Halo 2 (Xbox)

Scoren var 9,7 i OXM US (nikommasju)
 
Scorpiux: Hva faen er det du driver med? Hvorfor snakker du om den leaka versjonen!? DET ER IKKE LOV! Samtidig som du selvfølgelig skulla ha puttet en spoiler alert foran posten din!!
 
Det har ingenting med saken å gjøre, han burde skulle aldri ha lasta det ned fra starten av uansett.
Dessuten er det faktisk ikke lov å snakke om et spill som man har fått på illegalt vis...
Han burde bli banned
 
Opprinnelig skrevet av junkmastaflex@22.10.2004, 16.57
Det har ingenting med saken å gjøre, han burde skulle aldri ha lasta det ned fra starten av uansett.
Dessuten er det faktisk ikke lov å snakke om et spill som man har fått på illegalt vis...
Han burde bli banned
122394​
Du får lese litt igjennom her.. folk kommenterte den versjonen av Halo 2 lenge før meg... Eneste grunnen til at du henger deg opp i meg er fordi du fant noe som lignet på kritikk mot Halo 2, et spill du hadde elsket... uansett hvor dårlig det hadde blitt.
 
Nei fordi den eneste posten jeg hadde lest om leaken var fra deg( hadde ikke lest gjennom hele tråden).
Selvfølgelig er den forrige posten gyldig for de andre som har lasta den ned.
De burde også bli banned.
 
Det er ifølge forumreglene lov å snakke om spill - originale eller ei, så lenge man ikke oppgir noen som helst kilde eller forklaring på hvor/hvordan man kan laste det ned eller på et annet vis skaffe det illegalt.
 
Hjertelig takk nepse, kunne lagt litt manne-fråde i munnviken din som takk.
Gleder meg mer og mer nå, bare to korte uker igjen for total avsperrelse fra omverden.

Revan: Det er bare å gå å spørre på en Narvesen,pleier å komme til dem iløpetav 1-2 uker etter den orginale utgivelsen. Husk å spør etter det amerikanske Official Xbox Magazine, er et britisk et og, og for alt jeg vet så er det forskjellig innhold i de to bladene.
 
Opprinnelig skrevet av Rocky@26.10.2004, 14.02
Hjertelig takk nepse, kunne lagt litt manne-fråde i munnviken din som takk.
Gleder meg mer og mer nå, bare to korte uker igjen for total avsperrelse fra omverden.

Revan: Det er bare å gå å spørre på en Narvesen,pleier å komme til dem iløpetav 1-2 uker etter den orginale utgivelsen. Husk å spør etter det amerikanske Official Xbox Magazine, er et britisk et og, og for alt jeg vet så er det forskjellig innhold i de to bladene.
124158​
Må bare få meg gryn først. :p

Den ørkenby-banen så fet ut.
 
Opprinnelig skrevet av smached+26.10.2004, 16.12-->
<!--QuoteBegin-Revan
@26.10.2004, 12.58
Kommer det bladet til Norge?
124155​
Du kan vel sikkert finne det et sted i hovedstaden, men det er helst uk-versjonen de tar inn i norge.
124305​
[/b]
:tommelopp:

Denne gangen er showet på jorda, right? Er det da sånn at man kan gå inn i.. hus for deretter å bruke det som cover? Kan man nå steder det egentlig ikke skal gå ann å gå, ved hjelp av bilene i byen? Jeg husker jeg og en kamerat fant sånne steder i Halo.
 
Opprinnelig skrevet av Revan+27.10.2004, 16.42-->
Opprinnelig skrevet av smached@26.10.2004, 16.12
<!--QuoteBegin-Revan
@26.10.2004, 12.58
Kommer det bladet til Norge?
124155​


Du kan vel sikkert finne det et sted i hovedstaden, men det er helst uk-versjonen de tar inn i norge.
124305​
:tommelopp:

Denne gangen er showet på jorda, right? Er det da sånn at man kan gå inn i.. hus for deretter å bruke det som cover? Kan man nå steder det egentlig ikke skal gå ann å gå, ved hjelp av bilene i byen? Jeg husker jeg og en kamerat fant sånne steder i Halo.
125243​
[/b]
Det skjer på Jorda ja..

Anbefaler også å følge med på HaloNorge fremover, så får dere se mye spennende før, under og etter release ;)
 
Opprinnelig skrevet av Oby+27.10.2004, 21.27-->
Opprinnelig skrevet av Revan@27.10.2004, 16.42
Opprinnelig skrevet av smached@26.10.2004, 16.12
<!--QuoteBegin-Revan
@26.10.2004, 12.58
Kommer det bladet til Norge?
124155​


Du kan vel sikkert finne det et sted i hovedstaden, men det er helst uk-versjonen de tar inn i norge.
124305​

:tommelopp:

Denne gangen er showet på jorda, right? Er det da sånn at man kan gå inn i.. hus for deretter å bruke det som cover? Kan man nå steder det egentlig ikke skal gå ann å gå, ved hjelp av bilene i byen? Jeg husker jeg og en kamerat fant sånne steder i Halo.
125243​
Det skjer på Jorda ja..

Anbefaler også å følge med på HaloNorge fremover, så får dere se mye spennende før, under og etter release ;)
125594​
[/b]
Haha. Nei, den siden suger. Godt ikke sjefen der hører meg nå.. :svette: Neida, skal stikke innom.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Æsj. HaloNorge ga meg magesår. For en møkkaside.

Bahbah, vi får prøve å få litt liv i dette emnet igjen. Hva skal folket gjøre på 11. November?
Personlig, så skal jeg spille co-op med en kompis hele dagen. Skal få lastet opp med Battery før den tid - jeg trenger også en 20 meter TP-kabel, slik at jeg kan spille Live på 42-tommeren. :svette: