Guild Wars

Er det bare meg som ikke har fått logget meg på i dag?
Var innom en liten tur i morges, men ellers har jeg bare fått feilmeldinger. Jeg kommer inn på Loginmenyen, men ikke lenger.
Internetten mine er helt fin, jævlig irreternde.

hadde det i 5-10 min istad men så kom jeg inn igjen^^

Heh,kom meg fra lvl 19 til lvl 20+1 skill point idag
Kom meg også helt fra Sanctum Cay til Audreys Rock(?) og har funnet diverse steder som Maguuma Stade og kom meg nesten til det stedet sør for Beacons Perch.
Gjorde også Galrath questet i Lions Arch, lett tjente 4000 xp poeng spør du meg, startet med en 8-mans gruppe fra Temple of the Ages da :svette:

Opprinnelig skrevet av Toz@27.06.2005, 03.19
Har noen av dere drept dragen Rotscale? bare lurte :rulleøyne:
236426​
Selfølgelig har jeg det, du finner ham på Sanctum Cay.
Det sin gjør Rotscale vanskelig, er hvor han er plassert. Han er plassert rett etter en sump, og som alle vet så forårsaker sumper og myrer poison condition som kan være mektig irrterende, for å ikke nevne det 4-5 andre Bonedragonsa som er i Myra. Du har jo selfølgelig et par Helhounds og Skeleton Archers i samme omårde, men de er ikke noe problem.
Døde et par ganger før jeg fikk tatt Rotscale, men det gikk til slutt.

Hah, kom meg nettop til Droknar's Forge, største, beste og dyreste by i hele spillet.
1,5k armor, mange skills, quests osv.
Har prøvd å komme meg ned der siden søndag, men nå gikk det endelig, skal kjøpe meg ny armor med en gang jeg gidder, før jeg fortsetter på oppdragene i Crystal Desert. *glede*

Hvis noen har lyst til å spille noen gang, så er det bare å adde meg. :D

Xfire: And1Playa
Guild Wars : Audora Lightbringer

Jeg er en Warrior/Necro lvl 14 (Snart 15).

Jeg har også kommet til Droknars Forge, sparer til armor der. 70+++++++.
Har hørt at Deldrimor har Guild Arenas og skal være stort, noen som har kommet dit?

så å si 15 ele nå... er i den herre skogen der du skal lete etter chosen

Tror jeg sparer de 17 platiunum piecene mine og begynner å spare til 60k armoren i Deldrimor, gidder ikke bruke 6 stk her på å kjøpe en armor som er dårligere.
Lions Arch armoren min holder nok en god stund til.

Hvor ligger Deldrimor egentlig?

Noen som har prøvd å spille i Tomb of Primeval Kings.
Veldig irriterende, bare noobs som ikke skjønner hva calling er, masse rushere.
Vanskelig å finne et serriøst lag der, folk som bare inviterer folk i hytt og pine, og når det har 8/8 spillere så bare starter det missionen uten og tenke over at vi kanskje er: 1 W 5Ne 2Ele.
Noen som har opplevd det samme?

ja ofte sånn der XD prøvde en gang edge of extintion (eller no) pt vi var 5rng og 3mnk... funka ganske bra egentlig menne så var det en noob som F***a det =/

nå har jeg kjøpt dette spillet og spillt det en del (lvl 7 warrior/monk ^_^ )
og sålangt har jeg fått et rart inntrykk av spillet.
- Det er ikke like stort som WoW
- Det er ikke like mange valgmuligheter når det kommer til raser og classes som i WoW
- Gameplayet er ganske begrenset. (ingen muligheter for å hoppe er et stort minus )
++ en del andre ting jeg ikker kommer på i farten.

Men pokker heller!! Det er bare noe med dette spillet som jeg liker! Føler for å spille mer as we speak!

Snart lvl 17 nu. Meget artig spill. Men må spille det vica versa med City of Heroes fremover. Noe som funker fett.

Xfire registrerer ikke City of Heroes. :(

Opprinnelig skrevet av Frenzy@25.07.2005, 01.38
nå har jeg kjøpt dette spillet og spillt det en del (lvl 7 warrior/monk ^_^ )
og sålangt har jeg fått et rart inntrykk av spillet.
- Det er ikke like stort som WoW
- Det er ikke like mange valgmuligheter når det kommer til raser og classes som i WoW
- Gameplayet er ganske begrenset. (ingen muligheter for å hoppe er et stort minus )
++ en del andre ting jeg ikker kommer på i farten.

Men pokker heller!! Det er bare noe med dette spillet som jeg liker! Føler for å spille mer as we speak!
244995​
JEg syntes spillet var litt tamt i starten, men etterhvert ble det tøffere, når man stakk fra ødelagte ascalon, fikk de skikkeli tøffe skillsa.
Fant ut mer om de forskjellige professionene.
Og jeg må ikke glem hvor kult det var når jeg fikk Guild og hadde Guild battle osv, mye tøff Pvp i spillet.
Og mye mye mer.