Halo 3 Beta

SITAT(Endre @ 17.05.07, 14.28) 66511
Er noen med litt over fem?
[/b]
jeg er med nå. el fitto la bob heter jeg

legger til folk nå

inviter. har ikke internett og live samtidig, så over og ut
 

K999

Keystone State Of Mind
Vi må få med mer folk, det er jo bare 4 folk som spiller nå, og da kan ikke jeg joine. Vi trenger 3 mer folk.

Edit: Ok, jeg klarte å fucke meg selv opp, og skrudde av konsollen, så nå gidder jeg ikke mer foreløpig. :$
 

Endre

Ødela forumet
Vi fortsetter rundt halv ti.

Et par regler:
- Ikke ta med en venn, spill alene (så kan alle snakke)
- Ikke skrik eller tull (de folka Revan inviterte gjorde en god jobb på den fronten :/)
 
Jeg setter meg på lista klokka halv 10.
Kjedelig med noen som lagger mye, så folk kan kanskje prøve å ikke bruke linja på å laste ned el. på PCen unødvendig?
 
Reglene virker da for faen ikke tilbake i tid, så fra nå av tar du ikke med en venn. Og K999: Er sikkert ikke sånn at om du ikke er der 21:30 får du ikke være med 30 minutter senere, og de spiller sikkert mer enn en halvtime...
 
Nå får vi uansett ikke spillt noe, fordi det tydeligvis er noe galt med serverene eller noe slikt, så vi blir sittende fast i menyen. Noen klarer å spille litt alene, så du kan eventuelt prøve det.
 

K999

Keystone State Of Mind
Er inne og venter jeg. Mongis jeg sender friend request, har merket nå at du er vel den eneste jeg ikke har på friend lista mi.
 
Fitte! ser ut som jeg gikk glipp av mye morro :(
Faen, jeg klarte å sove da jeg skulle se på Hotel Cæsar helt til nå.

Ingen som vil spille nå? :usikker:
 

K999

Keystone State Of Mind
Hvis du bare leser litt Ally, så ser du at Endre har skrevet at serverne er nede/eller bare fucket opp. Vi spiller i morgen.