Halo 2 (Xbox)

Det hadde jo vært digg med 8 shotguner og greier. Forskjellig antal skudd og kraft, automatisk og uautomatisk, og så skulle alle ha ligget slengt i et helvettes kaos rundt på de små banene! Ja selvfølgelig 4 pistoler, 4 battlerifler, 3 smg'er 14 rocketer, 9 snipere, og masse mer.

Da hadde alt av gulv vært dekket med våpen, og så skulle man kunne lete seg gjennom til sin favoritt...... Skjønner du ikke at hvis det skulle være så helvettes mange våpen ville hele helvettes spillet blitt kaos. Om det skulle bli et cs lignende arsenal av våpen, måtte det også blitt som cs. at du kjøper våpen i starten va kampen, og da måtte det også være samme respown system, siden spown killing da ville vært enkelt, og da måtte også skjoldet fjernes siden det ville ha tatt alt for lang tid osv.

Eneste løsning måtte da ha vært en velg 10 våpen i starten, og spille med dem, men dette ville bare blitt patetisk, ettersom det bare blir tøv siden en vil spille med shotgun 2 mens en annen vil spille shotgun 4.

Så revan hvilke våpen savner du, en flametrower med samme efekt som shotgun? En covonent rocket (som faktisk er i spillet) som er balansert med menneske rocketen? flere smg'er i forskjellige farger og fasonger? En stav du kan stikke opp i ræva på stygge eliter (som egentlig er et nytt sverd?

Tenk revan, tenk!
 
Jeg skjønner hva du mener med at du liker utvalg, men jeg greier bare ikke bli glad over å kunne velge mellom Double Tommygun og Double Machinegun når begge føles klin like. Forstår du vinkelen min?
Skjønner. Jeg skjønner helt hva du mener, og jeg mener det samme. Men bare å ha utvalget mellom våpen, det gir god følelse. Men, som Loppe sier, så tenker jeg det samme som ham. Kanskje to forskjellige shotguner, med forskjellige skytekraft og presisjon.

[...] måtte det også blitt som cs. at du kjøper våpen i starten va kampen, og da måtte det også være samme respown system, siden spown killing da ville vært enkelt, og da måtte også skjoldet fjernes siden det ville ha tatt alt for lang tid osv.
Ikke faen, sier jeg.

Så revan hvilke våpen savner du, en flametrower med samme efekt som shotgun? En covonent rocket (som faktisk er i spillet) som er balansert med menneske rocketen? flere smg'er i forskjellige farger og fasonger? En stav du kan stikke opp i ræva på stygge eliter (som egentlig er et nytt sverd?
Den savnet jeg, men forstår hvorfor de ikke tok den med i MP. Det er som.. som den snikskytter-rifla i Rainbow Six 3, den 50 caliberen. Du burde hatt mulighet til å skru den av. Men nå er den jo ikke med i MP i det hele tatt.
 
Loppetom: Pell deg tilbake til CS, din valp.
 
Hold kjeft, idiot.
 
Snakket ikke til deg, så dra til helvete, samejødenegerhomo.
 
Jeg gir mest faen i hvem du snakker med. Du tar feil. Du er mentalt tilbakestående.

Hva mer trenger jeg å vite?
 
Hva mer trenger jeg og vite enn at du er en mentalt tilbakestående snørrvalp med sikle-kopp og elektrisk rullestol og spiller CS?
 
1. Jeg spiller ikke CS
2. Du vet ikke en gang hva du diskuterer
3. Jeg er gamlere enn du forhåpentligvis blir
 
Hold kjeft, begge to. Affy, jeg er enig med deg, men slike kommentarer fører ingensteds.

Ber en moderator slette de siste innleggene før emnet går til helvete.
 
Jasså. hvorfor tenner du da på alle pluggene fordi jeg komenterte tom?

Drapstrussel, eh?

Revan: takk. det var uansett han som starta for ingenting
 
Takk Revan. Jeg glemte nesten hvor jævla ordblind du er i to sekunder.

Affy:
1. Ikke drapstrussel. Mer en drøm om at verden snart vil slutte å spy ut idioter. Så naivt av meg.
2. Lær deg å lese.
 
Takk, takk. En liten pris å betale, ja?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg merker at Rainbow Six er spillserien for deg, Revan. Og nei, du er ikke enig med meg, fordi jeg vil ikke ha et overfladisk våpensystem med fem forskjellige hagler med bitteliten forskjell. Hvis jeg vil ha et gevær med bedre rekkevidde enn SMG'en, da tar jeg Battle Rifla. Så nei Revan, du er ikke enig med meg.

Bestem deg før du gidder å skrive igjen.
 
Jeg kunne faktisk likt covenant rocket launchern på live. Men ellers er det greit. De kunne jo kanskje fått opp damage og korta ned "eksplosjons tid" på needler, men ellers er det ganske OK. Ikke det at jeg spiller halo2. :svette:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Needler er det eneste unntaket. Altså, våpnet er udugelig. Problemet er at det ikke finnes en eneste situasjon hvor ikke en SMG passer bedre. E3-build-needleren så ganske perfekt ut. Hvorfor de endret den har jeg ikke peil på. Nuvel, jeg bruker Double Needler nå og da, for effektens skyld. Det er noe spesielt med å drepe noen i en sky av rosa røyk.
 
Mhm.

Jeg har bestemt meg. Jeg vil ha mer våpen. Og ja, de passer i alle situasjoner. Men jeg er så drittlei av utvalget. Det med Rainbow Six 3, det var bare et eksempel. Grunnen til at de har valgt bort Covenant rocket launcher'n, som MattMan så pent kalte den, er fordi at den er for god. Eller, god og god, med en slik en hadde ikke biler og lettere kjøretøy levd lenge. Så derfor kunne de tatt den med, men hatt mulighet for å skru den av.

Halo 2 er slik det e. Våpenen passer perfekt til alle anledninger, og det er vel greit at de har så få. Da blir du ikke forvirret over hvilke som er gode o.l., men samtidig så har du alt du trenger. Men jeg vil ha meeeer.. Så derfor håper jeg på flere våpen i Halo 2,5 eller Halo 3. Kanskje de kunne tatt med noen sidearms til bruk inni bygninger? Jeg tror store utebaner (i multiplayer, selvfølgelig) med en hel del små bygninger hadde slått ann. Kanskje med en garasje-lignende ting på hver base, med et armory der du kunne plukke våpen.
 
Tja, jeg føler vel heller at meningen med Halo2 og våpen er nettopp det at man må ut på spesielle steder for å hente de. Ellers så starter jo alle med snipers og rocket launchers..
 
Jeg synes det er gøy med mange våpen fordi det gir det friheten til å velge etter smak, eller pris. Kanskje Firtsprice slår prisen? :ehm...:




......................... :blunk:






Seriøst! Jeg synes det er kult med våpen bare fordi man har muligheten til å velge og tenke strategi.

Man kan tenke strategi i dagens halo, men med flere våpen kunne man finpisset kombinasjonene slik at det passer best for deg.
 
Frihet til å velge? Strategi? Som sagt er det umulig å kaste inn så mange flere våpen i halo (siden mapsene ville bli overfylt! Om det skulle ha vært flere så måtte det blitt et slikt timesplitters system, der du velger ut feks 8 våpen i starten av kampen, og vips så forsvinner denne strategisaken. Så fremst man ikke er en sånn idiot som velger å bruke 8 versjoner av samme våpen.

Affable! Jeg verken spiller eller har spilt cs, og det jeg minst vil med halo er at det skal få et cs system! Ja, det kunne vært et par til våpen (flamethrower, muligens en cov. shotgun, eller en ny "rival" til sverdet...)

Problemet er bare at det ene våpnet vil bli dårligere en det andre, og dermed ubrukelig (slik det jeg har forstått er i cs)! Tror ikke vi kan vente nye våpen til halo 2, men alt kan jo skje! Ikke mins i halo 2,5 hvis det kommer til neste genrasjons xbox...