GTA: San Andreas

hehe, det kan jo underholde en liten stund etter du har runda det og.
Du kan jo fortsatt lete etter østers, hestesko og tags og slikt, og du kan jo ta over andre gjeng områder :)

har bare et spørsmål... når kommer man til neste "by"??
er det når du har gjort alle oppdragene på Los santos?

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av TurboAlex@15.11.2004, 01.03
har bare et spørsmål... når kommer man til neste "by"??
er det når du har gjort alle oppdragene på Los santos?
135589​
Hvorfor by i hermetegn?
Du må bare fortsette å gjøre oppdrag så kommer det... patience is the key!

ja da får jeg vel bare spille og spille og spille og spille og spille og spille til jeg ikke gidder mer...:p

Opprinnelig skrevet av Evil@14.11.2004, 19.11
"kanskje en bug", der kræsjer jeg i en crosser for å bøffe den, det sitter to stk på den, idet jeg hopper på crosseren så hopper en av de som satt på den også på og han sitter på. Som limt ;)

Bilen som spawnet feil spawnet rett syd for parken (den parken man starter den første gjengkrigen i), men med front fangeren oppå en "murvegg".
135372​
Den første der så jeg en del av i VC, den andre er en variant av biler parkert inn i ting (1.1Mb) som jeg ofte ser samme plassen. Ellers er en av de morsomste "feilene" jeg har sett er dette trikset (1.4Mb).

Opprinnelig skrevet av TurboAlex@15.11.2004, 01.53
ja da får jeg vel bare spille og spille og spille og spille og spille og spille til jeg ikke gidder mer...:p
135619​
Når du har gjort ett oppdraf for Sweet som heter "Green Sabre", da kommer du til den andre øya.

Da kan du utforske san Fierro, men du kan ikke kjøpe hus der.

Opprinnelig skrevet av Neocon+15.11.2004, 07.50-->
<!--QuoteBegin-TurboAlex
@15.11.2004, 01.53
135619​
Når du har gjort ett oppdraf for Sweet som heter "Green Sabre", da kommer du til den andre øya.

Da kan du utforske san Fierro, men du kan ikke kjøpe hus der.
135645​
[/b]

du kan kjøpe en leilighet like ved wuuzie

Opprinnelig skrevet av Klaymen@15.11.2004, 17.19
Morsomt. Det går an å feste Satchel Charges på enkeltpersoner.
135754​
I alle fall hvis du klarer å feste det på en som løper for å stjele en bil.
Med en gang han setter seg, bomm :ler:

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, spillet er artig ja :p Og nå har jeg endelig fått cash nok til og kjøpe skjappa til han dere Zero fyren. Så da har jeg seff klart det første oppdraget hand også. Nå trenger jeg også litt mere dykketrening, sånn at jeg kan få tatt det ene oppdraget til han dere blinde japse fyren. Spillet er bare rett og slett genialt :D

Jeg tviler, de siste 25%-30% tror jeg kan ta en del timer, siden du må finne 250 gjenstander over hele kartet, det kan ta laaaang tid.
Ikke vis du bruker juksing og bruker kart for å finne dem da :(

Men jeg hadde vært mye mer stolt over en ærlig laget 100% enn en 100% skapt på uærligvis :p

er det foresten noen sp bruker koder her..?
jeg gjør ikke...

Redigert: eller jo jeg bruker våpen koden når jeg skal ha det litt moro..:p