Hvis det er Mounts du mener, så går det ikke ann å ha dyr å ri på, det er det vel bare WoW i MMORPG verdenen som har.
Men jeg vet ikke hvordan det er med Ranger og Elementalist, personlig så er jeg en Ranger/Monk, og Monk er jo et yrke som trenger litt Energy, og det samme gjelder Elementalist. Jeg vet bare at det er litt irriterende av og til når jeg går tom for Energy og må vente til det er ladet opp igjen.
Men det er ditt valg, det finnes vel egentlig ingenting i spillet som heter et dårlig valg av yrker.
Men er det noen her som har Mesmer som primært yrke, og kan si meg hvordan det er?
Jeg bare lurer på det fordi Mesmer ser ut som et vanskelig og veldig særegnet yrke...
Er forresten lvl 17 nå og over halvveis på vei til 18 :tommelopp:
Edit: Karl: Når du skal lage en karakter i spillet, så kan du velge enten en rollespillings karakter, eller en bare PvP karakter. Er du rollespillings karakter, så begynner du på lvl1 og spiller deg oppover i historien bla,bla,bla hele RPG pakken vet du,
Velger du PvP karakter, så begynner du med en gang rett på lvl 20 med passende armor, våpen, skills osv. Men da kan du bare spille på PvP arenaer og prøve deg i Hall of Heroes for å få deg en Celestial Sigil og Guild Hall.
Spiller du rollespillings karakter kan du selfølgelig også delta i Arenaer, og det kan også arrangeres Guild Battles mellom Guilder. Det siste der er det eneste jeg ikke har prøvd, foruten det at jeg ikke har fått tak i en Celestial Sigil heller.
Men kort sagt, det er flere sider i spillet (Ascalon, Orrian og Krytan), men du begynner i Ascalon og er på en måte Nøytral i spillet, du får se selv.
Edit2: Ville bare legge ut et forholdsvis nytt bilde(fra tidligere idag), av min Ranger/Monk men en nesten flunkende ny Drakescale Armor, bildet er tatt i Lions Arch.