Halo 2 (Xbox)

SHDR

Gullmedlem
Inntil Half-Life 2 kommer ut, tror jeg Halo 2 har den mest sofistikerte spilldynamikken av noe førstepersonsspill jeg har spilt siden 1991. Om Half-Life 2 greier å være så enkelt og fokusert, men også invitere til taktikk gjennom utnyttelse av de få tilgjengelige kjerneelementene, heller enn å bare lesse på med mer og mer utstyr for ulike muligheter, blir jeg passe imponert.

Da var Halo 2 i boks. Veldig kult, bedre grafikk enn forgjengeren. Sjold-systemet er forsugent. Det er noe du kommer til å legge merke til med en gang. <_<

Da har jeg nettopp vært innom EBgames i Ålesund og hentet "Halo 2: Limited Collectors Edition", betalte 429(byttet inn ett spill). Passer bra at jeg har fri resten av dagen og også i morgen. Skal begynne å spille nå straks, så da snakkes vi om et par dager folkens!

PS: Limited edition'en har et av de kuleste coverene jeg noen gang har sett på et spill! :)

Lodin

Der Waaaah
Da har også jeg fått meg Halo 2. Bare så synd at jeg ikke har noen Box. :(
Fettern min har lånt den og skal dukke opp med den en gang i kveld.

Jeje, Halo 2 er i hus her også. Stakk ned på Lefdal i storefri og kjøpte spillet. Kun 389,-, og de hadde rimelig mange eksemplarer igjen. :)

EDIT:
Lefdal på Forus/Lura, om det skulle være interessant for noen lokale her.

Gamesmix kan brenne i H**^*^*. De leverte ikke min bestilling i dag! Grrr...

CDON leverte min bestilling i går, så får det i morgen...

Hadde håpet på å få det i dag, men sånn går det når man
bor så pass langt nord i landet :(
Tar to jævla dager med A-post...

Hm. Har nå fått meg spillet, og jeg skulle spille Coop med min bror. (Valan) Men så fant vi ut at skjermen deles loddrett, og ikke vannrett, og dette var jo rett og slett helt forjævlig. Vi så ikke en dritt!

Er det noe måte å fikse dette på?

Når jeg spiller co-op så deles den vannrett. Sikkert noe inne på options. Kan vel ikke ha brukt lang tid til å finne ut av det. Prøv selv før du spør.

Helt herlig spill. Har linket med 4 players i dag, og det er helt enormt.
Det blir 8 spillere i morgen, og 12-16 lørdag. Det kan jo ikke bli dårligere.
(H)

Har ikke spilt spillet ennå. Men det ser ut til(i følge kilder) at dersom du setter Widescreen på i boxen sin setup blir skjermen delt vertikalt, dersom du ikke gjør dette blir den delt horisontalt.

Kan noen med widescreen og halo 2 bekrefte dette? :)

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Revan@11.11.2004, 09.56
Da var Halo 2 i boks. Veldig kult, bedre grafikk enn forgjengeren. Sjold-systemet er forsugent. Det er noe du kommer til å legge merke til med en gang.  <_<
133891​
Det er en klar forbedring fra det første spillet. Har du i det hele tatt spilt det? Skjoldsystemet er jo en mye bedre indikator på hvor godt/dårlig du ligger an til enhver tid, og du slipper dessuten å måtte jakte ned medpaks til enhver tid. Foretrekker dette fremfor det gamle systemet med skjold og liv. Livene mistet du på et blunk uansett.

Hentet spillet i storefri idag og kom hjem litt tidlig for å kose meg.
Spilte campaign litt før jeg gikk over til LIVE. Halo 2 er definitivt et av
det feteste LIVE spillene jeg noensinne har spilt, virker veldig gjennomført.

Har nå spilt både campaign og Live, og jeg må si jeg er mektig imponert. Historien er ikke den beste i campaign, men det er selve gameplayet som driver spillet videre, og jeg nyter hele spillet. Ah.

Live-delen prøvde jeg ikke mer enn én runde, men fikk inntrykket av at det var veldig bra gjennomført, og mye action om det bare er nok personer i spillet.