Half Life 2's situasjon

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#41
Det som virkelig hadde rocket hardt, hadde vært om man fikk med det offisielle Gordon Freeman-kubeinet. SLIKT hadde jeg satt pris på.
 
#42
Opprinnelig skrevet av GombaC+19.10.2004, 23.38-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@19.10.2004, 23.15
Jeg ender opp med å kjøpe pervo-editionen om jeg ikke får det med bud på døren. Den inneholder alt hva en neger kan ønske seg: SDK-en, alle de balle Source-moddene som allerede er ferdige og en stygg trailercaps som jeg skal ikle meg i tide og utide.

Jeg kommer aldri til å bruke SDK-en, eller spille CS eller DoD, fordi jeg synes de er kjedelige og utdaterte, men det gir meg en varm og deilig følelse av å bruke penger. Koz.
119670​
Jeg kikka nettopp også på det der bronse, sølv og gull opplegget på Steam. hvorfor gidder de å legge til HL1 i gull og sølv pakkene? Alle som er såpass store fans av HL2 vil jo allerede ha minste to kopier av HL (siden de sansyneligvis har mista nøkkelen sin opp til flere ganger).

Eneste grunnen til å hoste opp mer cash til sølv eller gull er om det følger med en "Gordon Freeman Single Malt Whisky"
119696​
[/b]

Greia er jo det at det ikke er HL, men HL:Source. Eller mao, originale Half-Life med FEIT fysikk ;P Personelig gleder jeg meg nesten like mye til det, som 2'ern. Nå veit jeg ikke hvor mye ekstra arbe de har lagt i det da, men tenk om de har adda high-poly modeller og, da hadde jeg dåna.
 
#44
Opprinnelig skrevet av Mandark@19.10.2004, 23.59
Soundtrack, trailercaps og t-skjorte not doin' it forya? Det eneste som mangler er vel actionfigurer...
119714​
våpen!!111one :gevær:

jeg fikk spillet med i en ati bundel, så det blir ikke noe gold på meg..
ikke at jeg trenger alle moddene, capsen og det skitet.
jeg klarer meg med bare spillet, takk
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Opprinnelig skrevet av GombaC+19.10.2004, 22.19-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@19.10.2004, 20.37
Jeg har lastet ned Half-Life 2. Og betalt for det. Via Steam.
119596​
Hvor mye ga du for HL2 på Steam?
119618​
[/b]
Fire hundre kroner, du! Og da fikk jeg med femtiseks utgaver av CS!
Kjøpte Silver, må vite.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Yess, beibi. Særlig med tanke på at retail-versjonen kommer hit til Gjøvik en gang på vårparten, og at jeg da ikke får med Half-Life: Source og alt det andre ubrukelige rasket som lå med i sølvpakken. :)

Forresten: Hvis noen trenger en kis til CS:S-klanen sin er jeg med. Jeg har til og med min egen spray, den ser slik ut:
 

SHDR

Gullmedlem
#48
Opprinnelig skrevet av Mandark@19.10.2004, 23.13
Det som virkelig hadde rocket hardt, hadde vært om man fikk med det offisielle Gordon Freeman-kubeinet. SLIKT hadde jeg satt pris på.
119724​
I samme ånd som den offisielle Postal 2-spaden? Jeg har fortsatt ikke fått klørne i den, selv om det er lite jeg har mer lyst til å henge over peisen. Hadde sendt klare signaler om hva slags fyr jeg er når sett i sammenheng med AG3-en som allerede henger der.

Offisielle vanndrivende tabletter med Postal-logo hadde også rocket shit. "Piss anywhere, anytime, anyhow!"
 
#49
Opprinnelig skrevet av Mandark@20.10.2004, 00.13
Det som virkelig hadde rocket hardt, hadde vært om man fikk med det offisielle Gordon Freeman-kubeinet. SLIKT hadde jeg satt pris på.
119724​
Jepp, NÅ begynner vi å snakke! Hvis jeg i tillegg hadde fått med en "Gordon Freeman Single Malt Whisky", hadde jeg vært villig til å cashe ut store summer!
 
#51
Likte spess hans bruk av aztekere som skjelsord :)
 
#53
Sant nok, Tintin er belgisk høykultur.
 
#55
HL2 har vært ferdig en stund nå. Punk.
 
#57
Å inni helvete:

"It’s history in the making." – Editor-in-Chief Dan Morris

(Brisbane, CA) October 20, 2004 – PC Gamer, the world’s best-selling PC games magazine, got a world-exclusive first look at hotly-anticipated Half-Life 2 in its December issue, which hits newsstands October 19th, 2004. The game was given an "Editors’ Choice" award and a review rating of 98%, the highest rating in the magazine’s history.

PC Gamer was the first publication invited to review Half-Life 2. The December issue of PC Gamer features a 9-page review written by Senior Editor Chuck Osborn, exclusive screen captures, and a four-page technical Q & A with Gary McTaggart, Valve’s resident tech guru.

"Half-Life 2 is arguably the best game ever made to date. It is a groundbreaking experience in interactive entertainment," states PC Gamer’s Senior Editor, Chuck Osborn, "While some games have groundbreaking visuals, or intellectually-challenging gameplay, or perhaps a cinematic story with good voice acting, not one has ever delivered the complete package. Half-Life 2 nails it, surpassing the original in every way."

Sales of the groundbreaking, next generation first-person PC shooter Half-Life exceed more than 10 million units worldwide to date and devotees have waited six years for the sequel. The release marks the debut of Valve’s revolutionary new Source engine, which enables cutting-edge graphics and takes advantage of the newest video cards and processors.

The review takes readers through the entire game, focusing on the gameplay and sheer enjoyment and highlighting the enhanced environments, new weapons, plot, character animation, sound and more. The review also boasts a description of Counter-Strike: Source ­ the multiplayer mode that ships with Half-Life 2.

Additionally, PC Gamer’s Hard Stuff section features a four-page Q & A with Gary McTaggart, Valve Software’s resident tech guru, titled "12 Things You Need to Know About running Half-Life 2 on Your PC". It details what readers can anticipate from the games visuals and expect from their existing system specs, including minimum system spec requirements and upgrade options for optimal performance.

"Valve is honored to have the first Half-Life 2 review featured as the cover of the December 2004 issue of PC Gamer and its many international affiliates," says Doug Lombardi, Director of Marketing at Valve. "For over a decade, PC Gamer has been the authority for gamers and industry insiders. In spring 1997, PC Gamer UK filed the first-ever preview of Half-Life. Today, PC Gamer is a worldwide voice and a flagship among Future’s fleet of leading publications.

Future Network USA’s Group Publisher, Simon Whitcombe, states, "As the editorial and circulation market-leader, PC Gamer is the obvious choice in which to debut new games and reach hardcore, early purchasing gamers. Additionally, PC Gamer is an ideal partner because it also reaches a wider games audience and continues to generate excitement for games long after their launch with its monthly Extended Play section, dedicated to sourcing and providing extensions, game mods and downloads."

Rounding out a blockbuster issue, the December PC Gamer also features a contest for a customized, $6,000 Half-Life 2 super-PC from Falcon Northwest. The contest is sponsored by Falcon Northwest.

"Valve has forged the framework for the next generation of games, demonstrating what our medium can and should be able to accomplish," Osborn concludes in his review. Half-Life 2 is "an exhilarating entertainment that can emotionally move you one moment, kick ass the next, and keep you immersed the whole time."
:rulleøyne:

Høstens spill anyone?
 

Lodin

Der Waaaah
#59
Hørte vi ikke akkurat de samme tingene før Doom 3 sin launch? Tviler ikke på at det blir bra, men all denna hypen tar jeg ikke for god fisk.
 
#60
Husker jeg ikke feil skrev PC Gamer nesten nøyaktig det samme om Doom3 ... og vi vet jo alle hvor "grensesprengende bra" dét viste seg å være.

*Krysser fingrene for at HL2 faktisk ER bra*