Halo 2 (Xbox)

Det sies så at man må betale et lite beløp om man kjøper discen i butikken, ja. Ingenting er vel så vidt jeg vet bekreftet, da. Tror også jeg leste at det var snakk om $20, så blir i alle fall ikke noe særlig dyrt.

Er nok en liten avtale Microsoft og Bungie har inngått i håp om at det skal trekke flere Live-spillere. <_<
 
Kilde: IGN Xbox

Da er det offisielt, nye Halo 2 kart kommer snart. Noen gratis, andre må man betale for. Klikk på linken over for å se bilder!

Personlig så er ikke dette noe jeg jubler så mye over. Håper Bungie snart annonserer at det kommer en Halo oppfølger til neste generasjons Xbox. :rulleøyne:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jess, bare les på Bungie.net.

Det viktigste å få med seg er at fire av brettene kommer i første omgang (sent April), der to er gratis, og to koster 6 dollar. De fem andre kommer senere, og da må alle betales for - selv om de skal koste litt mindre. Alle brettene kommer til å være gratis på slutten av sommeren, så alle som er gjerrige kan bare vente.
En disk med alle banene, og oppdateringene for Halo2 kommer ut samtidig som de siste fem brettene kommer ut, og kommer til å koste 20 dollar.
 
Opprinnelig skrevet av Mongis@25.03.2005, 22.50
Kilde: IGN Xbox

Da er det offisielt, nye Halo 2 kart kommer snart. Noen gratis, andre må man betale for. Klikk på linken over for å se bilder!

Personlig så er ikke dette noe jeg jubler så mye over. Håper Bungie snart annonserer at det kommer en Halo oppfølger til neste generasjons Xbox. :rulleøyne:
195905​
Tusen takk! You just made my day perfect! :tommelopp:

Selv gleder jeg meg mest til å prøve Containment og Sanctuary.
 
kan jo sikkert bare laste ned hele dvden med banene på så slipper man oxo å betale m$ noe :p
 
Opprinnelig skrevet av Mongis@29.03.2005, 13.10
Noen har laget om sang om favorittvåpenet deres i Halo, nemlig Needler'en. Ganske morsomt, anbefales!

"Beautiful Needler"
Høyreklikk, lagre som.

Hva synes dere?
197568​

Apropo needler. Er det noen som vet om Assault rifle kommer med i neste oppdatering. :svette:
 
Kanskje han likte den?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Men den var jo fullstendig nisse i Halo og er bare ikke nødvendig i Halo 2. Å legge til et hvilket som helst våpen nå kan jo jøde opp hele balansen, og slik det er nå så er det best å bare la det være. Vi har SMG, og vi har Battle Rifle. Fin.
 
Utvalget av våpen er patetisk. Både i Halo og Halo 2. Og ja, Assault Rifle var nisse. Upresist kulespisende drittvåpen.
 
Opprinnelig skrevet av Revan@03.04.2005, 19.41
Utvalget av våpen er patetisk. Både i Halo og Halo 2. Og ja, Assault Rifle var nisse. Upresist kulespisende drittvåpen.
201444​
Det er bra nok til å drepe deg. Dessuten så spiste det like mange kuler som SMG gjør i dag.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Revan, jeg gleder meg til du innser at diversity ikke kommer i å ha 40 forskjellige maskingevær, men heller et våpen til enhver situasjon. Noe av det geniale i Halo 2 er hele stein, saks, papir-effekten med våpnene. Brødhuer som mener våpnene i et spill suger fordi de ikke er bra nok til å gjøre alt på en gang har jeg ignorerer jeg bare. Case in point: Idioter som likte pistolen i Halo 1 bedre. "Med pistolen hadde du liksom en sjans hele tiden". Da har man circa misset hele poenget med å plukke opp nye våpen. Det er meningen at Sniper Rifla skal voldta hensynsløst på avstand. Det er meningen at man ikke skal ha en nubbsjans med pistolen når en kar rusher mot deg med en hagle.

Redigert: Bare for å gjøre det enda tydeligere for deg, Revan. Assault Rifle kunne voldta deg lett i Halo når skjoldet ditt var vekk. Kombinerte man det med Plasma Pistolen så kunne man lett ta får som deg. Skjønner du hva jeg mener med at alle våpnene var nyttige til noe?
 
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude+03.04.2005, 20.07-->
<!--QuoteBegin-Revan
@03.04.2005, 19.41
Utvalget av våpen er patetisk. Både i Halo og Halo 2. Og ja, Assault Rifle var nisse. Upresist kulespisende drittvåpen.
201444​
Det er bra nok til å drepe deg. Dessuten så spiste det like mange kuler som SMG gjør i dag.
201466​
[/b]
Jo, kanskje det. Men jeg mener at man ikke kan være bedre eller dårligere i slike spill. Eller, klart man kan det.
Men som meg og deg. Vi er sikkert begge Halo 1 og 2-spillere, så vi er gode begge to. Der ligger det jeg mener. Vi er gode. Så om jeg dreper deg, betyr ikke at jeg er bedre enn deg. Fordi det har mye med flaks å gjøre..

Baronen: Jeg har innsett at Halo-spillene har våpen til envær anledning. Men jeg synes likevel våpenutvalget er patetisk, fordi jeg er av den typen som liker å ha utvalg, selvom jeg bare bruker to forskjellige våpen. Men du mnå innrømme, bedre utvalg av våpen hadde vært skamfett. Og kanskje i en multiplayer-bane, at du hadde mulighet til å ta våpen vra en kasse eller et stativ på de forskjellige bygningene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hele poenget forsvinner liksom når alle våpnene føles like. Les innlegget mitt igjen. Det geniale med Halo er at alle våpnene har en egen følelse til seg, og er brukbart til sitt. Jeg skjønner hva du mener med at du liker utvalg, men jeg greier bare ikke bli glad over å kunne velge mellom Double Tommygun og Double Machinegun når begge føles klin like. Forstår du vinkelen min?

Og hvis du tenker etter, så har ikke Halo 2 et lavt antall våpen. Det har like mange som et hvilket som helst annet skytespill (vel, nesten). Det viktige å huske er at det har nok våpen. ;)