Halo 2 (Xbox)

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@07.04.2005, 08.05
Ja, det kunne vært et par til våpen (flamethrower, muligens en cov. shotgun, eller en ny "rival" til sverdet...)
203447​
Har du hørt om eller spilt HaloMaps? Der kan man faktisk prøve flamethrower'en og det covenant-hunter våpenet. :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+07.04.2005, 07.30-->
<!--QuoteBegin-loppelittletom
@07.04.2005, 08.05
Ja, det kunne vært et par til våpen (flamethrower, muligens en cov. shotgun, eller en ny "rival" til sverdet...)
203447​
Har du hørt om eller spilt HaloMaps? Der kan man faktisk prøve flamethrower'en og det covenant-hunter våpenet. :tommelopp:
203456​
[/b]
Ja det har jeg. Men flamethroweren'en er stort sett ubrukelig siden alle brettene er så helvettes store... cov. rocketen funker faktisk bra, men drukner selvfølgelig litt i pistolen... Bungie utalte faktisk at cov. rocketen var for bra, noe jeg ikke forstår. De kunne joenkelt stilt han ned til 2 skudd for å slakte motstanderen (3 for å drepe med skudd rundt eller under fyren....
 
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@07.04.2005, 07.05
Frihet til å velge? Strategi? Som sagt er det umulig å kaste inn så mange flere våpen i halo (siden mapsene ville bli overfylt! Om det skulle ha vært flere så måtte det blitt et slikt timesplitters system, der du velger ut feks 8 våpen i starten av kampen, og vips så forsvinner denne strategisaken. Så fremst man ikke er en sånn idiot som velger å bruke 8 versjoner av samme våpen.

Affable! Jeg verken spiller eller har spilt cs, og det jeg minst vil med halo er at det skal få et cs system! Ja, det kunne vært et par til våpen (flamethrower, muligens en cov. shotgun, eller en ny "rival" til sverdet...)

Problemet er bare at det ene våpnet vil bli dårligere en det andre, og dermed ubrukelig (slik det jeg har forstått er i cs)! Tror ikke vi kan vente nye våpen til halo 2, men alt kan jo skje! Ikke mins i halo 2,5 hvis det kommer til neste genrasjons xbox...
203447​

Du er inne på noe der. Jeg snakker ikke om CS systemet. Slik som det er Timesplitters er et veldig fint opplegg. Hosten bestemmer hva slags våpen man skal ha på banen.
Det er ikke et must, men det hadde vært artig å prøve ut ulike våpen med ulik effekt, lyd og utseende.


En ting til. Slutt å kall andre for idiot, det fører ikke til noe. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
:ler: Ja, det er lov å håpe.

Fra Bungie.net:

Do you know when the map CD for halo 2 will be out in the UK and how much it will cost?

It will be available in most world regions on or around June 28th. There may be some differences in your territory based on local retail practices, and prices will be decided by the local division of Microsoft. Hope that helps.


De to første brettene (eller fire første, om du velger å betale for to av de) kommer ut nå i april. Ingen eksakt dato satt, selv om det går rykter om at de skal komme allerede nå på tirsdag.
 
I Gamereactor nr. 29 står det, og jeg siterer:

Microsoft har nylig annosert at 28. juni kommer deres meget etterlengtede Halo 2 Multiplayer Map Pack. Utvidelsen blir den første i sitt slag til konsoll, og vil inneholde ni nye flerspillerkart, pluss noen filmsnutter.

:D
 
D

Deleted member 91

Gjest
Actually, så kommer det fire brett nå til mandag - selv om bare to er gratis. Jeg er hundre prosent sikker på at jeg har sagt dette flere ganger før, både i denne tråden og andre. Hvorfor Rævan føler det er nødvendig å gjenta ting som har blitt nevnt tidligere, eller leke en liten Kaptein Åpenbar, forstår jeg ikke helt. Jaja.
 
Fordi du er helten min, og jeg må bare gjenta alt du sier. *kosepå*

Live Only på mandag..? Da må vel Live skaffes igjen, ja.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Sånn, så var de nye brettene ute. Har dere lastet de ned ennå? Jeg lastet ned de to som var gratis, dvs. Containment og Warlock. De var like heftige som forventet. Spilt et par runder nå, kjempetøffe. :tommelopp: Jeg får derimot ikke lastet ned de to brettene som man må betale for, jeg vet ikke hvorfor. Det kommer feilmelding opp hver gang jeg prøver. Kan ha noe med pågang på serverne å gjøre, jeg vet ikke. Uansett, noen som er med på å spille?
 
Har lastet ned alle fire. Turf er det brettet jeg gleder meg mest til å spille i matchmaking når vi kommer så langt. Heftig team slayer-map. Sanc-blablabla virker som et bra ctf og assault-map, containment det samme og warlock er en kombinasjon av alle gametypes. Lett å bli forvirret i teleportene der.
 
Når var det disse mapsene skulle bli sluppet ut som en ekstra-disc igjen?
 
Playlist update på mandag folkens. Dette er riktignok ikke 100% sikkert, men jeg velger å tro det, siden jeg har hørt det fra pålitelige personer. -Hva er playlist update? Jo, det er blandt annet en update som gjør at du starter med Battle Rifle, og slipper det dritet med å spawne med en jævla smg. Jeg trooor kanskje at det er med playlist-updaten at scoreboardsene slettes.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, det har jeg også hørt - i tillegg skal vel de nye playlistene komme...? Kos blir det uansett. Mye som skjer for tiden. :)
 
2 vs 2 blir phett, ja.