Halo 2 (Xbox)

Da er Halo 2 sin status(For meg) på gamesmix "Levert,ikke betalt" Betyr det at jeg får den på torsdag?

Opprinnelig skrevet av Shadar@09.11.2004, 23.15
Bullshit. Halo 2 er tregere enn Doom 3 ... Halo er en temmelig ettertenksom sak; du dør VELDIG raskt om du forsøker å leke enmannshær. Du er nødt til å bruke terrenget godt, og spille temmelig defensivt. Doom 3 er mye mer guns blazing, med fiender som tilsynelatende tørster etter å dø.

Spillegal - ITavisen: 1-0.
133107​
Det er bare de dårlige Halo-spillerne som er nødt til å spille defensivt, vet du. Vi andre massakrerer en bridage med covenant-soldater som en ren refleks.

Shadar - Fleksnes: 0-1.

Opprinnelig skrevet av Fleksnes+10.11.2004, 12.52-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@09.11.2004, 23.15
Bullshit. Halo 2 er tregere enn Doom 3 ... Halo er en temmelig ettertenksom sak; du dør VELDIG raskt om du forsøker å leke enmannshær. Du er nødt til å bruke terrenget godt, og spille temmelig defensivt. Doom 3 er mye mer guns blazing, med fiender som tilsynelatende tørster etter å dø.

Spillegal - ITavisen: 1-0.
133107​
Det er bare de dårlige Halo-spillerne som er nødt til å spille defensivt, vet du. Vi andre massakrerer en bridage med covenant-soldater som en ren refleks.

Shadar - Fleksnes: 0-1.
133290​
[/b]
De virkelig gode Halo spillerne derimot kjører ghost gjenom brettene der det er mulig uten å drepe en eneste fiende. Og Legendary var ikke så vanskelig lengre...

Sa jeg virkelig gode? Jeg mente feige puslete og utspekulerte.

Kampen avlyst pga urent spill :rulleøyne:

Fleksnes: På legendary er det umulig å springe som en idiot fordi de stygge sniperjævlene som bruker nøyaktig to sekund på å skyte av deg hodet når de ser deg, dreper på ett skudd. Stikker du hodet frem er du en død teppebiter

Redigert: Noen som forresten vet hvordan man unlocker (låser opp) de to siste multiplayerbanene? foundation er grei. Jeg er nesten finito på legendary nå, sp. Bare den siste MC og Arbiter serien igjen nå...

Det er en grunn til at bare noen få utvalgte ble plukket til Spartan-programmet...

Men men, selvsagt har jeg klart Halo flere ganger på Legendary, og selvsagt vet jeg at man ikke kan løpe frem som en idiot. Men Shadars påstand om at Halo er mindre actionfylt enn Doom 3 kjøper jeg ikke. Halo (både eneren og toeren) er på sitt beste når du skyter, kaster granater, bytter våpen og massakrerer fienden rent instinktivt. Selvsagt må man utnytte terreng og våpen man plukker opp underveis, men det er ikke slik at man går ned en gang og tenker "Hm. Her er noen esker. De kan jeg gjemme meg bak så kan jeg kaste en granat, og så kan jeg bruke zoomen og se om jeg treffer noen av fiendene der borte", det er slik at man løper ned gangen og rent instinktivt gjemmer seg bak eskene, lobber noen granater, fyrer av noen skudd, får øye på noen fiender som kommer ut en dør bak deg, og i brøkdelen av et sekund har man funnet et nytt strategisk sted man kan skjerme seg for skuddene, samtidig som skjoldet lades opp og man lader om, før det hele er i gang igjen. Mye mer frenetisk enn "Et monster! Skyt mens du rygger helt til han er død"-Doom 3.

SHDR

Gullmedlem
Jeg klarer bedre å holde min taktiske cool i Halo enn i Doom 3, faktisk. I Doom 3 er det mer ...

- Whoa, hva faen er det der?
*Klo kommer ut fra ingensteder, og man løper bakover mens man prøver å få overblikk over situasjonen. Små, raske skritt fører til flere harde slag, før man brenner løs med rifla, og det blir stille*

Jeg sier ikke at det er mer actionfylt enn Halo 2. Jeg sier at det FAKTISK er raskere, om enn langt mindre ettertenksomt og intenst, enn Halo 2. Tempoet i Doom 3 kan bli ganske greit det også, ettersom du gjerne begynner å løpe rundt som en villmann når du har fått nok av mørke ganger og angst. Det tar bare litt tid å komme dit.

Halo 2 har fint cover. Jeg koser det.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Får jeg også joine denne superlugubre klanen deres eller er det kun for eksklusive homser?
Jeg skal i hvertfall bortom Elkjoep i morra og hente meg en kopi av spillet, og Liven er i boks...

D

Deleted member 91

Gjest
TBCgames her i Tønsberg åpner midnatt, og skal ha masse konkurranser og shit. Bah, jeg skal kjøpe det i Porsgrunn uansett. Å stikke til TBCgames midt på natta frister lite.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Bare en rask notis:
Elkjøp selger godsaken til 389,-. Tenk litt over det før dere envt sheller ut med 599 hos andre forhandlere. Takk.
-Linkah

Opprinnelig skrevet av Kleevah@10.11.2004, 17.14
Bare en rask notis:
Elkjøp selger godsaken til 389,-. Tenk litt over det før dere envt sheller ut med 599 hos andre forhandlere. Takk.
-Linkah

133414​
De har fått inn 20 esemplarer av spillet til den prisen. No way om de selger 100 spill så billig. Jeg kommer til å stikke nedom Spiderman i Stavanger i morgen ganske tidlig, for å sikre meg min Limited Edition ganske tidlig. Så er det rett hjem og putte bolla i ovnen, for å spille co-op med kompisen.. =D

Lurer på hva som er i den grå boksen. Den ser hvertfall fet ut.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det er to disker i "den grå boksen". En med spillet, og en med ekstramateriale i form av dokumentarer, tips og intervjuer med utviklerne. Dette har du spurt om før, og.

Opprinnelig skrevet av Vanguard@10.11.2004, 17.30
Det er to disker i "den grå boksen". En med spillet, og en med ekstramateriale i form av dokumentarer, tips og intervjuer med utviklerne. Dette har du spurt om før, og.
133420​
Det er andre ting også.

Nå er det en dag igjen, og jeg har fri fra skolen i morgen. Jeg må få beklage mine innlegg og oppførsel i denne siste perioden før spillet kommer. Jeg er ENORMT hypa på spillet, og kan ikke noe for det.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan+10.11.2004, 17.49-->
<!--QuoteBegin-Vanguard
@10.11.2004, 17.30
133420​
Det er andre ting også.

133444​
[/b]
Hvis du vet hva som er oppi, hvorfor spør du da? Har du det vanskelig i hverdagen?

Opprinnelig skrevet av Vanguard+10.11.2004, 17.50-->
Opprinnelig skrevet av Revan@10.11.2004, 17.49
<!--QuoteBegin-Vanguard
@10.11.2004, 17.30
133420​

Det er andre ting også.

133444​
Hvis du vet hva som er oppi, hvorfor spør du da? Har du det vanskelig i hverdagen?
133445​
[/b]
Vet du hva, det var faktisk ikke et spørsmål jeg stilte. Jeg spurte aldri om hva som er oppi. Men når du svarte, svarte jeg igjen. Jeg har hørt noe om bilder og sånt også.