Half-Life 2 utgis til sommeren på Xbox

#61
Ikke dårlig...selvf noe svakere textures en hva en kunne håpe på da. Men Xbox'n kom ut i 2001 så en burde ha det litt i bakhodet. Jeg har ikke spilt det ferdig på Pc'n og kommer med 85% sikkerhet til å plukke det opp til Xbox og spille det på den istede....mere kos å ligge i sofan :D
 
#62
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@30.08.2005, 13.01
...mere kos å ligge i sofan :D
256564​
Ja du og den sagnomsuste sofaen din.

Grafikken så veldig god ut (til å være xbox), jeg er spent på hvordan det blir å se ut i bevegelse.
 

Lodin

Der Waaaah
#63
Ha ha, Med bloomen i de to første bildene ser ut som de har tatt bildene fra Garry's mod.
Men ellers ser det veldig pent ut da, tatt i betraktning at det kjører på en Box.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
Hørrrm. En ting er den kraftig nedgraderte grafikken (jeg spiller på High, så det er hva jeg tar utgangspunkt i), men noe helt annet blir hvor jevnt det går. Eurogamer rapporterte at builden de så tidligere i år var så hakkete at det ikke var noen vits i å spille engang. Jeg håper på MS' vegne at dette er blitt kurert nå.
 
#65
...men...meeeenn

du kan jo ligge å ha det deilig i sofaen mens du spiller på boxen!!!

kast ut den overprisa pcen og spill på konsoll mens du ligger i sofaen å har det deilig!!
 
#66
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@31.08.2005, 00.17
...men...meeeenn

du kan jo ligge å ha det deilig i sofaen mens du spiller på boxen!!!

kast ut den overprisa pcen og spill på konsoll mens du ligger i sofaen å har det deilig!!
256827​
Voldsomt som du skulle terpe på at han liker å spille i sofaen fremfor en pc. Jada, vi har tatt poenget ditt. Stå på hue og spill pc samtidig hvis du har lyst til det.

Makan til mas.
 
#67
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@31.08.2005, 00.17
...men...meeeenn

du kan jo ligge å ha det deilig i sofaen mens du spiller på boxen!!!

kast ut den overprisa pcen og spill på konsoll mens du ligger i sofaen å har det deilig!!
256827​
Skal vi ha pute krig eller? :ninja:
 
#72
Jeg mener det er blitt bekreftet etter den tid, altså etter september i 2003, at HL2 kommer kun ut på xbox i tilleg til pc-versjonen. Hadde Valve ment å bringe HL2 på en nestegenerasjons konsoll som ps3, hadde de vel sløyfet xbox-utgaven, og heller gitt ut spillet på X360...
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Ja jeg ser den lista. Halvparten av spilla har ikke utgivere en gang så hvor mye den er til å stole på er ikke godt å si. :p

Men personlig tror jeg HL2 også vil dukke opp på nestegenrasjons maskiner. Det vil bare ta litt tid. Innen da har sikkert litt ad-ons og annet snacks dukket opp så de blir sikkert også putta inn.
 
#77
Opprinnelig skrevet av Lodin@31.08.2005, 18.03
Ja jeg ser den lista. Halvparten av spilla har ikke utgivere en gang så hvor mye den er til å stole på er ikke godt å si.  :p

Men personlig tror jeg HL2 også vil dukke opp på nestegenrasjons maskiner. Det vil bare ta litt tid. Innen da har sikkert litt ad-ons og annet snacks dukket opp så de blir sikkert også putta inn.
256992​
Half-Life kom jo til PS2.
Så da tror jeg nok Half-Life 2 kommer til PS3.
Syns Valve skulle satsa på Xbox 360 også. Ikke Xbox.
 
#80
Så nettopp traileren og jeg er temmelig imponert over hva man klarer å skvise ut av Xboxen. Frameraten i videoen kunne vært litt bedre men var akseptabel. Dette skulle bli fiksa på til release ifølge videoen.

Synd og skam at multiplayer ikke ble et alternativ derimot.