Half Life 2's situasjon

#22
Opprinnelig skrevet av Novastrum@18.10.2004, 20.34
Jeg feirer ved å gi ut dette bildet av vidunderet:

Denne videoen kom for et år siden, og den får meg til å sikle fortsatt. Har man sett penere skinbumpmapping noensinne i et spill? Nei.


119000​


Det der er et bumpmap med specular laget ved hjelp av fragment-shaders.
Hva er "skinbumpmapping" for noe? :p
Angående HL2s lanseringsdato; Jeg tror det ikke før jeg får se det.
 
#23
nå håper jeg virkelig det kommer.
og når jeg først får spillet skal jeg klype meg i armen for å sjekke om det faktisk er sant...
 
#24

Novastrum

Feminist-elitist
#25
Opprinnelig skrevet av Madsy+19.10.2004, 13.12-->
<!--QuoteBegin-Novastrum
@18.10.2004, 20.34
Jeg feirer ved å gi ut dette bildet av vidunderet:

Denne videoen kom for et år siden, og den får meg til å sikle fortsatt. Har man sett penere skinbumpmapping noensinne i et spill? Nei.
119000​


Det der er et bumpmap med specular laget ved hjelp av fragment-shaders.
Hva er "skinbumpmapping" for noe? :p
119321​
[/b]
Det er et bumpmap på et skin. :p

Altså, specular er jo lyset som treffer bumpmapen, altså er det unødvendig å nevne det i denne sammenhengen, da det alltid er et element. Fragment shader, altså pixel shader, er jo teknologien bumpen bruker. Jeg skrev sikkert feil i forrige melding, men jeg var bare så utrolig glad.

Poenget mitt forblir. Se bink-filmen og nyt. :tommelopp:

Forøvrig leste jeg reviewen istad og det virker som om alle ting jeg ser frem til og setter pris på i spillet er med. Scoren kunne jeg ikke gitt mer F... i. Teksten som står sier alt.
Smøring? Perhaps, men jeg regner ikke med at de serverer oss kalde løgner rett i trynene våre, og hvis det de sier er sant ser det ut til å bli et knakende godt spill. Uansett hvor kynisk man er.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Jeg har lastet ned Half-Life 2. Og betalt for det. Via Steam.
 
#30
Opprinnelig skrevet av Yetipants@19.10.2004, 20.37
Jeg har lastet ned Half-Life 2. Og betalt for det. Via Steam.
119596​
Hvor mye ga du for HL2 på Steam?
 
#31
Opprinnelig skrevet av Ace@19.10.2004, 22.02
Jeg betaler normalt 399kr for et nytt PC spill og 499kr for et nytt PS2 spill.

Kjøper dem på Løkken brukt bod i Stavanger.
119613​
Løkken bruktbod er billig, men utvalget suger mer enn baller i sjysaus.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#32
Kule nyheter(tror jeg), Half-Life 2: Gold-pack inneholder HL1: Source. Det var koselig nytt for min del. :)
 
#33
Opprinnelig skrevet av GombaC+19.10.2004, 22.19-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@19.10.2004, 20.37
Jeg har lastet ned Half-Life 2. Og betalt for det. Via Steam.
119596​
Hvor mye ga du for HL2 på Steam?
119618​
[/b]
Det kommer an på om du kjøper Bronze, Silver eller Gold.
Var det ikke 400,- det var for silver?
Men Gold er faktisk dyrere enn å kjøpe Collectors Edition retail.
 

SHDR

Gullmedlem
#34
Jeg ender opp med å kjøpe pervo-editionen om jeg ikke får det med bud på døren. Den inneholder alt hva en neger kan ønske seg: SDK-en, alle de balle Source-moddene som allerede er ferdige og en stygg trailercaps som jeg skal ikle meg i tide og utide.

Jeg kommer aldri til å bruke SDK-en, eller spille CS eller DoD, fordi jeg synes de er kjedelige og utdaterte, men det gir meg en varm og deilig følelse av å bruke penger. Koz.
 
#35
Opprinnelig skrevet av Shadar@19.10.2004, 23.15
Jeg ender opp med å kjøpe pervo-editionen om jeg ikke får det med bud på døren. Den inneholder alt hva en neger kan ønske seg: SDK-en, alle de balle Source-moddene som allerede er ferdige og en stygg trailercaps som jeg skal ikle meg i tide og utide.

Jeg kommer aldri til å bruke SDK-en, eller spille CS eller DoD, fordi jeg synes de er kjedelige og utdaterte, men det gir meg en varm og deilig følelse av å bruke penger. Koz.
119670​
Jeg kikka nettopp også på det der bronse, sølv og gull opplegget på Steam. hvorfor gidder de å legge til HL1 i gull og sølv pakkene? Alle som er såpass store fans av HL2 vil jo allerede ha minste to kopier av HL (siden de sansyneligvis har mista nøkkelen sin opp til flere ganger).

Eneste grunnen til å hoste opp mer cash til sølv eller gull er om det følger med en "Gordon Freeman Single Malt Whisky"
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#37
Det er gutten sin, det. Jeg skulle egentlig bruke alle mine arme lommepenger for November på Xbox og Halo 2, men jeg tror jeg sparer det til juletreet. Half-Life 2 og alt ekstrajizzet får holde mine velformede skinker varme når kulda setter inn.
 
#38
Don`t get me wrong. Jeg kunne godt funnet på å gjøre det samme. Elsker også unødvendig stash, men hadde bare ønsket de slengte oppi kulere unødvendig stash ;)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#39
Soundtrack, trailercaps og t-skjorte not doin' it forya? Det eneste som mangler er vel actionfigurer...
 
#40
Næææhhh, det har blitt gjort før. Gi meg nytt :)