Halo 2 (Xbox)

Dette er verken "min pappa er sterkere enn din pappa"-emnet, "Du er mest idiot"-emnet eller "jeg liker å uttrykke følelsene mine kun ved hjelp av smileys"-emnet, så HOLD DERE TIL TOPIC.

:>
 
Hvorfor det? Uansett hva jeg gjør får det jo ingen konsekvenser for meg ( Med mindre det er Plan 9 det går utover )

On topic: Min pappa banker din pappa i Halo 2.

( Insert random smileys )
 
Så det er helt greit å oppføre seg mongo og ødelegge alt man kan så lenge det ikke får konsekvenser for en selv? Er det morsomt å ødelegge? (Det er ikke et spørsmål dere skal svare ja på.)
Vel, det vil få konsekvenser. Brukere som er her kun for å ødelegge, vil ikke bli værende lenge dersom jeg kan bestemme (og det kan jeg), uansett hvor snille forumreglene er. Jeg regner ikke med at du er en av dem, men folk bør klare å passe på seg selv til en viss grad. Jeg har ingen problemer med å strø rundt meg med anmerkninger eller utestengelser hvis det trengs, så lenge jeg ikke blir stoppet av plan_9. Jeg vil (og må jo) gjerne følge de reglene han har satt, men det betyr ikke at folk kan gjøre nøyaktig hva de vil uten at det får konsekvenser. Det finnes grenser for idioti.
Jeg vil heller få en smekk av plan_9 etterpå og rette opp det jeg eventuelt har gjort feil, enn å se på at folk forsøpler forumet med usakligheter. Jeg mener ikke at jeg skal bryte de "snille reglene" som allerede finnes, men det er en viss forskjell mellom emner som diskuterer ubrukelige ting og emner som bare er ubrukelige i seg selv.
Det er også en forskjell på medlemmer som skriver kjipe innlegg fordi de ikke vet bedre, og medlemmer som skriver teite innlegg for å ødelegge.

Sånn. :flau:
Dersom noen føler for det kan jeg ta resten over PM, og så holder vi oss til det emnet handler om fra nå av.
 
Flere gode nyheter fra halomaps.com som i sammarbeid (tror jeg) med halomods har laget en ny versjon av zanzibar nemlig cazibar... :ehm...: :usikker:

UPDATE 2/8: I posted a beta download of v2, it features the brand new skin as shown in the pictures below as well as the highly anticipated custom jetpack. The jetpack is not finished yet though it is very close, it still needs a model, yes it is invisible but that will change eventually (its extremely hard to get the jetpack model right, iv had help from poke, zulu, tycko, xbox7887, murder and nothin has worked!!  ). It replaces the two human turrets on the sides of the building base (YOU MUST TURN ON PLASMA TURRETS AS PRIMARY TURRETS IN THE GAME VARIENT FROM SETTINGS ON HALO 2 TO USE THE JETPACKS), oh ya i also sped up the wheel speed with that new plugin...enjoy 

CANZIBAR: Zanzibar 100 years later in control of the covenant. 

This version has unbelievable new weapons including many things from SP (jackal shields, frg projectiles, grav hammers, ect) and everything else is completely customized to give u a covie look including the level itself (new sky, redish ocean, ect)

WEAPONS: skinned, diff sounds, new muzzles, projectiles, sp models, and more! Renamed in game, thats what the red is!

Covie shotgun: Splicer (completely redone and customized)
Covie magnum: Shadow (customized and also has phantom projectiles, automatic)
Covie sniper: Beam Rifle (completely customized)
Covie smg: CMG (also customized and has lower damage banshee cannon projectiles) Thanks Mr Murder for helping with the CMG freeze problem 
Covie Rocket :Wraith Launcher (wraith mortar)
Covie Scarab: Scarab Rifle (lower damage by a lot)
Covie Hammers: Gravity Hammer (last sp level, it was the brutes)
Jackal Shields (im hoping you know what this is)

VEHICLES

*Warthog is skinned blue by VictoriousSecret
*I put new rims and an xm radio lol on the warthog
*Jetpack replaces the human turrets
*Ghost has longer contrail

FUTURE

*Land Mines
*Fix the jetpack model
*Gravity Throne (prophets from sp level)
*Hopefully the right coll for the hammer
*Hopefully fp models for the jackal shield
*Hopefully a tidle wave
*Skin the signs

This download includes a main menu ppf to add this to ur menu just rename the map z2.map and ur set!
og for alt jeg vet er dette gammelt nytt...?
 
Selvfølgelig ikke. Microsoft velsigner nemlig alle som fucker opp spillet sitt, og modder til "normale" xboxer finnes på hvert et gatehjørne i forseglede cover.

Ring 1900-YOU-ARE-A-FUCKER og du får faktisk modden i posten med en gratis demo av Yourself Fitness! Nude mode.
 
Som du sikkert skjønner er det ikke mulig å få dette på en umodda xbox revan. btw har du enda live eller???

Noen som har fått testet dette? har selv ikke hatt tid, så jeg bare lurte....
 
Hvorfor blir ikke de forskjellige kjøretøyene* vanskeligere å kjøre når de er ødelagte i Halo 2, som han mannen fortalte på E3-messa?

*: Vet det er feil skrevet, men aner ikke hvordan man skal bruke dette ordet. Kunne nok gått en liten omvei i teksten og gjort det om til noe, som "de forskjellige kjørbare tingene" eller noe sånt, men det gadd jeg ikke.

.. eller, hadde jeg gjort det, så hadde jeg sluppet å forklare alt. Damn it!

E: Fant nettopp ut at "kjøretøyer" er rett.
 
Uff, jeg merker ingenting.

Noen som har sett plakater, eller bilder fra E3-videoen i den store byen, vet dere. jeg fant bilder fra den - der hvor Master Cheif står med Machine Gun, den greia som står montert på bygninger - på banen Headlong. Var litt fett, men i andre øyeblikket så kunne de være borte. Bildene, lizm.
 
Link

Halo 2 ekspansjon(X-pack) på vei?

I følge xbox.com sine koreanske sider, ser det ut som om det blir sluppet noe ekstramateriale til Halo 2 om ikke så altfor lenge. Har hørt (veldig uofisielle) rykter om at dette skal være 8 nye maps, som enten kan kjøpes samlet på én cd, eller lastes ned gratis fra Live - men da bare 2 maps om måneden.
Bungie har avslått alle foreløpige datoer og lignende som rykter og spekulasjoner, men de skal komme med mer fyldige nyheter om ekstra innhold neste uke!

Bilde fra nytt map?

Noen som har hørt noe mer/har noen synspunkter på dette?
 
Opprinnelig skrevet av Revan@19.02.2005, 15.02
Hvorfor blir ikke de forskjellige kjøretøyene* vanskeligere å kjøre når de er ødelagte i Halo 2, som han mannen fortalte på E3-messa?

*: Vet det er feil skrevet, men aner ikke hvordan man skal bruke dette ordet. Kunne nok gått en liten omvei i teksten og gjort det om til noe, som "de forskjellige kjørbare tingene" eller noe sånt, men det gadd jeg ikke.

.. eller, hadde jeg gjort det, så hadde jeg sluppet å forklare alt. Damn it!

E: Fant nettopp ut at "kjøretøyer" er rett.
179720​


detta må da være årets innlegg til nå?
 
Litt om "X-Pack"ryktene kom på onsdag. Jeg siterer vår egen VG-Rune:
Opprinnelig skrevet av VG
Vi har skrevet endel om dette allerede, så jeg skal være kjapp: Den mystiske utvidelsen av Xbox-spillet «Halo 2» ser nå ut til å bestå av ni nye multiplayer-brett, en ny video og en minidokumentar om utvikleren Bungie. Alt ifølge Gamesradar. Utvidelsespakken ser ut til å bli gratis for Xbox Live-brukere og rimelig for spillere som kjøper i butikk.