Halo 2 (Xbox)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
PRØV å les postene som har blitt skrevet tidligere, Revan. PRØV! Baronen har ødelagt sitt gamle, og vil ha tak i nytt. Nå har det akkurat blitt sluppet et grønt headset med Halo 2-logoen på, som ikke gjør annet enn å se bedre ut.

D

Deleted member 91

Gjest
Actually, det er av mye bedre kvalitet, har noise-filter, og er mer behagelig. :flau:

SPOILER UNDER!

Jeg har fått testet de 4 første brettene i co-op. Ganske fett, men det ene brettet der du spiller Covenant er så kjedelig at jeg nesten ga faen i hele spillet. Veit ikke om det er bra å reklamere for dette, men du finner Halo2 am-versjon ute på nettet. Om man spiller co-op legendary så må man tilbake til forrige checkpoint om en av "gutta" dør. Med andre vanskelighetsgrader er det som i Halo.
Jeg må si jeg var litt missfornøyd med spillet. Håpet på at det skulle være mer nytt, men men det blir jo Live som kommer til å gjøre spillet unikt.

D

Deleted member 91

Gjest
Well, that was an utter waste of time.

Ladiez und gentlemen, den offisielle SG-klanen!

ILiuz
Baronen
Paul Phoenix
Lodin
Jani
Buku
Chaz
Alucard
CockMcBalls
Plan 9
Epzilon

Er det sånn at man kan spille levlene om igjen som på Riddick?

*Håpe!*

D

Deleted member 91

Gjest
Man kan spille levelene om igjen, ja. Prøvd Halo, eller? Det er samme oppsett i Halo 2.

Da er jeg klar for halo 2 :D .
Jeg bestillte det idag(Fra gamesmix) når tror dere jeg får det da?
Tror det er veldig mye etterspørsel etter det, så jeg lurte på om noen som har bestillt fra gamesmix vet noe?

Opprinnelig skrevet av Baronen@09.11.2004, 18.32
Man kan spille levelene om igjen, ja. Prøvd Halo, eller? Det er samme oppsett i Halo 2.
132734​
Baronen, vet du noe om det er "usynlige" vegger i Halo 2? Den by-banen de viste på E3, den virket svær. Det er noe av det som er genialt med Halo: Banene har mange sjulte steder du må trikse litt for å komme til.. Gleder meg vel mest til nye kjøretøy, lurer på hvor du bruker ATVen.. :rulleøyne:

D

Deleted member 91

Gjest
ATV-en er cutta, ditt trekkspill. Bungie følte at den ikke passet godt inn i Halo-universet, og i tillegg veltet den fortere enn morra di etter middag.

"Den by-banen" er forresten ikke med i spillet. Den var bare en preview build, for å vise fram grafikken og motoren, og slikt.

Opprinnelig skrevet av Baronen@09.11.2004, 19.19
ATV-en er cutta, ditt trekkspill. Bungie følte at den ikke passet godt inn i Halo-universet, og i tillegg veltet den fortere enn morra di etter middag.

"Den by-banen" er forresten ikke med i spillet. Den var bare en preview build, for å vise fram grafikken og motoren, og slikt.
132795​
FAEN!

Nei, det er mange andre baner jeg kan godte meg i. Hvor mange? :flau:

Opprinnelig skrevet av MattMan@09.11.2004, 19.26
HAH
Det skal du få meg til å tro. CDON.COM har utsatt mine to cd'er for levering i desember, jævla vattpikker. Faen ta de.
132865​
Bestilte en CD fra dem jeg og. Den ble forsinket i fire uker, før de annulerte bestillingen min, uten å en gang si ifra. Bestilte samme CDen på platekompaniet dagen etterpå, og fikk den etter mindre enn 48 timer.

Quote fra Itavisen's Halo 2 anmeldelse: "Ikke desto mindre er det en bragd av Bungie å ha gjort spillet mer variert, oppfinnsomt og oppslukende enn noen annen FPS-tittel i år...for ikke å si noensinne. Målt i action og tempo er Doom III en ettermiddag i kassekø på IKEA, mens Halo 2 blir som å kjøre dynamitt-transport gjennom Vice City med Petter Solberg bak rattet."

Høres bra ut :D Likte godt sammenligningen av Doom 3!

Opprinnelig skrevet av Mongis@09.11.2004, 22.32
Quote fra Itavisen's Halo 2 anmeldelse: "Ikke desto mindre er det en bragd av Bungie å ha gjort spillet mer variert, oppfinnsomt og oppslukende enn noen annen FPS-tittel i år...for ikke å si noensinne. Målt i action og tempo er Doom III en ettermiddag i kassekø på IKEA, mens Halo 2 blir som å kjøre dynamitt-transport gjennom Vice City med Petter Solberg bak rattet."

Høres bra ut :D Likte godt sammenligningen av Doom 3!
133066​
La oss behandle det i uthevet skrift som en skrivefeil

Opprinnelig skrevet av Shadar
Doom 3 er mye mer guns blazing, med fiender som tilsynelatende tørster etter å dø.
Hadde jeg vært en animert algoritme fanget i et like håpløst spillmiljø hadde jeg gjort det samme.