Halo 2 (Xbox)

Opprinnelig skrevet av The sorte ice@02.11.2004, 14.54
Du sliter! Fordi når Halo 2 kommer ut i butikkene... Da begynner MC å søke etter hvem som har lastet ned spille. Fordi ser etter Serinummer.
128704​
Du mener altså at SWAT stormer huset mitt og setter på nettverkskabelen i xboxen og konfigurer nettet på den så MC kan spore meg opp?

Opprinnelig skrevet av Hayaka+02.11.2004, 16.36-->
<!--QuoteBegin-The sorte ice
@02.11.2004, 14.54
Du sliter! Fordi når Halo 2 kommer ut i butikkene... Da begynner MC å søke etter hvem som har lastet ned spille. Fordi ser etter Serinummer.
128704​
Du mener altså at SWAT stormer huset mitt og setter på nettverkskabelen i xboxen og konfigurer nettet på den så MC kan spore meg opp?
128744​
[/b]
Ja, så det beste du kan gjøre nå er å søke tilflukt i regnskogen.

Når jeg tenker EA, da tenker jeg fotballspill og slike spill, og de er ikke jeg særlig begeistret over. Dette sier bare at jeg har fått dårlig inntrykk av EA. Si meg heller noen gode titler som er på vei fra EA.

Post rettet til Baronen.

D

Deleted member 91

Gjest
EA var bare ett av mine eksempler, din fjøsnisse.
Du bestemmer såklart selv om du vil fortsette med Live eller ikke, jeg syns bare det virket snodig at du ikke fant noen spill du kunne tenke deg å spille på Live (deriblant Halo 2, som du har hypet deg veldig opp til). Er selv ikke veldig begeistret for EA, men de var, som sagt, bare ett av eksemplene jeg slengte opp - noe du hadde lagt merke til om du hadde lest posten min istedet for å notere deg ord ser stikker ut av teksten ("EA, Halo 2, Revan, jahaaa ...").

Opprinnelig skrevet av Baronen@02.11.2004, 16.55
EA var bare ett av mine eksempler, din fjøsnisse.
Du bestemmer såklart selv om du vil fortsette med Live eller ikke, jeg syns bare det virket snodig at du ikke fant noen spill du kunne tenke deg å spille på Live (deriblant Halo 2, som du har hypet deg veldig opp til). Er selv ikke veldig begeistret for EA, men de var, som sagt, bare ett av eksemplene jeg slengte opp - noe du hadde lagt merke til om du hadde lest posten min istedet for å notere deg ord ser stikker ut av teksten ("EA, Halo 2, Revan, jahaaa ...").
128763​
Halo 2? Jeg trodde du - som selv sier du ser meg som en Halo 2-fan - Visste at selvom jeg ikke nevnte Halo 2, så var dette en selvfølge for meg.

Markert med fet skrift: Nei, det er det som er problemet.

D

Deleted member 91

Gjest
... Det forklarer fortsatt ikke hvordan du ikke nevner det i hele tatt i din erklæring om å avslutte ditt Live-abånnåmang i Februar. Nå er jeg lei av å krangle rundt med deg. *skrur av Revan*

Opprinnelig skrevet av Baronen@02.11.2004, 17.09
... Det forklarer fortsatt ikke hvordan du ikke nevner det i hele tatt i din erklæring om å avslutte ditt Live-abånnåmang i Februar. Nå er jeg lei av å krangle rundt med deg. *skrur av Revan*
128775​
Jeg vet ikke om noen bra Live-spill som kommer. Men, det var noe jeg sa. Har ikke bestemt meg, for det kommer sikkert andre gode Live-titler etter jul.

Av det jeg husker om Dinosaur Hunter støtter ikke live.

For å gå enda lenger offtopic
Det er da ikke vanskelig å finne gode live spil som kommer.
Halo 2, forza, co-op på doom 3, blinx 2, far cry, ghost recon 2, MechAssault 2, splinter cell 3.
Mye å velge i her, og jeg har sikkert glemt mange, siden dette er alt jeg kommer på i farten

Opprinnelig skrevet av smached@02.11.2004, 18.31
Av det jeg husker om Dinosaur Hunter støtter ikke live.

For å gå enda lenger offtopic
Det er da ikke vanskelig å finne gode live spil som kommer.
Halo 2, forza, co-op på doom 3, blinx 2, far cry, ghost recon 2, MechAssault 2, splinter cell 3.
Mye å velge i her, og jeg har sikkert glemt mange, siden dette er alt jeg kommer på i farten
128822​
Synd det med DH. Nei, tror sjangsen på å modde er liten. Isåfall skulle det vært med bryter, men du kan ikke utnytte denne funksjonen med kopierte Live-spill. Og etter ryktete Baronen har hørt, virker ikke bryteren på Halo 2. Det blir nok ingen chip her nei. Har ikke spesiellt god råd for tida, så jeg tenkte jeg kunne utnytte vennene mine.. :svette: Ghost Recon 2 har jeg sett noen videoer av, og det blir sikkert bra på Live.

Opprinnelig skrevet av Baronen@02.11.2004, 14.58
MC? Master Chief, altså? Jeg kan ikke vente ...
Også hørt rykter om at du ikke lenger kan spille på Live selv om du har switch/bryter, fordi de gjenkjenner den uansett. Bare bullshit?
128712​

Det er sant! Da stenger Microsoft av...

Jeg skal spille det på Live. Nå som det er så få dager til det kommer, bør vi vel begynne å tenke på Clanen. Hvordan skal vi gjøre dette? Helproff eller alle-går-mot-fiendene? Har mange tanker om førstenevnte der jeg.

Famitsu har tydeligvis gitt Halo 2 imponerende 37 poeng (10+9+9+9)

Dette må sies å være noe overraskende i og med at japanere flest ikke er store fan av FPs'er...

Imponerende!

Opprinnelig skrevet av The sorte ice+02.11.2004, 22.31-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@02.11.2004, 14.58
Også hørt rykter om at du ikke lenger kan spille på Live selv om du har switch/bryter, fordi de gjenkjenner den uansett. Bare bullshit?
128712​

129009​
[/b]
Har du en kildehenvisning til dette, eller er det bare noe du tror? Frem til nå har det gått greit å koble seg opp mot Live med original BIOS, dvs. at chippen er slått av. Samtlige som har blitt bannet frem til nå som jeg har hørt eller lest om, har blitt det etter å ha koblet seg opp mot Live med chippen på - og da gjerne ved en feiltakelse.

Jeg vet at Microsoft kan se at originalharddisk er byttet, men at de til nå ikke har gjort noe med dette. Er policyen endret?

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av roolf+04.11.2004, 13.31-->
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@02.11.2004, 22.31
<!--QuoteBegin-Baronen
@02.11.2004, 14.58
128712​

129009​
Har du en kildehenvisning til dette, eller er det bare noe du tror? Frem til nå har det gått greit å koble seg opp mot Live med original BIOS, dvs. at chippen er slått av. Samtlige som har blitt bannet frem til nå som jeg har hørt eller lest om, har blitt det etter å ha koblet seg opp mot Live med chippen på - og da gjerne ved en feiltakelse.

Jeg vet at Microsoft kan se at originalharddisk er byttet, men at de til nå ikke har gjort noe med dette. Er policyen endret?
129878​
[/b]
Jeg vet ikke om de har lov til å gjøre noe med det, ettersom innholdet på harddisken ikke er "deres". Harddisken er tross alt din, privat, og selv om det å modifisere maskinvare til å oppføre seg slik du vil er ulovlig, er det ikke ulovlig å lagre data. Inntil videre.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Du sitter inne på fakta, skjønner jeg...

Se på bildet. Se at en elite og en spartan sitter i samme bil. Tenk.