GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av Agahnim+27.10.2004, 18.36-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@27.10.2004, 19.34
Du bestillte to? Det er snakk om at mange ikke kan få spillet, og så bestiller du to, for å være sikker? HOMO!
125478​
Homo er da intet skjellsord. :kos:
125479​
[/b]

Det spørs HELT hvordan man bruker det. :kos:

Nabbe

Har fin hatt.
Kozeloz er homo han :kos:

Yeah er homo han :rumpe:

Opprinnelig skrevet av Jani+27.10.2004, 18.08-->
Opprinnelig skrevet av Jani@27.10.2004, 16.12
Opprinnelig skrevet av kingkong@27.10.2004, 16.04
<!--QuoteBegin-Jani
@26.10.2004, 17.47
Gladmelding til dere som bestiller fra CDON.com: Ordrestatusen hos meg på San Andreas er nå endret til "Klar for levering", noe som indikerer at den enten blir sendt i løpet av kvelden eller i morgen tidlig. Regner med at alle dere andre som har forhåndsbestilt der blir behandlet likt... :p
124475​

Det står enda "ikke sendt" kommer de til å sende det i det hele tatt????? :mad: :mad:
125205​

Ikke spør meg.
Det står faen meg fortsatt "Klar til levering" hos meg. :(
125209​
Nå er mitt eksemplar fra CDON.com sendt. :D

Opprinnelig skrevet av CDON.com
3001452 Playstation2 - Grand Theft Auto San Andreas Sendt 2004-10-27 1 549 kr 549 kr
125447​
[/b]
Din heldige jæve* det står enda "ikke sendt"

Opprinnelig skrevet av znaak@27.10.2004, 14.43
Jeg bor i Flekkefjord. Midt i mellom Kristiansand og Stavanger.
125170​
Stikk til en eller annen by som ikke ligger så alt for mange mil unna, eller vent som meg. Jeg "må" vente med spillet til jeg kommer meg inn i nyhuset mitt den 20/11, men da har jeg to ting å glede meg til istedenfor bare en.

GTA3 var genialt, til tross for uferdige tendenser. Vice City sparket beina fra GTA3. San Andreas?

Jeg kan bare håpe...

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@27.10.2004, 19.34
Du bestillte to? Det er snakk om at mange ikke kan få spillet, og så bestiller du to, for å være sikker? HOMO!
125478​

Vel, jeg bryr meg ikke noe særlig om andre ikke får spillet, hva er værre enn å vite at naboen sitter å spiller og du selv ikke kan spille før om en uke eller to? Jeg har selv bestillt fra gamesmix, og jeg erfarte for to år siden med Vice City at jeg ikke fikk det på releasedatoen. Så i år har jeg bestillt fra gamesmix, siden det ikke var sikkert at jeg fikk bestillt fra EBgames.

Men i dag mine kjære kamerater:D Så fikk jeg en glad nyhet om at jeg fikk det siste eksemplaret de har i grenland, og det UTEN å betale depositum...

kunne ønske jeg hadde peng....:(

har virkelig lyst på San Andreas....

er det noen som kan fortele meg hvor det er bra in games videoer?? bare gleder meg noe synsykt..jeg skal kanskje vere *syk* i morgen for jeg skal spille det med en gang..men vet ikke om det går siden min mor og far vet at det kommer i morgen..så.. :( men men skal spille hele morgen og det blirr fettt :svette:

Opprinnelig skrevet av zaniper_puz@27.10.2004, 20.55
er det noen som kan fortele meg hvor det er bra in games videoer?? bare gleder meg noe synsykt..jeg skal kanskje vere *syk* i morgen for jeg skal spille det med en gang..men vet ikke om det går siden min mor og far vet at det kommer i morgen..så.. :(  men men skal spille hele morgen og det blirr fettt :svette:
125554​
Stream Video Review'en på Gamespot (det er helt gratis). Men skal du laste ned, så må du betale (abonnement).

Jeg har Insider, så lasta ned Video Review fra IGN (likte den bedre uansett).

Begge viser uansett masse in-game.

Opprinnelig skrevet av Coma2020+27.10.2004, 19.30-->
<!--QuoteBegin-znaak
@27.10.2004, 14.43
Jeg bor i Flekkefjord. Midt i mellom Kristiansand og Stavanger.
125170​
Stikk til en eller annen by som ikke ligger så alt for mange mil unna, eller vent som meg. Jeg "må" vente med spillet til jeg kommer meg inn i nyhuset mitt den 20/11, men da har jeg to ting å glede meg til istedenfor bare en.

GTA3 var genialt, til tross for uferdige tendenser. Vice City sparket beina fra GTA3. San Andreas?

Jeg kan bare håpe...
125528​
[/b]
Jeg tror jeg også blir nødt til å vente hvis jeg ikke finner det i Stavanger eller i Sandes i morgen. Da har jeg i hvertfall noe å se frem til, men det kommer til å bli veldig hardt. :)