GTA: San Andreas

Kilik

Lokal moderator
Alucard: Har ikke kommet så langt ennå. Selv etter 30 oppdrag har jeg knapt sett 20% av kartet. Se videoen på siden Chaz linket til.

Opprinnelig skrevet av Chaz@24.10.2004, 10.59
Fant en guide for å finne 2 player i går.
Her er det info og bilder som forklarer hvor det er.
Ah, takk Chaz. Det blir nok litt biljardspilling når jeg får en kamerat på besøk. Jeg trodde vi visste "alt" om spillet, men det virker som om Rockstar bare har fortalt oss halve sannheten...

EDIT: Jeg har oppdatert første innlegg med ny informasjon basert på informasjon fått fra andre og egen erfaring.

M

maffakka

Gjest
Åssen funker det med aldersgrensen? er det bare anbefalt eller er det like strengt som røyk og alkohol?

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Her i byen (sandefjord) er de sinnsykt strenge på spill. Det har hendt at jeg har hatt problemer med å få kjøpt spill. Har blitt nekta Mafia og Manhunt. GTA spilla har jeg fått andre til å kjøpe for meg, så der har jeg ikke hatt noen problemer. Mens på filmer gir de blanke faen. Jeg har kjøpt allverdens 18-års grense filmer her i byen, uten at de har spurt om legg eller noe som helst.

Vel, like strengt som røyk og alkohol er det jo ikke, men butikkene har i utgangspunktet ikke lov å selge til personer under 18 - med mindre foreldrene er med.

Eller være atten år =D

Dere som har spillet: Hvordan er det med fly? Kan man fly alle flyene og sånn? Jumbojet hadde vært fett.

Kilik

Lokal moderator
Ikke prøvd å fly ennå. Har bare holdt meg til hovedoppdragene og der har det ikke vært noe flyging til nå.

Ikke sett dyr eller barn. Tror det hadde blitt vel mye bråk hvis de hadde tatt med det. Eneste må være fisker i vannet. Kanskje det er noen dyr på landsbygda, men har ikke sett noe.

Nye våpen jeg har sett: Spade man kan slå folk med. Kniv og lyddemper til sniking. Spraybox og brannslokningsapparat kan også brukes som våpen.

Opprinnelig skrevet av Sheffield+24.10.2004, 16.59-->
<!--QuoteBegin-Adriz
@24.10.2004, 16.37
hehe...ok seadog! Skal ned i byen på fredag, RETT etter skolen!
Gleder meg noe så infernalsk!  :sikle:
123220​

Du ække gammal nok. bwhahahaha =D
123232​
[/b]

Hehe, Moss har egentlig ikke vært så veldig streng på det med aldersgrenser.
vis ikke jeg får kjøpt det, så får bruttern kjøpt det uansett.

Adriz: jeg skal til mosseporten i storefri :p jeg går på mosseporten V.G.S så det er ikke så langt :p

Hvordan kan det ha seg at noen alerede har spillet a?

Jeg har ikke lest så mye i dette emnet men jeg ser det står noen steder "dere som har spillet..."

Digg det seadog! Skal møte faren min i byen etter at han er ferdig på jobben hans så Bwahahahahaha! It will soon be mine!

Ps: Jeg og en kompis skulle kjøpe MGS: Twin Snakes til GC`n hans på Musikkverket i Moss ( By`n ) og der måtte vi ha legitimasjon!

Fyy faen, elsker oppdragene i dette spillet. Noen er relativt vanskelige som krever mange forsøk, men de er ikke frustrerende, for å ikke snakke om hvor rå action sekvensene er.

De flyene jeg har prøvd er dodo (fra 3-ern med vinger) og et slags jetfly. Har kun fått testa på Los Santos flyplassen enda så kan være muligheter for flere fly. Flyene er foresten veldig skjøre, krasjer du i noe kan det hende motoren blir ødelagt (som var relativt kult egentlig).

Hvor er de kjøreskolene egentlig? Finnes de i Los Santos? Har ikke funnet et eneste unique jump enda.. og bare 2 østers men endel tags.

Har bestilt spillet hos gamesmix. Gleder meg noe enormt.
Etter det jeg har lest her, gleder jeg meg bare enda mer.

Lodin

Der Waaaah
Visste det var en grunn til at jeg holdt meg unna forumene de siste dagene.
Uansett kommer dere ikke til å se noe mer til meg fram til etter Fredag. Her skal ikke noe spoiles.

Lodin

Der Waaaah
Som sagt så har jeg skummle ting i avataren min denne måneden og ingenting er skummlere enn Seaman. Fant bildet med et enkelt Googlesøk.