Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har fått med meg to til, Ganon (fra forumet, men mindre aktiv) og fyren han deler leilighet med. The more the merrier var slik jeg forsto det på deg, Nicholas?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Glitrende greier, Buggz. Kvart på ni nå - skal vi si om 45 minutter?

Sånn ellers annonserte Bungie det siste brettet i den nye brettpakka idag: Blackout:



Som navnet tilsier er det da her snakk om en remake av Lockout fra Halo 2, et lite korridor- og plattform-basert brett, og en personlig favoritt. Kort sagt virker det jævla fett, og er det brettet jeg gleder meg nest-mest til i den nye pakka (like bak Avalance, altså). Linkety.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Alright gutta, det var fett og også kult. :) Skam på de av dere som ikke møtte opp, og kudos til dere som hadde tid. Etter at Buggz og Yeti stakk tok K999, Archtor og jeg siste brett på Legendary før vi ga oss selv. Uansett, her er litt sånne derre bilder:



Noe kjent? Jepp, det er Pacman-brettet gjenskapt i Foundry. Det var faktisk overraskende festlig, og hadde tilogmed teleportalene og powerupsene fra Pac-man (custom powerups som gjorde at du gikk fortere).



Jeg battler med Yeti mens Affable kuler'n.



Buggz med oversikten!


Så en liten bildeserie fra vår runde 1 Flag CTF på Rat's Nest:



Smått mislykket forsøk på å kapre flagget. K999 og Affable på bakken.



Men hva har vi her...?



Attaaack!



:$ Ikke helt som planlagt det heller. Velvel.



Så ble det fart på sakene!

Faen, jeg vet ikke helt hva det sier om meg når jeg har det nesten like gøy når jeg ser på replayene som når jeg spiller. Flere kommer snart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jau, var festlige saker som også var gøyale i kveld. Likte godt at vi fikk på litt Rocket Race også, likte ikke så godt at vi (Archtor, Buggz og meg) ble serieganka da vi spilte Basketbomb. Menmen. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det jeg liker best med Basketbomb er at korva faktisk eksploderer når jeg 360 slamdunker den. Og ja, et par runder Rocket Race er liksom påbudt hver gang vi spiller, sånn er det bare. :D
 

K999

Keystone State Of Mind
Hah. Ja var ganske gode omganger vi hadde. Jeg ble plutselig sittende én time til etter at Du og Archtor stakk, og egentligt jeg også skulle stikke. Spilte Multiteams med en venn og vi vant 7 kamper på rad. :D

Mer spilling i morra eller?
 
Dvs. - konsollen min funket ikke, gi meg en ny med en gang?
Nja, de har to forsøk på å reparere den. Hvis det er samme feil påvist 3 ganger kan du få ny, eller eventuelt om du har sendt den inn en 4. gang til reparasjon er det samme faen hvilke feil det har vært. Men i første omgang må den sendes inn - poenget var at du er godt sikret i forhold til gratis reparasjon i opptil 5 år.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Mer spilling i morra eller?
Jeg har en filmdate med noen fra forumet i åttetiden, men alt fram til det tidspunktet passer for min del. Kan sikkert ta en runde eller ti ved halv elleve-tiden også, når jeg tenker meg om.

PS: Joni, din skitne hund, hvor ble du av? :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Koste meg akkurat litt på DLC Slayer, og jeg fant ut at det er greit at jeg ikke liker Rat's Nest, for Standoff er kos. Havna i en ubrukelig teamkamp hvor halve laget mitt quitta,
så jeg fant ut at jeg skulle vie resten av kampen til å kødde det til for to skrotnisser på det andre laget som dreiv og herja rundt i Warthog. Jeg presenterer en liten bildeserie jeg kaller "Ruh-roh!":

"Se der du, hva gjør den lysende blå tingen der?"


"Akkurat, ja."


"Og meg også. Mein Leben!"


Flere sånne episoder fulgte. Håper de syntes det var like artig som jeg gjorde. ^_^
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jau, var festlige saker som også var gøyale i kveld. Likte godt at vi fikk på litt Rocket Race også, likte ikke så godt at vi (Archtor, Buggz og meg) ble serieganka da vi spilte Basketbomb. Menmen. :p

Hey, jeg greide jo å få en inn så helt ubrukelige var vi vel ikke. Voldtekt ja, men vi fikk i det minste sparket overgriperen i leggen. :laugh:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nja, de har to forsøk på å reparere den. Hvis det er samme feil påvist 3 ganger kan du få ny, eller eventuelt om du har sendt den inn en 4. gang til reparasjon er det samme faen hvilke feil det har vært. Men i første omgang må den sendes inn - poenget var at du er godt sikret i forhold til gratis reparasjon i opptil 5 år.
Shit. det er jo ikke så dumt. Men jeg innbiller meg at ettersom det var en lesefeil, så skifter de laseren og jeg burde slippe det samme problemet igjen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Øyh! Post når det er planlagt med "masse-spiling" igjen, så henter jeg tilbake spillet.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Dere har forøvrig værsågod å holde på denne nyfunnede spillegleden igjen frem til jeg får tilbake kassa mi!