SITAT(Mongis @ 13.05.07, 21.04) 65977
Say what? :hæ:
Nicholas, siden du har betaen og greier. Kan si noen ord om VIP-modusen, hvordan den funker? Feil emne kanskje, men jeg har forrige post i Halo 3 tråden.

[/b]
Say wha? Jeg har hovedsakelig spilt Team Slayer siden jeg fikk betaen (med litt 1 flag CTF innimellom), så om det er en hyperkul ny modus kan jeg dessverre ikke uttale meg.
Men ja, jeg føler jeg har spilt det nok til å komme med en educated mening om det nå. Forandringene er ikke så fryktelige store (det er fortsatt Halo, tross alt), så istedet for et helt nytt spill med helt ny mekanikk, føles det som en veldreid fusjon av de beste partiene fra Halo og Halo 2, krydret lett med en del nye elementer. Alt av animasjoner føles mye glattere, UI-et er mer elegant, og det virker rett og slett, dare I say it, perfeksjonert. Jeg kan i tillegg avsløre at alle de nye, store tingene vi var redd for kom til å føkke med formelen passer perfekt inn i universet: Eksempelvis er maskingeværturretene balansert slik at de er grusomt vanskelige å treffe noe med når du vandrer rundt med dem (mye pga. helvetes mye recoil), men fortsatt kraftige nok til at du kan fucke noens shit opp bra. Spartan-laseren er kongonigger i de rette hender, men fortsatt lett å countre hvis du veit å bevege deg rundt i miljøene riktig. Plasmapistolen er i tillegg blitt kraftig nedtonet - den tracker ikke målene sine i nærheten av like bra som før, og den bruker i tillegg ammo når den holdes inne. Jeg innbilte meg forøvrig at det ikke skulle være mulig å skifte våpen mens de avkjølte (for å mer eller mindre eliminere noob-comboen fullstendig), men slik var det altså ikke. Nye AR-en er i tillegg fullstendig herlig: Akkurat passe versatil nok til at den er kjekk å ha, men kan utkonkurreres av BR-en på lange avstander og SMG-en på korte. Jeg kan rett og slett ikke forestille meg hva slags menneske som kommer til å bli skuffet av dette, med mindre de forventer en revolusjon innenfor sjangeren. For det Halo3 gjør, gjør det helvetes bra. En kamp mellom spillere som veit hva de driver med er mest sannsynlig det nærmeste vi noensinne kommer en virtuell FPS-ballet.
Edit: Liten
filmsnutt med en feit getaway på Mongoosen. :gnøh: