Half Life 2's situasjon

D

Deleted member 91

Gjest
CS ble lansert på arcades i Japan, men ble imidlertid ikke noen stor suksess.

D

Deleted member 91

Gjest
Hadde mer med at CS ikke var populært i det hele tatt i Japan, syns jeg å huske. Leste det i et gammelt nummer av Edge, skjønner du.

Opprinnelig skrevet av Baronen@02.11.2004, 17.37
CS ble lansert på arcades i Japan, men ble imidlertid ikke noen stor suksess.
128828​
CS på arcades ja...:D
det var dagens....!

men ellers da... hva er statusen til HL2..?

:ler:

er det meg du ler a....

eller CS på arcades..:p

Nei, altså, det kan være en ide å lese hva emnet handler om før man spør som du gjorde.

Opprinnelig skrevet av TurboAlex@02.11.2004, 19.11
men ellers da... hva er statusen til HL2..?
128873​
Akkuratt nå er det HYPE-O RAMA i vennekretsen min :tommelopp:
Og ingen av oss har kjøpt det over Steam enda, skal cruise rundt over alt og lete etter Collectors Edition selfølgelig.

nei du sier noe der....

så det er en selvfølge for deg da altså.

anyways. hl2 på arcade? skjønner ikke helt hvordan det skal fungere..

Novastrum

Feminist-elitist
Just felt like putting out some steam. Jeg holder på å eksplodere i spenning:

Edge Magazine
Half-Life 2 is a first-person shooter. But in action, storytelling, technical achievement, atmosphere and intensity it has far outdone its peers. Valve just hit the top note no other PC game developer could reach...The excuse that 'it's just a game' won't cut it anymore. [Dec 2004, p.102]
100

PC Gamer
History in the making. It raises the bar for interactive entertainment, and then uses that bar to club all other games into submission...Valve has forged the framework for the next generation of games, demonstrating what our medium can and should be able to accomplish - an exhilarating entertainment that can emotionally move you one moment, kick ass the next, and keep you immersed the whole time. [Dec 2004, p.48]
98

Games Radar UK
A game of a higher order of magnitude than any of the previous pretenders to the throne. The polish and the stratospheric production values mean that Half-Life 2 is a magnificent, dramatic experience that has few peers. [PC Gamer UK, Dec 2004, p.66]
96

PC Format
Revel, savour and bask in the brilliance; this is a game that no gamer can afford to ignore... The PC's finest gaming moment, with a half-life of forever. [Nov 2004, p.83]
96

Computer and Video Games
97

Game Informer
95 (dårligste scoren hittils)

Tross min ville forventning lurer det en frykt i meg. Det virker omtrent som om Halo 2 og Half-Life 2 kjører et prosentløp. Det blir spennende å se resultatene.

Opprinnelig skrevet av Novastrum@09.11.2004, 00.10
Tross min ville forventning lurer det en frykt i meg. Det virker omtrent som om Halo 2 og Half-Life 2 kjører et prosentløp. Det blir spennende å se resultatene.
132383​
Vel nå sier jo gamespot at Halo 2 var et nydelig spill, men hadde litt lack av story og lengde på singelplayer... men som multiplayer var det en perle, noe som jeg tror HalfLife2 også kommer til å være.

Tragisk at HL2 ikke klarer å bringe NOE nytt til multiplayer-verden.
(Untatt fysikk og bedre grafikk, men herregud, fysikken er ikke mye i CS:S. I bunn og grunner det helt likt CS 1.6)
Håper det kommer svinbra mods og det litt brennkvikt.

Halo 2 vil nok uansett eie totalt, beste mulitplayer i år og langt ut i neste år.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tragisk at noen mennesker kun bryr seg om multiplayerdelen av spill.

Opprinnelig skrevet av Ace@09.11.2004, 20.45
ok....faen... hadde lyst til å kaste lik på motstanderene med anti-gravity gun :(
132933​
Aldri si aldri.
Det er en gjeng personer som lager en Multiplayer mod til HL2 as we speak, men det er foreløpig satt på hold til HL2 kommer ut sånn de får full utnyttelse av SDKen.

Og husk barn, det er en ting som Halo 2 ALDRI kommer til å slå HL2 i, nemlig mods =D

Har vi "finne postene til Zythius og komme med dumme kommentarer-uke"?

DESSUTEN, din jævla nabb, så har jeg ikke sagt _NOE_ om at jeg ikke bryr meg om singleplayer. Det er jo den HL2 er her for.