er synsk.
 
Hvor ligger user track folderen? :flau:
 

Novastrum

Feminist-elitist
I noe så idiotisk som i mine dokumenter, eller my documents. Jeg hater spillselskaper som bestemmer seg for å bruke den mappa uten å spørre meg. EA er konger på området. WRYYYYYY!!
 
Takker. Den lå under mine dokumenter, ja =/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Novastrum@30.06.2005, 22.07
I noe så idiotisk som i mine dokumenter, eller my documents. Jeg hater spillselskaper som bestemmer seg for å bruke den mappa uten å spørre meg. EA er konger på området. WRYYYYYY!!
237659​
Vet du, jeg synes det er kjekt. Så slipper jeg å rote rundt om jeg skal kjøre backup, for eksempel.
 
På San Andreas til ps2 hadde man en slags trip-skip mulighet på enkelte oppdrag, men finnes den til pc? Hvis ja: hvordan bruker man den? Er enkelte oppdrag som krever ekstremt mye kjøring, og når man da feiler er det litt kjipt å bruke over ti minutter på å kjøre hele veien på nytt..
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er trip-skip på PC-versjonen, ja. Du bekrefter vel med "Y" som standard, når du blir "tilbudt" det. Dette er bare mulig på enkelte oppdrag.
 
Men hvordan forstår spillet et jeg faktisk har kjørt hele veien da jeg loader en gammel save etter jeg får "mission failed"? Jeg kjørte iallfall fryktelig langt i det oppdraget jeg jobber med nå, og hørte fra en som hadde ps2 at han kunne velge skip-trip der, men jeg fikk ikke muligheten..
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hvis du loader etter at du har feilet, får du ikke noe trip-skip-alternativ. Enkelt og greit.
 
San Andreas virker kult, har vurdert å kjøpe det til Pc.
Hva er det som er nytt i San Andreas ifra Vice, utenom større område og flere våpen?